Karne Günü

62 2 0
                                    

Karne günü herkes gibi bende heyecanlıydım . Takdir almanın gururu ile okula gittim . Okulda en yakın arkadaşlarım olan Hakan ve Beste'nin yanına gittim . Onlar da takdir alıyorlarmış. Çalışkan arkadaşlarım benim . Ögretmenimiz sınıfa girince hepimiz ayağa kalkmıştık .
Öğretmenimiz : Evet çocuklar bugün hepinizin de bildiği gibi karne günü . Takdir ve teşekkür alanları kutluyorum  , bir şey alamayanları da daha çok çalışması icin uyarıyorum . Tatilde ne yapacağını , nereye gideceğini anlatmak isteyen varsa parmak kaldırabilir .
Begüm : Öğretmenim biz tatilde Antalya'ya gideceğiz . Orada bir buçuk ay kalacağız.
Öğretmenimiz: Güzel bir plan yapmışsınız Begümcüm , inşallah tatilin istediğin gibi geçer . Başka anlatmak isteyen var mı çocuklar ?

Ben parmak kaldırmıştım . Öğretmenim İlayda şimdi de  sen anlat  dedi .
Ben : Ögretmenim biz ilk bir ay boyunca Kastamonu'da olacağız , Karadeniz havası alacağız. Sonra eve dönecegiz sonraki bir ayımız ise Kuşadası'nda geçecek . Sonra da eve gelip derslerime çalışacağım .
Öğretmenimiz: Anlaşılan sen çok gezeceksin İlaydacım . Ama seni bir noktada kutlarım ; derslerine de önem verecekmişsin .

Öğretmenim beni kutladıktan sonra kapı çaldı . Gelen Ahmet 'ti .
Ahmet : Geç kaldığım için özür dilerim öğretmenim girebilir miyim ?
Öğretmenimiz : Tabi girebilirsin Ahmet gel .
Ahmet : Teşekkür ederim öğretmenim .

Ahmet içeriye girdikten sonra öğretmenimiz karnelerimizi dağıtmaya başlamıştı . Sınıf listesinin ilk sırasında Defne Bulut diye bir kız vardı .
Öğretmenimiz : Defne Bulut .
Defne : Öğretmenim çok heyecanlıyım ayağa kalkmasam olur mu ?
Öğretmenimiz : Tamam Defnecim , karneni ben sana çıkışta versem olur mu hem heyecanın geçmiş olur .
Defne: Peki öğretmenim siz nasıl istersiniz .

Sınıf listesinin ikinci sırasında Hakan Gündoğdu (benim en yakın arkadaşım olan ) vardı . O da takdir aldığını bildiği için sorun yoktu .
Ögretmenimiz : Hakan .

Dedi ve Hakan yanına gitti sonra sıra bana geldi (ben listenin en sonundayım :) ) . Öğretmenim bana da karnemi verdikten sonra herkes dağılmıştı . Defne ve ögretmenimiz dışında .

                    

Tatil BaşlıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin