7. Már megint kezdődik.....

538 33 6
                                    

☆Shinsou szemszöge☆

Eljött a csooodás keddi nap!!!!( SH: ezt ugy mondtam mintha tényleg ezt gondolnám xd) És már kémlelhetem is a plafont, kedves regelli rutinom szerint.

                         +Time skip+

Mikor beértem az iskolába ( SH: természetesen késve ) már egyből egy kedves kis sárgahaj bukkant fel előttem. Beszélgettünk meg minden. Majd becsengettek. 

Óra után éppenséggel mentem volna a szekrényemhez amikor egyszer csak ezt hallottam:

-Booo!!!

Hirtelen megremegtem.

-Baszki Denki megijesztettél!!-mondtam kicsit még az ijedség mélyéről. Erre a kis pikachu egy olyan ördögi de mégis sexy mosolyt nyomottttt!!!! Vááárjunk csaaaak....MIVAN?!?! Nem, nem, nem Shinsou!!!! Nem és nem éééés NEM!!!!! Nem sexy!!! Egyáltalán nem!!! Mondom NEM!!!!

Amikor felébrettem a kis világomból láttam, hogy Denki úgy....értetlenül néz rám.

-Őőőőő...jól vagy Hitoshi?- kérdezte azzal a kis értetlen cuki fejével!!! MI?! NEEEEMMMM!! NEM NEM NEMMM!

-Hitoshi?

-Tessék?

-Jól vagy..?

-P-persze!! Miért ne lennék jól?

-Csak mert.....
























Azt hitted ez a vége? Azér ennyire rövid fejezetet nem irok!!! Na olvass te kis köcsög!💖

-Csak mert olyan fejet vágtál akit kínoznak! Meg befogtad a füled...

-Ohhh...

-Biztos minden oké? 

-Igen, igen! Jól vagyok!

Ezután a beszélgetés után be is csöngettek. Most meg egész órán azon gondolkoztam, hogy miről beszélt Kaminari? Tényleg fejeket vágtam volna meg ilyesmi? De hisz én csak gondolkodtam...

Kicsöngettek. A következő óránk természetesen tesi volt úgyhogy Denkivel mentünk is öltözni.

Tudni illik, hogy a U.A-ben jelenleg sok helyen felújítás van. És az egyik fiú öltözőt is felújítják, ezért pont egy öltözőben öltözünk a kis sárgasággal. 

Uuuugyebáár elkeztünk öltözni Denkivel ( KK: Nem félreérteni OwO! ). Egyszer csak valamiért ránéztem és éppen a pólóját vette le, ééés háát... " Azzzt a k4rva de jó teste vannnn! És milyen sexyyyy!"....Na kéremszépen..... MI A BÜDÖS F4SZ?!?!? Nem nem!!!!! Rossz Shinsou!!! Ő CSAK A LEGJOBB HAVEROD!!!!

Mikor visszatértem a földre és arra eszméltem, hogy Kaminari szinte már paradicsom cosplybe engem néz és hogy ülök ( SH: mert ugyebár eddig álltam ). Először nem értettem, hogy Denki miért olyan vörös deeee...asszem rájöttemmm....rajtam sincs póló. Lehet, hogy EZESETBEN ugyanazt gondoltuk. Ki tudja?

~Yahhhooo!😊

Itt az új rééész!!! Mostmár megpróbálok gyakrabban részeket gyártani! Na remélem, hogy ez is tetszett nektek! Helyesírási hibákért gomenn! Anddd Logic Magic Forever!

~Sayonaraaa!😘🤗



Csak lélegezz! ( Shinsou x Kaminari ff! ) 《Befejezett 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin