... Cože? Zločinec? T'Challa není zločinec. Ihned jsem vystartovala svým autem do S.H.I.E.L.D.u...
U dveří mě zastavil jednoočko, ale já se mu prosmýkla. Našla jsem celu svého bratra a otevřela jí na třetí pokus. "ahoj sestřičko" řekl a pevně mě objal. Pak jsem se podívala na lidi, co nás pozorovali: Sharon Carter, Tony Stark, Kapitán, a nějací další lidé.
Ve vteřině tu byl i Fury. "jak se opovažujete!" vyjel po mě. "teď" zašeptala jsem do komunikátoru a s rozloučením: "těšilo mě, páčko" jsem i s bráchou skočila do portálu od Prastaré. (ta plešatka z Doktora Strange). Byli jsme spolu domluvené.
* * * * * *
Po nekonečně dlouhém telfoním hovoru s pirátem jsem se uvelebila na postel, avšak můj klid byl narušen. "co ti řekl?" ptal se lehce ustaraně T'Challa. "nejdřív řval, potom nic a pak nám oběma nabídnul místo v Avengers." nad posledním slovem jsem se uchechtla. "mohla by jsi to zkusit" řekl bratr. A já se na něj podívala vírazem alá: děláš-si-prdel-vždyť-tě-unesli-a-ani-je-neznám "třeba by to nebylo tak zlé" pokračoval."dobře vaše veličenstvo, ale když budu chtít domů tak pro mě pošlete loď" usmála jsem se.
* * * * * *
"shuri, ukážeš mi ten oblek?" ptala jsem se. "dobře" svolila.
Oblek byl v bílém náhrdelníku (jako to má Black Panther) ségra ho pak aktivovala.Byl úplně stejný jako má bráška avšak byl na ženskou postavu, byl bílý a místo fialové záře jí měl modrou.
Když jsem na něj sáhla rozjel se po něm modro-fialovo-růzový 'kouřový' efekt. Skoro do tvaru kruhu.Vzala jsem si ten náhrdelník a šla si zapakovat věci. Shrábla jsem jen malý batůžek a so něj dala:
Sportovní tílko a leginy.
Polo-šaty
TikTok crop-top a šortky.
Plavky
A toto⬆️ jen, místo bílé je černá a květiny jsou růžovo-fialovo-modré a celé je to poseté hvězdami, jako vesmír.
Vzala jsem ještě jedno bílé a jedno černé triko, šedou mikinu a jedny kalhoty. Pak pár věcí od Shuri a vyletěla jsem.
* * * * * *
Během pár hodin jsme dorazili. Bráška mi tam pronajal pozemek - čistou louku na zaparkování 'lodi'.Ta se upevnila a trochu přestavěla menší domek - z kovu.
Pěšky to trvalo asi půl hodiny, než jsem přišla k Tower. Vyjela jsem výtahem nahoru, kde už všichni čekali. Přišel ke mě Stark a řekl: "kde máš oblek?" podíval se, že nemám žádný batůžek, ani nic takového.
"ty taky nenosíš oblek v batohu plechovko" řekla jsem a Clint propukl v hlasitý smích. "ty se neřechtej Legolasi" otočila jsem se na něj.
Pak mi pirát něco řekl a starouš nás nahnal do Quinjettu. Mise a to hned první den? Pomyslela jsem si, ale nebyla to mise. Bylo to konečné podepsání smlouvy.
Já jsem nevěděla, zda-li chci podepsat. Vždyť jsem tam byla PRVNÍ den.
"slečno Petrovová, podepíšete?" ptal se "j-já, dejte mi vteřinku" zapřemýšlela jsem, co by udělal bráška a nakonec jsem podepsala. Avšak s menší nechutí.My - Stark, já, Vision, Rohdey a Natasha jsme odešli zpět do Tower. "hej, no ehm... Kayle" zavolala Natasha. "ano?" ptala jsem se. "neříkali ti dřív Killer Widow?" ptala se. "pane bože, Nat" přiběhla jsem k ní a silně jí objala. "vůbec jsem tě nepoznala" řekla jsem "já tebe taky skoro ne" odpověděla.
ČTEŠ
Agent from S.H.I.E.L.D. [new Avenger, CZ]
FantasyKayle Morai Petrovova je dvaceti-letá dcera krále T'Chaka. Její matka je Ruso-Bulharka. A zemřela když jí unesla Hydra. Po útoku na T'Chaka se jí podařilo zmizet ze spárů Hydry. (logicky hydra jí unesla když jí bylo 10). Vrátila se do své rodné země...