Bir Sorunumuz Var!

162 10 30
                                    


(Ark)(Raven)

Clarke'la Bellamy konuşurlarken dışarıda dikkatimi çeken bir hareketlilik yaşanıyordu.İkilinin konuşmasını böldüm ve hızlıca bir şeyler geveledim.Radyoyu kapatır kapatmaz bana soran gözlerle bakan 5 çift göz vardı.

-Sanırım bir sorunumuz var.

Dedim ve dışarıyı işaret ettim.

-Ne zaman bir işimiz hızlıca halloldu ki?Biz istiyoruz ya,bütün evren karışacak şimdi izleyin.

Dedi Murphy dışarı bakarkan.Oldukça haklıydı.

-Bunlar da kim?

Diye sordu Monty.Ark'ın etrafında süzülen büyük bir yolcu gemisi vardı.Kafamı olumsuzca salladım ve telsizi elime aldım.

-Hey,Ark istasyonundan Raven konuşuyor.Dışardakiler beni duyuyor musunuz?

Diye sordum.Cevap gelmeyince 2 kere daha tekrar ettim ancak sonuç aynıydı.

-Belki de onlar da yeryüzüne çoktan inmişlerdir.Boş bir gemi olamaz mı?

Diye sordu Bellamy.Kafamı olumsuzca salladım.

-O zaman yolcu gemisi otomatikmen kapanır ve uzay boşluğunda süzülür.Bu gemiyi biri kullanıyor.Ya da birileri.

Dedim.Echo kaşlarını çattı.

-Yani savaşıyor muyuz?

Dedi.Murphy şaşkınca ona baktı.

-Savaşmaktan başka bir şey bilmez misin sen?

Diye sordu.Echo ona cevap vermezken gördüğüm şeyle ağzımdan çıkan küfre hakim olamadım.

-Hassiktir..

Bellamy'nin çatılan kaşları onun da anladığını gösteriyordu.

-Bu ağır suçluları taşıyan yolcu gemisi.

Dedi.Harper ona döndü.

-Ark'ta ağır suçlular idam edilmiyor muydu?

Dedi.Ona döndüm ve konuşmaya başladım.

-Uzaydaki tek istasyon Ark değildi.Bu başka bir istasyondan gelen suçlu gemisi.Sanırım idareyi suçlular ele geçirmiş.

Dedim.Murphy anlamazca kafasını salladı.

-Nerden biliyorsunuz ki?Belki de değildir.

Dedi.Bellamy saçlarını karıştırdı.

-Bu geminin bağlı olduğu istasyonun yöneticileri daha önce Ark'a bizi tehdit etmek için gelmişlerdi.Bize katılmak istemişlerdi çünkü erzakları tükenmek üzereydİ.Jaha bunu kabul etmedi çünkü bizim de erzaklarımız sıkıntıdaydı.Onlar da bunun üzerine bizi düşman ilan etmişlerdi.

Dedi.Murphy kahkaha attı.

-Ne yeryüzünde ne de gökyüzünde bir kişi bile bizi sevmiyor.Sizce de sorun bizde gibi durmuyor mu?

Dedi.Echo ona güldü.Kaşlarımı çattım ve radyoyu kapattım.

-Acil konuşmamız gerekiyor.Niyetlerinin iyi olduğunu düşünmüyorum.

Dedim.Bellamy ve Monty de bana katıldı.

-Dinleyin,Clarke veya sığınaktakiler hakkında bir şey söylemek yok.İnsanlarımız 2 yıl önce dünyaya indi.Bizler de onlarla inmek istemediğimiz için burada kaldık.

Dedi Bellamy.Olumsuzca kafamı salladım.

-Eğer daha önce Ark'ın yanından geçmişlerse istasyonun kapandığını görmüşlerdir.Yani buraya sonradan geldiğimizi anlarlar.Ama Clarke ve diğerleri hakkında söylediklerine katılıyorum.Asla dünyadakiler hakkında konuşmuyoruz.

The100/BELLARKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin