Karışıklık olmaması için uyarı vereyim dedim Yoongi'nin söylediği şarkıyı koydum medyaya bölüm boyunca onu dinlemenizi isteyeceğim Jimin ve Taehyung 'un söylediği şarkıyı ise diğer bölümün medyasına koyacağım.
Medyayı açın 💖 Keyifli okumalar 🦢
"Canım yanıyor namjoon anlasana!
Yıllardır koynundan ayırmadığım sevgilim meğer insan bile değilmiş tanrım!""Biliyorum çok zor ama dayanmalısın kardeşin eminim ki geri gelecektir."
Jin umutsuz bakışlarını Namjoon'a çevirdiğinde Namjoon bakışlarını kaçırdı.
"Cehenneme götürüldüler Joon! Cehenneme götürüldüler nasıl eminsin döneceğine! Tanrım bir de köşe bucak kaçtığımız ail- Jimin'in kardeşiymiş!"
"Taehyung'a çok mu kızgınsın Jeon?
"Ona kızgın değilim! Ancak gerçeği benden nasıl ve neden gizlediğini anlayamıyorum Joon!
Bir melek olduğunu özellikle de Jimin'in kardeşi olduğunu nasıl söylemez! Ben babası öldü sanarken değil babası olmasını bir insan bile değilmiş o Tanrı'nın meleklerindenmiş.
Biz yoongi için endişenin dibini görürken yanınızda olan oydu! Onun yüzünün hiç değişmemesini güzelliğine yorarken görünüşünün büyümemesiydi! Nasıl gizler bunları benden!?
Şimdi ise bak ellerimden kayıp gitti canımın sızısı.."Yoon yüksek doz sakinleştiricinin etkisindeyken bakışlarını tavandan çekmeden kulaklıklarından gelen şarkıyı mırıldandı..
"But I can't stop the rush
Ama bu telaşı durduramıyorum
And I can't give you up
Ve senden vazgeçemiyorum
No I know you're no good for me
Hayır biliyorum benim için iyi değilsin
You're no good for me
Benim için iyi değilsin""Sus artık sus!"
Jungkook'un sert çıkan sesiyle yerinden sıçrayan Yoon bir kaç gözyaşı daha dökerken aşık olduğu adamın-şeytanın- kanatlarından dökülen tüylere sarılarak ağlamaya devam etti."Nolur yapmayın böyle içim acıyor sizi böyle gördükçe."
Kendi saçlarına asılmış kafasını duvara vuran Jeon'un içleri boş duvara yankı yapan çarpma sesi odanın sessizliğinde yüksek bir desibelle çıkarken
Hastanenin duvarlarında yankılanan akıl sağlığı yerinden olmayan insanların kahkahaları içler ürpertici bir sesle yükseliyordu..
"Nasıl görmeyi bekliyordun Jin!? Nasıl görecektin!? Evimizde sakince bekleyerek mi!? Asıl siz nasıl bu kadar sakinsiniz!?"
Yoon tekrar dudaklarını araladı
"I fell in love with the Devil
Şeytana aşık oldum
And now I'm in trouble
Ve şimdi başım belada
I fell in love with the Devil
Şeytana aşık oldum
I'm underneath his spell (Oh)
Onun büyüsünün etkisindeyim
Someone send me an angel
Birisi bana bir melek göndersin
To lend me a halo
Bana bir ışık halkası ödünç vermesi için
I fell in love with the Devil
Şeytana aşık oldum
Please save me from this hell (Oh)
Lütfen beni bu cehennemden kurtar"Hislerini döktüğü sözleri bir melodi eşliğinde bağıra bağıra söylerken kafasının altındaki yastığı paramparça etti Jin iç çekiş eşliğinde Namjoon'a döndüğünde dediğini anlamış olmalı ki hemşireyi çağırdı küçük Yoon'un direnmelerine karşın damarına geçirdikleri iğne onu uyutmaya yetti.
Jimin ve Taehyung dan geriye kalan sinir krizlerine dönmüş kişiliği ile Kook ve sürekli ağlayan ve ardından kahkahalar patlatan Yoon oldu,delirmemiş olmalarına karşın çevrelerine verdikleri zarar nihayetinde onları hastaneye kapatmaya yetmişti.
"Bugün tapınağa gideceğiz tekrar dua edeceğiz size de kutsal kitabımızı getirdik sizde dua edin yalvaralım Tanrı'ya belki affeder onları bağışlar sizlere,kavuşacaksınız eminim,yıpratmayın kendinizi sana getirdiğim ilaç haricinde hastanenin verdiği ilaçları da içmeyin"
Uykunun kollarına bırakılmış Yoon'un saçlarını okşayan Jungkook başını sallamakla yetindi.
__________
Michael'in kahkahası yükseldi
"Zavallılar"Amenedial çaresizce sözlerini sıraladı
"İblis bıçakları tüm kanatlarını delse de iki genç için saatlerce yalvarmaktan, yaptıkları için çok pişman olduklarını söyleyip af dilemekten başka hiçbir şey yapmıyorlar. Ancak yaptıkları için çok pişman olduklarını söylediler. Çok hata yaptıklarının farkındalar."
"Nolur onları affet"
Amenadiel iki küçük kardeşi için yalvarışları arasında ağlamaktan başka bir şey yapmazken
Raphael Michael'a bakarak sinirle bir nefes bıraktı ve konuşmasını sürdürdü"Evet,Jimin gerçekten kötüydü,ancak şimdi öyle masum bir aşık ki. Jimin de Taehyung'da bir sürü hata yaptı, aşık olduğu için onu cezalandırdığınızı söyledi ve insanları kandırdı,ne gerçek yanlışlarından günahlarından ne de kötülüklerinden bahsetti sadece bu yüzden ceza aldığını söyledi,yalan söyledi, insanlara zarar verdi ama şimdi aşkı derinlerine aldı,ve pişman görünüyolar.."
Michael sessizliğini bozdu
"Onlar çektikleri cezayı hakettiler
Yaptıkları kötülükler çok fazla, cezalarını çekecekler."Belki Raphael devam edecekti ancak Jimin'in acı dolu sızlanmaları eşliğinde ince ve güzel sesiyle kısık bir melodiymişcesine söylediği o şarkı yankılanırken dinledi küçük kardeşini..
"Ahhh,that's hiw you sang it..."
/Sen böyle söylerdin.../
"Loving you forever,can't ve wrong. "
/Seni sonsuza dek sevmek,yanlış olamaz../"Jimin'in ince sesine Taehyung'un güçlü sesi de katıldığında Raphael'da onların güçlü aşklarının güzelliğine ağlamıştı, yaptıkları kötülüklerin pişmanlığını öyle derinlerinde hissediyorlardı ki, Günahlarına rağmen affedilmek ve aşık oldukları kişilere kavuşmak için yalvarıyorlardı.
"And there's no remedy for memory your face like a melody"
/Ve hatırlamanın yok bir çaresi,yüzün bir melodi gibi/
"It won't leave my head"
/Aklımdan çıkmayacak/Ardından Amenadiel diğer meleklerin yanına geldi Raphael ise merak ve korkunun harmanlanmış haline bürünen bir sesle ona baktı
"Ne dedi"
Amenadiel ise sevecen ve minnettar bir sesle
"Dünya'ya gitmem ve Yoongi ile Jungkook'u yaşayacakları için hazırlamamı buyurdu"Michael sinirli bir hale bürünmüştü öfkeyle atıldı
" Buraya gelemezler!"
"Buraya gelmeyecekler zaten,
Biz gideceğiz"
Michael Raphael'a sert bakışlarla bakarkan işittikleriyle gülümseme yayıldı suratlarınaRaphael hızla iki küçük kardeşinin yanına vardı.
"Dünya'nın zamanına göre bir yılın sonunda, Kavuşacağınız bir yola çıkıyoruz.. Sizi affetti!"
"Sahiden bizi affetti, gözlerim gözlerine canım canına sevgili, geliyorum yanına!'
_______________
*Taehyung ve Jimin'in götürülmesi üzerinden 1 yıl geçti*
Bir sonraki bölüm için heyecanlı mısınız hmm?Lütfen buradaki Tanrıyı kutsal olarak görmeyin,sadece yaptıkları kötülükler yüzünden -Hatta ilk bölümlerde Jimin Yoongi'ye işkence ediyordu o da bir ceza için yeterli bile,ancak daha bir çok kötülük şey var- çekmeleri gereken bir ceza var ve çektiriliyor herşeyi birbirine karıştırdım zaten fazla ayrıntıları takmayın. Bu kitaptaki unsurlar bir hayal ürünüdür!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinner's Scream / Ym
FanficŞeytan'a aşık oldum Ve şimdi başım belada [Bu kitaptaki unsurlar hayal ürünüdür ve gerçeği yansıtmamaktadır,kitapta bir din yoktur‼] Uzun bir süre devam edilmeyecektir 130720🦋😌