cap 2

867 47 2
                                    

In poza este doctorul de care ii e frica lui Yogi

..totul e alb...

Deschid ochii si imi dau seama ca sunt la spital. Ma uit in stanga la usa si la toate persoanele agitate din spatele ei. Ma uit in dreapta si il vad pe el dormind cu bratele incrucisate pe un scaun, insa deschide ochii si se uita la mine.

Brusc se ridica si vine spre mine luandu-ma in brate.

Ceeee?

- Cat ma bucur ca te-ai trezit! Am fost ingrijorat! Spune acesta incepand sa planga si sa ma stranga mai tare in brate.

Din nou!! Ceeeee???Si-a facut griji pentru mine? Plange pentru mine???? Ceee??

Cu o oarecare teama incep sa ii mangai parul blond si ii spun:

- Nu mai plange!
Ma simt vinovat! De ce plange pentru mine? Cum il opresc ?!

Isi ridica capul , isi sterge lacrimile si ma priveste cu mila:

- Sigur esti bine? Adica... picioarele?

Ma ridic putin mai sus in pat, ma dezvelesc pentru a ma uita la picioare si imi dau seama ca ambele sunt in ghips pana la genunchi.

- Serios?! Ambele?! Spun eu exasperat

- Imi pare rau, dar politia trebuia sa te opreasca cumva! Spune incepand sa imi mangaie piciorul drept urcand tot mai sus la "rochia mea" cu care era imbracat orice pacient, era alba si scurta.
Ciuuudatttt!

Ii indepartez mana inainte sa ajunga la penisul meu si ma uit curios la el.
Si mai ciuuudattt!! Cumva ma pipaie???

- Totusi...am o veste buna! Continuase acesta ca si cum nu se intamplase nimic
Cred ca mi se pare! Nu are cum ...e baiat.... e politist!!! Nu se poate! Si cu asta punct!! Nu ma mai gandesc la lucruri ciudate!!..

- Vei locui cu mine si voi avea eu grija de tine! Relua el cu zambetul pe buze, intrerupandu-mi cearta cu mine

- Cee??? Sincer suna mai bine decat intr-o celula...dar...

- Stiu ca ai mai evadat odata din inchisoare asa ca ce rost are sa te inchidem iar ?

- ...Asa ca o sa ma supraveghezi tu ? ... concluzionez eu

- 24 din 24! O sa fie asa distractiv! Spune rarind si iar sa ma ia in brate

- Dar pentru cat timp? Spun nedand importanta imbratisarii sale

- Pai... ma elibereaza din imbratisare si ma priveste zambitor

Barbatul asta e tot un zambet! Dar are un zambet superb! Stai!!! Ceee?? Nu am gandit eu asta!! Nu eu!! Neg tot! ...

- O sa ma ajuti la unele treburi pentru ati ispasi sentinta! Relua el intrerupandu-mi iar cearta cu mine

- Ca sa inteleg... politia m-a gasit mai folositor in libertate decat inchis?

Ce tare!! Fac tot ce vreau si sunt promovat la politist ajutor? Ce justitie!

- Acum nu prea esti de ajutor... asa invalid.... spune uitandu-se la pisioarele mele si muscandu-si buza inferioara... dar te fac eu bine!

Se spropie de mine si ma saruta pe obraz

Am ramas perplex! Tipul m-a pupat!!!!!!!!!!

- C-ce ffaci? intreb eu indepartandu-ma si rosind putin

- Ăăă... ups... incepe sa rada ... sunt mai iubitor de felul meu plus ca tu esti un adorabil!

-Mersi tipule... cred! Spun departandu-ma iar

- A... scuze! Yogi!

Yagi? Ce nume comic!
- Gareki !spun chicotind
- Ma bucur ca poti rade!

Spune si ma ia in brate din nou. De data aceasta s-a suit in pat sa poata ajunge la mine apoi ma apuca de umeri si ma priveste intens in ochi si ma saruta pe frunte. Este atat de grijuliu si de dulllceeee!!! Dar nu ma fraiereste el pe mine! Vrea el ceva de la mine!!!

Sunt stana de piatra si ma uit la el, iar el la mine, apoi ma saruta pe obraz, lobul urechii, gat...simt mici fiori in corp. Tremur! Oare el vede ca tremur? Trebuie sa il opresc! Ce are de gand suntem intr-un spital!... ma priveste intens in ochi apoi la buzele mele si zambeste. Se apropie de fata mea. Ii simt respiratia pe chip si isi apropie buzele de ale mele....si primeste un dosar in cap.

- Yogi lasa-l ! Spune doctorul care il oprise sa ma sarute

- Mersi! Spun scurt

Yogi s-a dat jos din pat si cand se uita la doctor incepe sa se panicheze:

- Da... s-scuze... e-eu pplec! Asteppt a-afara! Spune fugind pe usa, impiedicandu-se de vreo doua ori si inchizand-o

- Gareki, nu? Spune in timp ce se uita la niste hartii

- Da?

- Starea ta nu e grava! Poti fi externat azi! Dar va trebui sa mai vii la control si sa nu iti uzi ghipsul! Vei avea un carucior ca sa te poti deplasa!

- Bine..

- Si in legatura cu Yogi... spune uitandu-se la mine... E un baiat bun in comparatie cu fratele sau si o sa aiba grija de tine!

- Nu ma indoiesc ca e de treaba, dar am vazut eu ce grija o sa aiba de mine...

- Hahaa... e doar iubaret! ... il anunt ca te poate duce acasa, la el! Spune putin amuzat

Dupa circa 1 ora in care totul a fost pregatit si am mers cu masina lui Yogi, care radia de bucurie am ajuns acasa la el, care apropo era superba. O vila mare cu gradina, piscina si etaj.

Pressure [yaoi, gay, boyxboy]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum