21❧Cesaret

13.7K 493 7
                                    

Arkadaşlar çok kısa bir bölüm oldu ama diğer bölümü uzun yazmaya çalışıcam.
Herkese iyi okumalar:***

/ARAF\

Evin önüne gelmiştik ufaklığım uyuyakalmıştı, arabadan inip onun kapısını açıp kucağıma aldım bugün yaşadığımız olaydan sonra evin etrafına bir sürü adam koymuştum, devrimin her adımından haberim olmalıydı..
Onlara verdiğim işaretle kapıyı açtılar, devrimi her ne kadar kendi odama çıkarmak istesem de ona biraz zaman tanımam gerektiğini düşündüm,odasına çıkarıp yatağına yatırdım sonrada karsısında ki koltuğa oturup gümüş çakmağımla bi sigara yaktım ve ufaklığımı izledim...
Düşünmeden edemedim,bu hayatın bizden istediği neydi ufacıktık lan daha,o zaman bile demiştim bu kızı alıcam diye,o zaman vermiştim kalbimi bu kıza şimdi bu kadar acı çekmekte neyin nesiydi...
Neyse bugünün sonunda ılık bi duşu haketmiştim..
Kendi odamda ki banyoya geçtim..

/DEVRİM\

Yavaş hareketlerle gözlerimi açtım etrafıma baktığımda arafın evinde olduğumu anlamam pek uzun sürmedi uyuşuk hareketlerle ayağa kalktım karnımdan gelen sesler acıktığımı anlatmaya çalışıyordu, sanırım mutfağa gidip kendime bi sandviç hazırladım sanırım araf evde yoktu yine bırakıp gitmişti, beni anlamıyordum bu çocuğu hem gel sen beni eve hapset sonrada bırak git...
Sandvçimi bitirdikten sonra daha önce evi hiç gezmediğim aklıma geldi ve Araf yokken evde ufak bi keşif yapmanın zararlı olmayacağını düşündüm..
İlk katı biliyordum büyük bi salon,mutfak tuvalet ve bahçeye çıkan camdan kapılar vardı.Teras katını da biliyordum ama bana yaptıklarını hatırlamamak için çıkmamaya karar verdim.İkinci kata geldiğimde direk benim odam ve kalan 3 oda vardı.
İkinci kapıya gittim gri tonlarinin hakim olduğu gayet sade bi oda sanırım misafir odasıydı aynı sekilde diğer odada böyleydi. Kalan bi oda vardi oda arafa aitti elim kapı kulpuna gidiyordu ama açmakla açmamak arasındaydım, sonra arafın evde olmadıgı aklıma geldi anlık bi cesaretle kapıyı açtım siyah tonlari hakimdi odaya hatta simsiyahtı birden odanin içindeki banyo kapısı açılınca donakaldım ne yalan söyliyim karsımda arafı beklemiyordum hatta belinde siyah bi havlu ve ıslak saçlı bi arafı hiç beklemiyordum...

*

*

vote ve yorumlarınızı bekliyorum:)))))

TESADÜF Araf-ı DevrimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin