☆Shinsou szemszöge☆
Egyszer csak egy hideg, de még is puha kezet éreztem a vállamon...hátranéztem és egy nálam kb fél fejjel kisebb, sárga hajú fiú állt.
-Gomen! Nem tudod merre van Aizawa- sensei???
Egy ideg csak néztem a kis sárgaságot majd válaszoltam:
-Nem...
Igen tudom ez egy nagyon hosszú és tömör válasz volt, de inkább foglalkozzunk a kis sárgaság reakciójával, ugyanis nagyon lekókadt fejjel kémlelte a kicsit koszos padlót majd megszólalt:
-Azért köszi....
Ez után egy kisebb lépést tett balra, hogy ne legyen ilyen közel hozzám majd ujra megszólalt:
-Várhatok itt veled...?
Én eddig ( ugyebár ) a falat néztem de most megakadt a szemem a kis sárgaság arcán. Szemei kérlelően néztek rám amitől majd elolvadok! Mi???? Miket beszélek?!?!?!?Jó hagyjuk ezt a témát.
Amint felébrettem kis világomból láttam, hogy a kis sárgaság még mindig néz...
-Nyugottan várhatsz itt velem engem nem zavar...-mondtam kicsit halk hangon.Úgy kb 5 perce várakoztunk együtt amikor a sárga hajú fiú köhögés rohamba kezdett. Nagyon megijedtem, mert nem keltett bennem e köhögés hangja valami jó érzést. Ahogy köhögött egyre csak az a bizonyos rossz érzés volt a mellkasomban. Egyszer csak abbahagyta. Én meg csak úgy néztem rá. Olyan... aggódóan..
-Jól vagy....?-csúszott ki belőlem a kérdés.
-Természetesen!!!!!-mondta a sárgaság nagy magabiztossággal.
-Amúgy még nem is mutatkoztam be! Denki vagyok, Denki Kaminari!-nyujtotta felém kezét a sárgaság...vagyis Denki.
-Én Shinsou Hitoshi...-ráztam vele kezet.
Ez után már több diák is lejött a tornaterem elé. Mi meg csak álltunk. Nekitámaszkodva a falnak. Szótlanul.O////O
Néhány perc múlva becsöngettek, így megérkeztek a tanárok és bemehettünk a terembe ( igen tudom logic magic ).
Az órából kb 20 perc telhetett el amikor a tanárok azt mondták, hogy válasszunk magunknak egy olyan párt akit nem nagyon ismerünk...Gondolom már rájöttetek mi történt...hát igen...
~Yahoo!💖
Tudom hogy az előző fejezetben meg most is köcsögség itt abbahagyni, de tudni kell rólam hogy kurv@ nagy köcsög vagyok😅
Na akkor tali a kövi részben!~Sayonaraaa!🥰
ESTÁS LEYENDO
Csak lélegezz! ( Shinsou x Kaminari ff! ) 《Befejezett 》
FanficHelloka! Ez az első storym remélem tetszeni fog!😉 ( Ez egy yaoi fanfics!!! Aki nem szereti ne olvassa!!! ) !rövid részek! !cringe!