34°

683 13 3
                                    

"Jeongguk! Neredesin?"

"Kaçırıldı mı yoksa?"

"Saçmalama jimin yirmi yaşındaki adamı nasıl kaçırsınlar hem burada bizden başka kimse yok"

Herkes namjoona baktıklarında namjoon hepsine baktığında gerilmişti "hey, tamam onun üzerinde ölüm planları yapıyor olabilirim ama kaçırıp onu derede boğup dereye atmadım"

Hepsi korkarak beş dakikalık yerde olan dereye koşmuşlardı, kamp alanının sağ tarafına doğru koşmaya başlamışlardı yani.

Taehyung hem sinirden hem korkudan titriyordu "namjoon yapmaz onu tanıyorum" hoseokun dediğiyle jin de onayladı. Taehyung hepsine dönüp " o zaman niye öyle dedi? Madem jeongguka bişi olmadı neden ortalıklarda yok hoseok?"

Sunun içinde biri çıkınca hepsi çığlık atarak geriye kaçmışlardı. Herkes suyun içinde çıkan kişiye merakla bakıyorlardı, jeongguk hyungların yüzlerine bakıp gülüyordu.

"Tepkinizi görmeniz gerekiyordu!" daha çok gülerken hepsi ona kaşlarını çatarak bakıyordu. Jeongguk gülmesinş durdurup korkarak hepsine baktı.

"Sen aklını mı kaçırdın jeongguk!? Bişi oldu diye korktuk!"

"Ama bişi olmadı yoongi hyung"

"Namjoon yaptı sanıp az daha onu burada boğacaktım!"

Taehyungun demesiyle namjoon onun kafasına şaplak attı "farkındaysan burada sadist psikopat arkadaşın var yani yüzde sıfır beni öldürmen"

Jeongguk üşüdüğü için titriyordu elini hyunglarını uzatıp "beni kurtarabilir misiniz? Üşüyorum da" hepsi sırtlarına sömüp kamp alanına doğru yürümeye başladı "ya! Nereye?"

"Kendin girdin, kendin çok Jeon Jeongguk" taehyungun tripli cümlesiyle jeongguk gülümsemiş suyun içinde çıkıp onlara yetişmişti.


Jeongguk giyinmiş kamp ateşin yanına oturmuş ellerini ateşe uzatıp ısınmaya çalışıyordu. Omuzunda polar pike hissedince kafasını arkaya çevirdiğinde taehyungu görünce gülümsedi, taehyung da sevdiğinin yanına oturdu.

"Üşüyor musun hala?" jeongguk olumluca kafasını salladı "bana sarılırsan ısınırım?" taehyung dayanamayıp gülümseyip ellerini jeonggukun beline koyup kendine çekip sımsıkı sarıldı.

"Sana bişi oldu sandım, neden sabahtan beri yoktun?" jeongguk kıkırdayıp "namjoon gruba bizim çadırımıza geleceğini söyleyince korktum, biliyorsun manyak biri. Çadırı açmayınca telefonda bana tehdit etti sabah ölümü buluacaklar diye bende kamptan erkenden kaçtım, sonra siz hep bana şaka yapıyordunuz bende sizs şaka yapayım dedim"

Jeongguk iç çekip "korkutuğum için üzgünüm sevgilim" taehyung jeongguku ayırup yüzlerini aynı hizaya sokup elini jeonggukun sağ yanağına koydu. Jeongguk anlamıştı ne yapacağını "taehyung, hyunglar burada. Öpemezsin beni buracıkta!"

"O zaman başka yere gidelim" dedi ve göz kırptı. Jeongguk anlamsızca baktığında taehyung sevgilisinin elini tutup ayağa kalkınca yoongi ile jin onları izlediğini gördü.

Yoongi, "gözümün önünde öpecek miydin miniğimi?" jeongguk göz devirdi "sen de jimin hyungu öpüyorsun ulu orta yerde"

"Keşke üniversite'ye gelmeseydin arsız oldun" taehyung sevgilisini çekerek "bizim özel işlerimiz var bizi rahatsız etmeyin"

Jeongguku sürüklemeye başladığında "ya eşya mıyım ben de sürüklüyorsun taehyung?" kızgınlığını sesinde anlamış olacak ki durmuştu. "Üzgünüm bebeğim ama dudaklarını özledim" göz devirip bu sefer aynı hızda yürümeye başladılar

Liar//TaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin