New York

215 6 0
                                    

New York'a gelmistim. İndigimde bir araba beni bekliyordu. Bindim ve bir evin onune geldik. Ev muhtesem gorunuyordu. Eve girdim ev eşya doluydu. Annem herseyi dusunmustu. Hatta ev arkadasi bulurum diye fazladan da oda yapmisti. İlk gun evimde uyudum ve okul vakti gelmisti. Sabah kalktim ılık bir dus aldm. Dolabımı açtım. Altıma kot şortumu ustume de dar beyaz bir t-shirt giydim. Saclarimi kuruttum ve düz bıraktım. Aşagı indim yolda birseyler alır atıştırırım diye dusundum ve beyaz konverslerimi giyerek cıktım. Ozel arabam beni bekliyordu . lanet şey. Bindim ve okula vardım kapımı Bob açtı. Bob bizim 15yıldır hizmetimizde calışan şoförümüzdü. Onu amcam gibi severdim. Aşagı indigimde bütün gözler üstümdeydi hatta bazı kızlar kim bu zengin ve havali kiz diye konustuklarini duyar oldum. Beni dövecekmiş gibi bakıyorlardı. Okula girdim . Sınıfıda buldum hersey guzel gidiyordu. Sınıf tıklım tıklım doluydu . bos yer goremiyordum . iceri müdür girdi ve elini omzuma attı.

Müdür:Gençler bu Clara benim yeğenim. Umarım iyi anlaşırsınız. Dedi ve ben şoktaydım. Bana bakti tenefuste odama gel dedi. Şoku hala atlatamamıştım. Neyseki hocanın bana Claara diyerek bagırmasını duyana dek.

Ben:Efendim

Hoca:en arkada bos bi sıra var oraya gec bakalım

Kafamı salladım ve en arkaya dogru yurudum bir kız oturuyordu. Selam dedi bende selam dedim. Nerelisin dedi hollanda ya sen dedim buralıymış. Hm iyi bi kıza benziyo .

Ben:Adın ne

Meri:Mericase ama kısaca meri de sende Clara olmalsn

Ben:Evet memnun oldum Meri . ailenlemi yaşıyorsun

ilk aşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin