9. Valami nem stimmel...

473 31 2
                                    

☆Shinsou szemszöge☆

Így vittem őt haza.

Vagyis inkább csak neki haza mert az ő házuk sokkal közelebb volt mint a miénk.

                                                                           O//////O

Amikor bekopogtattam az ajtajukon egy fiatal nő nyitott ajót aki ugyanúgy nézett ki mint Denki csak nő volt és persze hosszabb volt a haja.

Amikor meglátta, hogy Kami konkrétan már majdnem összeesik úgy szédül, akkor csak egy ilyen "miafsz?" pillantást vetett ránk, majd beengedett. 

-Istenem Kaminari fiam, mi történt veled?-kérdezte egy női hang a konyha felől. Kicsit közelebb mentem a konyhához és már láttam is egy derékig érő fekete hajú ( SH: benne egy sárga villámcsíkkal ) nőt, aki éppen kötényben közelít felénk.

-Hahó Kaminari fiam! Kérdeztem valamit!-mondta újra a nő, aki valószínűleg Denki anyukája. Éppen válaszra nyitottam volna a számat, ( SH: hogy ugyebár elmondjam hogy mi történt ) amikor csak ennyit hallottam:

-Ne az igazat mond neki...!

Ezt suttogta a fülembe Kami amit nem értek. Miért akarja, hogy hazudjak?

-Ömmm...a fia kicsit sokat ivott...hehehe...-feleltem miközben a tarkómat keztem el vakargatni. De ez nagyon fura. Szinte sose szoktam hazudni és most egy barátomér megcsináltam.....ajjjjjj..

-Add át leültetem a konyhába...-mondta Kami női hasonmása. Átadtam nekik és már mentem is el ( SH:mondjuk amikor elmentem akkor Denki nagyon fura fejet vágott, de minegy ) ugyanis mint ahogy mondtam, még sokat kell készülnöm az iskolatesztre ( SH: mert kb semmit se tudok xd )

~Másnap~

"Hajjjjj nem birommmmmm. De miért kell ennyire nehéz dolgokat megtanulniiiiiiii. HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH......nincs kedvem és erőm se tanulni úgyhogy ki megyek a cicáimhoz!"

Amikor kimentem kedves ki macskáimhoz, már rögtön gondolkodóba estem. "Miért is gondolok én Kamiról "olyanokat"?" vagy hogy: " Miért hazudtam érte?" vagy még az is volt hogy: "Miért vágott tegnap este olyan fura fejet?" meg még ilyen is volt: "Miért kérte hogy hazudak?". De aztán megtaláltam a legfurcsább kérdést mind közül: "Miért szól minden gondolatom róla?"

Miután elmélkedtem, visszamentem tanulni mert na....azér azt is kell ;(     De semmi pánik már holnap nem kell tanulnom mert átjön Tetsutetsu ( SH: tudni illik hogy a kis pikachun kivűl csak ő van barátom ).

De mondjuk a gondolataim még mindig össze vannak zavarodva....Valami nem stimmel...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~Yahhooo!💕

Gomen ez most kicsit rövid lett, de majd hamarosan jön az új rész/fejezet! A helyesírási hibákért is gomen. Logic Magic Forever!

~Sayonaraaaa! 💋💜





Csak lélegezz! ( Shinsou x Kaminari ff! ) 《Befejezett 》Where stories live. Discover now