Kan... Kendimi tutmak zorundaydım. Vampir lordlarının kadehleri çok çekiciydi. Hepsi taptaze insan kanı ile doluydu. Kadehten aldıkları her yudumda dudaklarını yalayıp kanın keyfine varıyolardı.
Sağımda ve solumda iki tane kalıplı, silahlı vampir vardı. İnsanların aksine vampir geleneklerinde uzun menzilli silah ( yay, arbelet, tabanca, tüfek vb.) kullanmak yasaktı bu yüzden bellerinde iki tane kısa kılıç vardı.
Beni götürdükleri yer, vampir prenslerinin bulunduğu yüksek vampir konseyiydi. He bu arada vampir klanı 4 gruba ayrılır. Bir nevi klanın yönetimi ve insanlara zarar gelmemesi için ayarlanmış bir yapıdır. Bu 4 gruptan 3 ü klanın yönetimini üstlenir.
Her yeni dönüştürülmüş vampir, klana yaptıkları hizmetlerin, gösterdiklerin başarıların ve vampir lordu olmak için girdikleri sınavdaki başarılarına göre Vampir Lordu olurlar. Şuan da klanda 20 adet lord bulunuyor.
Bu lordlar deneyimleri, yaşları ve hizmetlerine göre diğer vampir prenslerinin oyları ve önermeleri ile vampir prensi olur. Klanda bu prenslerden 5 tane vardı. Ve bu prenslerden en yaşlısı ise klandaki prenslerin başkanı olur.
Bu şekilde vampir klanın yönetimi 4 e ayrılır. Konseye götürülme sebebim ise yufka yürekli olmam dolayısıyla ölmesine göz yumamadığım insanları konseyden gizli vampire dönüştürmemdi.
Klan kuralları ve geleneklerine göre her vampirin ömrü boyunca 1 kişiyi dönüştürme izni vardı bu sayı artarsa insanlara saldıran ve klana musallat olan, eğitilmediği ve yetenekleri kendine tanıtılmadığı takdirde kafayı yiyip çıldıran bir grup vampir ortaya çıkıyordu. Ancak ben dönüştürdüklerimi eğitip onlara gizli bir yerde yeteneklerini ve bir insandan onu öldürmeyecek düzeyde kanı nasıl alıp içebileceğini öğretiyordum.
Bu zamana kadar 23 kişiyi dönüştürmüştüm. Klanı yöneten 5 prens de eski vampir lordu aynı zamanda prens adayı olan benim yakın dostumdu bu yüzden yaptıklarıma göz yumuyorlardı. Zaten elimde dönüşüm geçiren vampirlerden hiçbir şikayet de kendilerine gelmeyince konseyde adım dahi anılmıyordu.
Ancak geçen sene vampirlerin farkında olan bir grup insan ( kendilerine vampir avcısı diyorlarmış) 3 prensimizi gafil avlayıp öldürmüştü. Bu insanların kurduğu grupta (kısaca onlara avcılar diyeceğim) dönüşüm geçirip vampirlere düşman olmuş bir kaç vampir de bulunuyordu.
Ölen prenslerin yerine bana karşı tamamen negatif olan prenslerin geçmesi çok kötü olmuştu ve hakkımda klan kurallarına karşı geldiğim için idam cezası isteniyordu. Bir kişinin idamı için 3 prensin ve 8 lordun oyu gerekiyordu. Ve bu çokluk sağlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUHARALI VAMPİR
VampireBen, 956 yılında Buhara da doğdum. 24 yaşımda savaşta ki yeteneklerim sayesinde Gazne ordusunda yüzbaşı oldum. Emrime verilen askerler ile düşman ordusunun mühimmat ve erzak yollarını keserdim. Ta ki Bizans komutanlarından biri ile teke tek yaptığım...