cap I

1.4K 56 4
                                    

Trebuie sa ajung! Dar situatia e grava!

Ma uit in urma trei masini de politie. Intru pe o poteca intre blocuri, dar nu pot merge mai departe. La sfarsitul potecii erau alte trei masini de politie.
Ce sa fac?

- Preda-te! Spune un politist cu arma atintita spre mine, ascunzandu-se de dupa usa masinii

Chiar atat de frica iti este de un copil incat nu te apropii? Ce gunoi de ofiter!

- Nu mai poti scapa acum! Stiga un alt politist de pe partea cealalta

Daca in fata sunt politisti, in spate lafel, iar in lateral blocuri nu am decat sa o iau pe sus.

Asa am si facut. Am inceput sa ma catar pe blocuti pana am ajus sus. Tineam strans la piept cutia ce trebuia livrata, nu imi permit sa o pierd. De jos se aud focuri de arma, dar nu imi pasa trebuie sa ajung la port.

Alerg si sar de pe bloc pe bloc cam 1km pana vad un elicopter. Raman socat.

Uau! Chiar sunt disperati incat sa trimita un elicopter dupa un biet baiat de 17 ani? Ce le-as putea face? Eu ?! Un infractor, psihopat, bolnav mintal expert in arme, dezamorsarea bombelor si droguri?

Dar spre surptinderea mea nu au inceput sa traga, ci elicopterul se indeparteaza, trimitadu-mi un cadou, de sus se arunca ceva.... ceva negru.... e.. o..racheta? ...bomba?

- E un om! tip eu cand persoana face impact cu mine

Esti mai nebun ca mine de te arunci din elicopter si te crezi fluturas?... Nici nu zbori! Nici usor nu esti! il informez eu nervos si incercand sa il dau jos

M-a prins ,dar trebuie sa scap ce sa fac? Ce sa fac?...Sa il omor? Trebuie sa actionez!!!

Se ridica putin de pe mine pentru a-mi vedea chipul, ochii mei gri-albastrui i-au intilnit pe ai lui. Parca ma uitam la luna, eram pirdut in nuanta gri-rozaliu stralucitor a ochilor lui. Mi-a privit intens toate trasaturile fetei apoi a spus:

-Tu esti "Mezumi"(sobolan)? Un pusti? Spune ridicandu-se de pe mine si incepand sa rada zgomotos

Nu am mai asteptat si am inceput sa aleg. Era sansa mea sa scap si nu aveam sa o ratez. Aveam pachetul in mana, trebuia sa il livrez si aveam timp de politisti zburatori si batjocoritori.

Sar de pe ultimul bloc si ma rostogolesc pe iarba. Cand ma uit in sus il vad pe el sarind dupa mine.

-Ce?! Inceteaza! Nu ma mai urmari! iti rup gatul daca sari!!

...

dar fara speranta. Nu ma asculta si nici frica nu ii era de mine ca si ceilalti politisti, incep sa alerg spre port.

Nu mai aveam mult si drumul era liber. Singura problema era ala, nu se lasa si ar urma sa ma prinda in ritmul asta.

Cand il vad in spatele meu doar la cativa pasi distanta incep sa alerg la o viteza pe care nici nu stiam ca o pot atinge si ajung in port foarte repede.

Aleluia! Sunt in port! Acela sigur e vaporul !

Persoana de contact ma astepta sus pe vapor. Urma sa plec si sa imi termin treaba simplu si usor ca de obicei, dar se mai intampla sa intampin si obstacole.

-Stai! se aude o voce dura si rece din spatele meu.

M-as fi indepartat daca la gatul meu nu era pozitionata amenintator o spada. Inghit in sec.

Parca scapasem de el!! Cum de e iar aici ?! Oare stia ca aici voi merge?

In jurul meu apar zeci de masini de politie. Ofiterii din masini erau inarmati si amenintau ca vor trage la orice miscare a mea, plus ca aveam spada la gat.

Clar !...stiau ca aici e zona de intalnire! Cacat!!!! Acum ce sa fac??!! ... Trebuie sa livrez pachetul!

Vaporul nu era foarte departe si as putea arunca pachetul, daca Zack , persoana de contact careia trebuia sa ii dau pachetul nu ar fi dat comanda de pornire a vaporului. Urma sa plece, iar sa raman cu pachetul si politia. Asta nu se va intampla! il voi livra!

Ma intorc la 180 de grade si dau nas in nas cu urmaritorul meu.

-Ceeee? spun tipul surprins

Fetele noastre erau aproape lipite. Respiratia mea rece ii atingea obrazul, iar ochii lui straluceau. In acel moment al neatentiei lui, i-a dat un genunchi in burta ce l-a facut sa se indeparteze putin.

Asa! Am scapat de spada!

M-am apropiat de vaporul ce deja pornise pe mare cu speranta ca pot scapa.

*Bumm*

Am fost impuscat in piciorul drept de un politist. Urma sa cad lat pe cimentul rece, insa cu ultima urma de energie si putere pe care o mai aveam in trup am arunca pachetul pe vapor. Zack a prins pachetul si mi-a spus "la revedere" cu o fata trista aproape deprimata.

*Bumm* bumm*bumm*

Un alt glont tras de un politist era acum in celalat picior. In acel moment am tipat de durere si m-am prabusit la pamant tinandu-mi strans picioare cu mainile. Erau acoperite de sange. Celelalte glonte erau indreptate spre vapor, dar fara speranta vaporul se indeparta.

- Opritiva! Duceti-l la spital!

se aude tipand tipul pe care il lovisem, iar toti il ascultau

Vin trei politisti si ma imobilizeaza, de parca ar mai fi fost necesar, iar un altul imi pune catusele. Ma ridica de la pamant si incep sa ma impinga spre o masina.

Dar eu nu pot sa stau in picioare! Sunt impuscat in ambele picioare oameni cretini! Cum vreti sa ma deplasez?!

- Prostilor! Il chinuiti mai rau!

Frumosul ala autoritar ma i-a pe sus in brate ca pe o mireasa si ma urca intr-o masina.

Eram intins pe toata bancheta din spate, iar el se aseaza pe scaunul din dreapta. Ultimul lucru vazut inainte sa lesin este figura deranjata a blondului cand isi priveste mainile pline de sange apoi priveste ingrijorat la picioarele mele. Sirenele pornesc si imi rasuna in cap iar apoi... totul e alb......

Pressure [yaoi, gay, boyxboy]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum