-Minağğ kalk hadi bak saat kaç oldu!!
Annemin bana sabah sabah bağırmasıyla uyandım. Oha anne saat daha 10:30 ve beni uyandırıyosun yuh be! bari tatilde bu saatte kaldırma.
-Minağğ bak kalk masan terlik geliyor ha!!!!!
Evet annemin şu meşhur terlikleri.
-beş dk daha lütfennnnnnnn! Tatildeyiz amaa
-kızım ne tatili birazdan kamp otobüsü gelecek geç galcan!!!!!!
Neeeeeeee! !!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!?!?! AH! hayır ama tamamen unutmuştum ben kampı hemen yataktan kalkıp lavaboya gittim. Rutin işlerimi yaptıktan sonra hemen aşağı indim. Annemin yanağına bir öpücük kondurup masaya oturdum. Çoktan kahvaltı yapmışlardı bile. Ama anam sağolsun bana o şahane kredilerinden yapıyordu. O sırada öküz abim ortaya çıktı. Kreplerin kokusunu aldı tabi hayvan!
-oooo anacağım döktürmüşsün gene
-şşttt elleme bakıyım kardeşinin onlar
-Yuh! hepsini o mu yiyecek?
-aaa o ne biçim laf terbiyeli ol terlik geliyo sanada!!
Kahvaltımı yaptıktan sonra hemen koşarak odama çıktım. Bavulumu iki gün önceden hazırlamıştım. Bunun için rahattım. Üstüme beyaz bir t-shirt altımda turuncu bir şort giydim. Bavullarımı merdivenden indirirken zorlanıyordum. Abimde bana ordan piç smile yaparak bakıyordu.
-Ya! mal gelip yardım etsene!
-tabi benim canım karjdeşim sen iste yeter.
Hayvaaan! ben gidiyorum diye her istediğimi yapiyo amk.
Ben taksiye bindikten sonra annemin arkamdan su döktüğünü fark ettim. Kampa gidecek otobüsü görünce hemen oraya kostum. Almina ve sevim otobüse binmeyip beni beklemislerdi. Ayyy canlarim yaa. Otobüse binip yolculuğumuz başlamıştı.
Dört saatten sonra kamp yerine vardık. Bavullari alırken sevim gözüne çoktan iki tane taş kestirmişti.
-ayy gizlaar şuna bakın şuna
- ee ne olmuş
-yuh kör müsün?
-aynen kızım lan daş gibi oğlan.
Al işte al birini vur ötekini ( lan öylemiydi bu acaba)
-off banane şu bavulları alalım odaya geçelim cok uykum var .
-hala mi kızım dört saattir uydunun amk.
Harbimi lan abooo. Her araba yolculuğunda böyle olur zaten
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ÖKÜZÜ♥
De TodoMerhaba benim adım mina lise üçe gidiyorum. Ve bu yıl hayatımın öküzü ile tanıştım.♥ ¤ ¤ ¤ ¤ Selam adım oktay lise üçteyim Ve hiç beklenmedik bir kızla tanıştım ve bunu ben bile kendimden beklemezdim.♡