My Hyloid Darling

79 36 99
                                    

Archer parmaklarıyla oynamaktan canı yanmaya başlayınca kafasındaki düşüncelerden sıyrılıp bir süre anlamsız gözlerle etrafına baktı. Nerede olduğunu birkaç saniye sonra fark etti. Amaris'in kurduğu ekip halen nerede olduklarını ya da buraya nasıl geldiklerini tartışmayı bırakmış buraya gelmeden önceki yaşamlarında neler yaptıkları hakkında konuşuyorlardı. Sıradaki kişi Soleil'di Tüm gözler ona çevrilmişti.

"Ben Soleil. Soleil Milan. Bir bilim insanıydım."

Bunu söylemesiyle birlikte Aramis hızla ona döndü.

"Yani bizi bu hale getirenlerden biri miydin? Bir de hiç utanmadan bizim yanımızda mı duruyorsun? Onu öldürelim!"

"Eğer söyleyeceklerimi tam olarak dinlersen bu fikrinden vaz geçersin bücür. Ben ilk dondurulan kişiyim. Güya beni hemen çözeceklerdi. Ne safmışım. Şimdi anlıyorum. Amaçları deney yapmak değildi. Beni ortadan kaldırmaktı. Ben onları insanları dondurmaları yolunda engel olacaktım. Nasıl inandım onlara bilmiyorum."

Soleil kendini savunmak için giriştiği bu kısa ve bir o kadar da anlamsız mücadelenin ardından gözlerini hâlâ kendine inanmayan Aramis'e dikti. Aramis hiç isrifini bozmadan Soleil'in bu sessiz protestosuna kendi protestosuyla karşılık verdi.

"Ne o? Aptallığını hatırlamak ağır mı geldi?"

Soleil cevap veremeden araya giren Arnaldo ile bu karşılıklı ortamdaki dondurulmuş insanların soğukluğuyla daha da soğuklaşan savaş sona erdi.

"İkiniz de kesin şunu. Birbirimize ihtiyacımız var. Soleil ne biliyorsan anlat bize."

Soleil derin bir nefes alırken son kez Aramis'e kaçamak bir bakış attı. Ardından gözlerini herkesin üzerinde tek tek gezdirerek konuşmaya başladı.

"Başta her şey çok iyiydi. İnsanları dondurmak fikri. Böylelikle o anda tedavisi olmayan hastalıklara sahip insanlar ileride tedavi olabilecekti. Ya da bundan 100 yıl sonrasını görmek isteyen birisi bunu rahatlıkla görebilecekti. Ancak onlar dahasını istediler. Tüm insanlığı dondurup yok etmek. Sadece teknolojinin egemen olduğu bir dünya ve kendilerinin egemen olduğu bir teknoloji istediler. Yapay zeka gelişmelerini duymuşsunuzdur. Benim dondurulduğum zamanlarda ki yanlış hatırlamıyorsam bu 2127 yılıydı yapay zeka çalışmaları ilginç bir şekilde çok daha ilgi görmeye başladı. Daha önceki yıllarda iki yapay zekanın karşılıklı olarak konumlandırıldıklarında kendilerine yeni ve hiç bilinmeyen bir dil oluşturduklarını duymuşsunuzdur. O zamanlar insanlar korkup projeyi durdurmuşlardı. Ancak o günden yaklaşık 100 yıl sonra 2100'lü yıllarda insanların cesareti arttı. Projeyi devam ettirdiler. Hatta daha da geliştirdiler. Önlerindeki engel ise insanlar oldu. Projeye göre onları ortadan kaldırmaları gerekiyordu. Şu halimize bakarsanız bunu başardıklarını da görebilirsiniz."

Archer,Soleil anlattıklarını bitirince aklını kurcalayan soruyu sormaya karar verdi.

"Peki senin dediğin gibi olsun. Arnaldo bize uzayda olduğumuzu söyledi. Bunun da açıklaması var mı?"

Soleil, Archer'in sesindeki alaycılığı fark etse de çok takılmadı. Mesleği yüzünden kendisine ön yargı taşımalarının çok normal olduğunu biliyordu.

"Evet. Arnaldo haklıydı. Bunu nasıl anladı bilmiyorum ancak doğru."

Arnaldo hafifçe gülümseyerek Soleil'in üstü kapalı sorduğu soruyu yanıtladı.

"Dünya'da çekirdeğe doğru bir yer çekimi vardı. Yer çekimi her ne kadar bizim hayatımızı yaşamamız,yürüyebilmemiz ve hatta ayakta durmamız için gerekli olsa da tüm bunları sağlarken bizim vücudumuza da bir takım etkileri olur. Dondurulmuş olsam da boyumun dünyada bundan birkaç santim de olsa daha kısa olduğunu hatırlıyorum. Şuan vücudumda eklem noktalarım yaşımdan dolayı boyumu uzatmayı bırakmış olsa da boyum uzadığından bunun tek açıklaması daha az yer çekimine maruz kaldığımdan omurlarım arasındaki disklerin arasının açılmış olmasıdır. Dünyaya dönersek bir süre sonra eski hallerine geleceklerdir."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4781Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin