Wrong-Louis-
Astun sisälle. Vilkaisen kännykkäni näyttöä. Se näyttää jo kolmea aamuyöllä. Yö vähän venähti...
Kävelen olohuoneeseen.
"Louis!? Missäs sä oot ollu?" Kuulen Harryn äänen takaani.
Taas se alkaa.
"Sori kulta, mä olin viettää kavereiden kaa iltaa" pahoittelen.
"Keiden!?" Harry ärähtää.
"En keidenkään ihmeellisten..." mumisen.
"No täyty niiden aika ihmeellisii olla ku olit niiden kaa yli kuus tuntii! Keiden kanssa!?" Harry räyhää.
"No Eleanorin ja näiden!" Raivostun itsekkin.
"Louis, sä tiiät varsin hyvin sen, et me aina vietetään perjantait yhessä! Miks sä menit jonku Eleanorin ja sen kavereiden kaa baariin!?" Harry huutaa itkukurkussa.
"Harry, oli Elin synttärit! Tottakai mä sinne meen!" Pyöräytän silmiäni.
"Miten mä epäilen et mun seura ei vaan enää kelpaa, ja päätät mennä jonku Eleanorin kaa pitää vähän kahestaan hauskaa!?" Kyyneleet tippuvat hänen poskilleen tiuhaan tahtiin.
"Harry, sä tiiät ettei toi oo totta! Mä en koskaan pettäis suo!" murahdan.
"Mä en voi enää luottaa suhun! Sä oot kuus tuntii ilmottamatta mulle mitään Eleanorin kaa baarissa!" Harry huutaa täyttä kurkkua.
"No jos et kerran luota, nii sä voit häipyy samantien!" Huudan takaisin.
"Ja sen mä aijon tehä!" Harry sanoo ja juoksee yläkerraan.
Muutaman minuutin päästä hän palaa takaisin kahden suuren matkalaukun kanssa. Hän painelee suoraa pukemaan kenkiä ja takkia.
"Hyvästi!" Tuo huutaa ja nappaa matkalaukut ja paiskaa oven kiinni perässään.
Lysähdän lattialle.
"Pliis tuu takas!" Itken hänen peräänsä, vaikka tiedän ettei hän kuullut. Etsin puhelintani taskustani. Pian valkoinen iphone 6 osuu käteni. Alan etsimään Harryn numeroa tärisevin käsin. Silmäni sumenevat jatkuvasti. Painan Harryn numerosta.
Puhelin tyyttää muutaman kerran, ennenkö kuulen Harryn äänen.
"Painu vi*tuun!" kuulen äänen puhelimessa, jonka jälkeen hän lopettaa puhelun.
Yritän koota itseni, mutta se ei vain onnistu. En vain pysty siihen. Harry oli minun maailmani. Minun kaikkeuteni, mutta nyt kun hän on poissa mitä minulle jää? Ei mitään. Perheenikään ei hyväksynyt minun homouttani. Minulla on vain neljä ystävää: Stan, Liam, Zayn ja Niall. Kaikki muut paitsi Stan ovat minun ja Harryn yhteisiä ystäviä. Ainiin! Stanin kanssa minä riitaannuin viikko sitten! Eli minulla ei oli ketään. Paitsi ehkä Eleanor. Työkaverini. Häntä en kyllä siedä ollenkaan! Sitäpaitsi jos menisin hänen luokseen, en ikinä saisi sovittua Harryn kanssa. Taidan olla sitten loppuelämäni yksin täällä erakkona.
Soitan 164 kertaa Harrylle, mutta hän ei vastaa. Jätän joka kerta loppuun ääniviestinviestin. Viestejä olen lähettänyt yli viisisataa! Ilman vastausta, tietenkin.
Miksi menin sen typerän Eleanorin syntymäpäiville!?
***
-Kertoja-
On mennyt jo kaksi viikkoa riidasta ja siitä, kun Harry lähti.
Louis on lähettänyt tuhansia viestejä ja tuhansia viestejä vastaajaan. 'En luovuta' Louis jatkaa tuon yhden lauseen ajattelemista.
STAI LEGGENDO
Larry Stylinson OneShots (finnish)
Storie breviLarry Stylinson One Shotteja! Eli kirjottelen tänne sillon tällön Larry One Shotteja. Osa saattaa olla vähän outoja ja huonoja, koska oon kirjottanu ne kauan aikaa sitten. Toivon kuitenki että nautitte jokaisesta niistä! xxx