cap 3

796 55 2
                                    

- Frumoasa casa!

-Mersi! Acum va fi si casa ta!

- Mda... spun eu ganditor, cat timp Yogi scoate un scaun cu rotile din portbagaj si mi-l pune in fata:

- Chiar e necesat scaunul? Nu imi poti da niste carje?

Da dezaprobator din cap, apoi se apropie de mine si ma apuca de solduri ridicandu-ma in sus:

- Nu iti vor trebui mereu! Ma poti folosi pe mine... pe post de scaun si de transport, te pot cara ca pe o pritesica! Spune chocotind si punandu-ma in scaun

Intu in casa, impins de Yogi si sunt dus intr-un living ftumos cu nuante albastre si albe.

- Poti sa te uiti cat vrei pe unde vrei!Trebuie sa dau un telefon sediului ca ai ajuns!

- Nu iti e teama?

- De ce mi-ar fi? Intreaba el nedumerit

- Poate nu pot merge, dar tot un infractor sunt, iar tu ma lasi in casa ta, in a unui politist sa cotrobai?

Incepe sa chicoteasca si apoi ma privea superior.

- Nu sunt politist, sunt spion! Si nu mi-ar fi frica de tine nici de ce ai putea face fiindca acum suntem parteneri!

- Parteneri? Repet eu surprins

- Da ! Acum scuzama, dar...telefonul...

Yogi POV

Frica?! Normal ca imi e frica! E Nezumi! Am fost chemat din Texas, America, in Europa, in Romania sa il prind si sa ma asigur ca il fac sa fie de partea politiei. Dar am un plan. O sa fiu doar lapte si miere cu el si o sa il fac sa ma iubeasca si sa fie nebun dupa mine, metaforic!!!Nu cred ca imi va displace sa il seduc, sa imi fie scarba sau ceva de genul! E hot si sexy baiatu'! Si sunt gay! E asa misterios cu ochii aia ...mrr... si parul negru si matasos mai ca imi vine sa bag mana il el si sa il trag tare de suvitele alea pana geme... bine sunt putin mai masochist...dar pe bune?! Am ganduri din astea cu un infractor detemut ! Sunt iertat!

Ma uit la el cum se invarte prin camera cu greu, injurand mereu scaunul care nu se deplaseaza cum vrea el. E asa...ahh... cand e nervos! Cred ca nu as fi gandit asa daca nu era invalid... as fi fost foarte rigid si alarmat! Dupa cum am auzit mi-ar putea frange gatul cand nu sunt atent!

Il vad de dupa perete cum se uita in pozele mele din sufragerie, de deasupra semineului.

Il sun pe seful sectiei de politie. Sa ii raportez de Nezumi.

Gareki POV

Il vad pe Yogi in bucatarie cum se plimba prin incapere. Aud din convorbirea lui telefonica:

- Da! E cu mine!

-...

- Ha! Vorbesti cu mine! Normal ca sunt in stare de asta!

-...

-Aha!...aha!... Cand ? In doua ore?... Bine,daca sunteti asa incapabili !

Cred ca e nervos! Oare ce vorbesc, era clar ca are legatura cu mine. El mai vorbeste putin la telefon cat timp eu ma uit in poze, erau cuYogi, un baiat exact ca el doar ca avea parul alb, presupun ca fratele lui si cu parintii lor.

Eram captivat de fotografia asta de familie ca nu il simt pe Yogi cum vine in spatele meu, pana nu il simt cum imi miroase parul.

- Cee facii!?

- Ai nevoie de o baita! spune zambind si luand poza din mana mea si punand-o la loc... Stiu ca eram un dragut !

- Ai o familie perfecta! Bucurate de ea!

- Asta suna trist! Nu iti cunoste-ai familia? Stiu ca ai fost adoptat dupa accidentul cu vaporul de acum 4 ani! Erai orfan?

- Nu-i frumos sa dezgropi trecutul! Spun eu cu o fata serioasa si deranjata de remarcile lui... Parintii mei sunt in viata si stiu unde sunt! ii raspund scurt si clar impunandu-i sfarsitul conversatiei

-Bine! Atunci hai sa faci baie! Baia e la etaj si te duc eu!

Nu apuc sa il refuz ca deja a inceput a urca scarile cu mine in brate. Ajung in baie, care e la mijlocul culoarului de la etaj care desparte doua dormitoate.

