1. Az a bizonyos kéz

1.3K 67 5
                                    

☆külső szemszög☆

Éppenséggel 2020.09.01 05:30 van. Ma van a U.A-ben is az első tanítási nap. A kis történetünk ezzel a nappal fog kezdődni.

☆Shinsou szemszöge☆

Éppen egy igen furcsa álomnak voltam fogja, amikor csak ennyit hallottam:
-***csrrrrrr...csrrrrr...***
Kedves kis ébresztőórám rángatott ki annak a furcsa álomnak a börtönéből, amiben éppen voltam. Még csukott szemmel de kinyomtam, hogy idegesítő hangja ne kínozzon tovább. Ezután kb 10 percel ( nagy nehezen ) kinyitottam a szemem, majd még pár percig tanulmányoztam a plafont. Utána erőt vettem magamon és oda sétáltam a szekrényemhez. Kivettem belőle egy sima kék pólót és egy fekete farmert majd átvettem. Ezután halk macska nyávogást hallottam az erkély felől amelyet valószínűleg a nemrég befogadott kiscicáim adtak ki. Kimentem megetetni őket, majd visszamentem megnézni mennyi az idő. "Még van 40 percem indulásig" gondoltam, majd mentem is vissza a szobámba. Ott ellenőriztem a cuccaimat majd elővettem a telóm, és egy kis ideig zenét hallgattam. Majd amikor láttam hogy idő van gyorsan felkaptam a cuccom és a bőrdzsekim és már indultam is a bejárati ajtó felé. A szemem sarkából láttam, hogy anyám sütés közbe mosolyogva nézi ahogy sietek.
-Miért rohansz így? Még csak 6:45 van!-szólalt meg értetlen hangon a konyhában lévő éppen sütögető nő.
-Ja, semmi különös csak egy nagy bejelentés lesz és arra kell oda érnem...-mondtam miközbe a táskámba kotorásztam.
-Miért nem mondtad elvittelek volna!!-mondta anyám, miközben majdnem odaéggette a szalonnát.
-Nem kellene, így is odaérek.-jelentettem ki.
-Jó...vigyázz magadra!- küldött felém egy angyali mosolyt majd tekintetét vissza vezette a sütőre.

Mikor beéertem a suliba egyből az osztályfőnököm tekintete fogadott, hogy "menjek mert már elkezdődött". Ezután lementem vele a tornaterembe, ahol Aizawa-sensei épp a lényegre tért:
- Ezért, a 1a-nak, 1b-nek és 1c-nek is együtt lesz a tesióra, a hős training, és a vizsgák! Na most pedig mindenki mennyen órára, engem meg hadjatok aludni! *felhúzza magára a hálózsákot* Szipirc!!!!

Természetesen az első óránk tesi volt, ezért rögtön megtudhattuk hogy milyen   is ez a 'közös tesióra'.

Amikor kész voltam a tesiórára öltözködéssel, lementem a tornaterem elé és tanulmányoztam a falat. Egyszer csak egy hideg de mégis puha kéz feküdt a vállamon....

~Yahoo!😊💖

Remélem tetszett nektek az első fejezet! Helyesírási hibákért gomen!😅😁

~Sayonaraaa!😘💖

Csak lélegezz! ( Shinsou x Kaminari ff! ) 《Befejezett 》Where stories live. Discover now