Aynada kendime bakıp saçlarımı da hafif kabartıp dudaklarıma da çilekli parlatıcımı sürüp odamdaki test kitabına gömüldüm.
Aslında anlamadığım yer filan yoktu sırf gelsin diye yapıyordum. Biliyorum ki gel desem düşünmeden gelirdi. Havucuma dönüp "havuç güzelim dimi?" ayağa kalkıp yatağımdan zıplayarak yere inip yanıma geldiğinde kucağıma alıp kulaklarını okşadım
Zil çalınca heyecanla "geldi!" havucu yere indirip koşarak kapıya doğru gittim. Kapımın arkasında aynaya son kez kendime baktıktan sonra kapıyı açtım.
Beni iyice süzdükten sonra geri çekilip "gelsene" ayakabılarını çıkartıp ayakkabılığa koyduktan sonra burnumu öpünce gülümseyerek kapıyı kapattım.
"Pijaman tatlıymış" pijamalarımı süzdükten sonra taehyunga bakıp "teşekkürler, kesinlikle senin için giymedim" elini belime koyup kendine çekince artık alıştığım için şaşırmıyordum "yalan söylemekte berbat olduğunu söylemişler miydi güzelim?" kafamı olumluca sallayıp "hyunglarım sağ olsun"
Elini tutup odama doğru sürüklemeye başladım "bir sürü anlamadığım konular var yardım etmelisin bana!" odama girdiğinde "jeongguk" arkama dönüp baktığımda odamı süzüyordu "efendim?"
"Bu odanın hali ne?" odamı tekrar süzdüğümde omuz silkip tekrar sevdiğime baktım "ne varmış? Duvarlarım full ders notlarım dolu ise bu benim sorunum mu taetae?"
"Öpebilir miyim seni?" şaşkınca ona baktığımda gülümseyip elini sol yanağıma koyup hafifçe okşamıştı "bu kadar tatlı olman öpme isteğimi yeniliyor"
"Taehyung ders anlatmalısın bana, öpüşmek değil!" dudağını büküp bana biraz daha yaklaşınca ben de kafamı geriye çektiğimde taehyung daha yaklaşıp açıkta olan boynumu öpücük kondurunca hemen boynumu kafamla kapattım.
"Huylanıyorum, yapma" çeneme öpücük kondurup ellerini belimden çekip masama doğru gittiğinde bende sandalyemi oturturdum. "Ben sandalye alıp gelicem"
Bileğimden tutup kucağına oturtup elini belime koyup gülümsediğinde "bence sandalye buldun" dedi ardından da göz kırptı gülümseyip kitabı elime alıp bir tane de kalem alıp taehyung uzattım.
"Bak, işaretlediğim yerler anlamadığım yerler" tamam anlamıştım ama tam olarak değil ve hoca özet geçiyordu uzun uzun anlatmıyordu ki.
Boşta olan eliyle kitabı alıp soruları bakmaya başladığında dikkatlice tepkilerine bakıyordum.
Uzun kıvrımlı ve siyah kirpikleri, ne ince ne kalın -ama yoongi hyungun dudağı gibi değil- pembe dudakları, esmer teni, siyah dalgalı saçları ve badem ile zeytin şekillerinde olan siyah gözleri beni baştan çıkarması bir yana ona sımsıkı sarılma isteğimi ortaya çıkarıyordu..
Bana baktığında hemen bakışlarımı kitaba çevirdiğimde burnundan gülerek ses çıkardığında ona baktım "neye gülüyorsun?" daha çok gülerken kaşlarımı çattım "ya neye gülüyorsun taehyung!" belimdeki eli bel oyuğumu okşadığında yutkundum.
"Ben kitabı incelerken sende beni güzel incelemişsindir bebeğim?" hayır hayır yanaklarım ortaya çıkma zamanı değil! "Aslında bunları anladın ama benim gelmemi istedin?" kafamı olumluca salladığımda gülümsediğinde sonra dehşetle kafamı olumsuzca salladım.
"Tam anlamında anlamadım aslında. O manyak kadın özet geçip bizimle uğraşmak istemediğini söyleyip duruyor. Bende anlamıyorum doğal olarak senden yardım aldım. Madem yardım etmeyeceksen niye benim sevgilim-flörtümsün?"
O kadar hızlı konuşmuştum ki nefessiz kalıp derin nefesler alırken taehyung saçıma öpücük kondurdu. "Ben senin flörtün müyüm?" umutsuzca gözlerine bakıp "değil misin?" ellerini yanaklarıma koyup sıktığında dudaklarım öne doğru çıkıp dudağıma kısa öpücük kondurup "sen ne istiyorsan o oluruz miniğim. Arkadaş hariç" gülümsedim..
Ellerini çekip sağ bacağındaki kitabı masama koyup ellerimi taehyungun yanaklarını koyup "sen teklif edeceğin yok, artık benim sevgilim olmanı istiyorum tae~ bu saatten sonra benim sevgilimsin anlaşıldı mı küçük uzaylım?" sırıtıp kafasını aşağı yukarı salladığında bende sırıtıp dudaklarımı dudaklarına bastırıp geri çekildim.
"Ben hala öpüşmeyi bilmiyorum, bana öpüşmeyi öğretirsin dimi?"
"Ben sana daha neler öğretecem bir bilsen" heyecanla bakıp "ne öğreteceksin?" göz kırpıp "sır"
Beni kucağına alıp yatağıma oturduğunda beni de kucağına oturturup bacaklarımı beline sardım. "Şimdi ben senin üst dudağını öpücem sende benim alt dudağımı öp tamam mı?" kafamı salladığımda tam öpecekken durdurdum "ama nasıl öpücem?"
Küçük bir kahkaha attıp "göstereyim bir" kafamı olumluca salladığımda üst dudağımı öptü ardından da iki dudağının arasına aldı küçük dudağımı. Ayrıldığında gözlerime şehvetle bakıp "anladın mı güzelim?"
"Anladım" bu sefer ilk hamleyi ben yapmıştım, alt dudağını öpünce taehyung da üst dudağımı yalıyordu alt dudağını iki dudağımın arasına alıp emerken taehyung da benim üst dudağımı emeye başlamıştı.
Elleri üst kıyafetimin içine sokup belimin oyuğunu okşarken istemsizce inliyordum. Taehyungun saçlarını ellerimle okşuyordum, taehyungun dudağına yanlışlıkla zevke odaklandığım için dudağını ısırıp acıyla inlediğinde hemen geri çekilip dudağına bakıp ellerimi dudaklarına koyup okşadım.
"Özür dilerim tae.. Yanlışlıkla oldu. Acıyor mu?"
"Öpersen geçer?" gözlerine baktığımda göz devirimemek için zor dayandım "öptüğüm için oldu ya" dudağıma kısa bir öpücük kondurup "senden gelen her birşeyi kabulüm ben. Acıyı, tatlıyı, güzelliği herşeye razıyım ben güzel sevgilim"
Gözlerine bakıp aniden dudaklarına kısa bir öpücük bıraktığımda bana şaşkınca baktı "artık sana inanıyorum, çünkü beni mutlu etmeyi biliyorsun sevgilim"
Alınlarımızı birleştirip "seni seviyorum jeongguk" iç çekip "seni seviyorum taehyung"
"Hemde seni içime sığdıramayacak kadar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liar//Taegguk
Fanfiction"Ben sana inandım, beni sevdiğine inandım. Ama sen beni kandırdın, yalancının tekisin Kim Taehyung!"