- Aici e baia! Ma duc sa iau niste prosoape, pregateste tu cada!

- Cum adica "niste"? Tip eu dupa el dar deja plecase

Pregatesc apa fierbinte asa cum imi place mie. Era mai mult un jacuzi decat o cada dar imi place si asa. Încep sa ma dezbrac. Imi dau tricoul jos, lasand abdomenul meu bine lucrat la vedere. Atunci intra Yogi zambind cu niste prosoape si isi da si el tricoul jos, dar si pantalonii. Avea un corp frumos si lucrat, ca al meu! Dar stai! De ce se dezbraca si de ce are ranjetul ala tamp pe fata?

- Ce crezi ca faci?

-Baie! Spune el cu acelasi zambet tampit

- Poti sa zici ca vrei sa faci baie cu mine!

- Fac baie cu tine! Si o sa tot fac in urmatoarele saptamani ! Doar ai ghipul ala pe care nu ai voie sa il uzi si fara mine te-ai ineca!

Il vad cum isi da jos si boxerii si se apropie de mine. Eu cu cat posibil ma uitam in sus la ochii lui. Nu vroiam sa creada ca m-as holba la tovarasul lui.

-Dezbracarea! Spune el

Aici vine partea jenanta: eu nu imi pot da pantalonii jos, fiindca nu imi pot ridica picioare.

- Ma..adica... ma dezbraci tu? Spun eu pe nerasuflate cu cu tupeul meu de zile mari lasandu-l cu gura cascata

- Mai, dar ce pervers mai esti spune chicotind si se apleaca la nivelul pantalonilor mei sa imi desfaca cureaua

-Nu pot simti nimic de la bazin in jos! In nici un caz sa mai si ridic picioarele si sa le indoi! Tu cum ai vrea sa ma dezbrac?!

- Dar nu imi displace sa o fac eu!

Imi trage pantalonii jos de pe mine si imi da si boxerii negrii jos pe care la un moment dat ii privea ca pe cel mai aprig dusman. Sta aroape un minut la picioarele mele si ma priveste dupa care se ridica si ma ridica si ma trage dupa el in jacuzi. Eram intr-o pozitie cam erotica. Eu eram cu picioarele in afara jacuziului si pozitionat intre picioarele sale, spatele lipit de abdomenul sau si picioarele lui de o parte si de alta a trupului meu.

- Sa spalam baiatul! Spune in timp ce isi toarna sapun lichid in palme si se apeaca pe mine pentru a ajunge la picioarele mele, pe care le mangaia pana la genunchi(portiunea fara ghips) si umplandu-le cu spuma.

Era aplecat pe mine si ii puteam simti respiratia arzatoare in urechi si cel mai rau juniorul trezit in spatele meu. A revenit pe abdomen mangaindu-l si apoi coborand spe organul meu incepand sa il frece.

-STOP! spun agitandu-ma, iar fata lui era una surprinsa... Ce te uiti asa? Ai aflat ca e pamantul rotund?

-Dar..

- Nici un dar! Sa fac baie cu un baiat nu-i asa ciudat, am facut de mai multe ori, dar cand incepe sa imi faca si laba .... deja e prea mult....

Yogi a inceput sa rada si m-a tras din nou in pozitia initiala, turnandu-mi sampon in cap si incepand sa imi maseze crestetul, dar rare ori si tragan usor de parul meu, cred ca e incalcit.

- Astazi o sa vii la sectie si o sa ajuti la rezolvarea primului tau caz! imi sopteste el la ureche

Vocea lui parea chinuita ca si cum il doare, dar pare sa ca se abtine sa nu zica ceva...

- Ce caz?

- E... off... o fata care a inceput sa omoare de cand ai fost tu prins si trebuie obligata sa marturiseasca, avem nevoie.. de marturia ei si ... ah la dracu!... te duci si faci curva sa vorbeasca!

- Gata! Am inteles! Calm!

Doamne ce are?! Vorbeste cu pauze, injura si ofteaza. As vrea sa vad ce are, dar am ochii inchisi. Dar voi avea un caz, ce ciudat e ca lasa un infractor sa demaste un altul. Haha... nu ca justitia e oarba! Dar e si proasta!

Pressure [yaoi, gay, boyxboy]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum