Sonunda yerden kalktı. Dengesini kurmak hiç kolay olmasa da nihayet dengesini sağladığında bedenini inceledi. Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu. Diğer tüplere baktı. Bir de ağzı açık duran kendininkine. Elini uzattı ve üstünde kazınmış yazıda gezdirdi elini.
Amaris Alina Rayne(3049-3069)
0Rh+
Sağlıklı
Uyumsuz
Dikkat:Tehlikeli
"Ben mi tehlikeliyim? Hah."
Kendi kendine söylediği bu cümle odanın duvarına çarpıp geri kendi kulağına döndü. Diğer tüplerden birinin yanına gitti.
Alvin Brendon(3456-3501)
ABRh-
Sağlıklı
Sevecen
Tehlikesiz
"Bu ne şimdi? Benim ne zararım var sanki? Madem tehlikeliyim. Birkaç tüp açsam sorun olmaz heralde. Öncelik de senin Alvin. Buzların çözünce teşekkür edersin."
"Dur yapma!"
Amaris'in eli havada kaldı. Dönüp yanında duran adam ve kıza baktı.
"Yine mi siz? Bıktım artık sizden. Bırakın artık peşimi."
Amaris deli gibi bağırıyordu. Bedeni buzları çözülürken olduğundan daha çok titredi. Adam ona yaklaştı. Olsa olsa 19 yaşındaydı.
"Hadi ama Amaris. Gidemeyeceğimizi sen de biliyorsun. Biz senin kafanın içindeyiz. Biz seniz. Senden bir parçayız. Gidersek nasıl yaşarsın?"
"YETER!"
Sesi o kadar yüksek çıkmıştı ki bir an kendisi de şaşırdı. Bağırırken kapattığı gözlerini açtı. Her ne kadar boğazı acısa da anlaşılan işe yaramıştı. Gitmişlerdi. Yarım bıraktığı işi bitirdi ve tüpün kapağını açtı. İnsan bedeninin düşeceğini düşündüğünden geri çekildi ancak beden olduğu gibi durdu.
"Sorun sanırım bende."
O bunu içinden geçirirken tüpün içindeki insan çoktan buzlarından kurtuluyordu. Nihayet gözlerini açtığında kendisine öylece bakan mavi gözlerle irkildi. Tıpkı Amaris gibi çevresini taradı siyah gözleriyle. O da bulamadı bir şey. Ardından yeni aklına gelmiş gibi ağzını açtı. Konuşmak istedi. Söyleyecek bir şey bulamadı.
"Dünyaya tekrar hoş geldin Alvin."
"Adımı nerden biliyorsun? Sen de kimsin?"
"Ben doğaüstü güçleri olan korkunç bir cadıyım. Seni yemek için evimin buzluğundan çıkardım."
Amaris bunu dramatik bir sesle söylerken Alvin gözlerini korku ve şokla büyüttü. Korku dolu dakikaları Amaris'in kahkasıyla bölündü.
"Hey şaka yapıyorum. Sadece normal bir insanım. Adın da tüpün üstünde yazıyordu."
"Ha ha ha. Gerçekten harika bir şakaydı. Gülmekten gözümden gelen yaş bile dondu."
"Eh çok normal. Hala o tüpün içindesin. Çıkmak için neyi bekliyorsun? Çıkış belgesi mi?"
Alvin tüpün içinden dışarı çıktı. Kafasında binlerce soru vardı.
"Nerdeyiz?"
"Bilmiyorum. Bunu birkaç kişiyi daha çözüp birlikte bulabiliriz diye düşündüm. Hadi. Bana yardım et. Birilerini daha çözelim. Üstlerinde yazan bilgileri oku. Gerçekten işimize yaracakları seç."
"Neden hepsini çözmüyoruz ki?"
"Çünkü hepsini çözersek aralarından seçtiklerimkz 'seçilmiş olanlar' olmazlar."
Alvin ona inanamayan gözlerle bakarken Amaris çoktan tüplerin arasında dolaşmaya başlamıştı.
"Garip kız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4781
Science Fictionİnsanların kendi kurtuluşları için yaptıkları bazen onların felaketi olabilir.