Sirius Pov:
Άκουσα φωνές και κρύφτηκα πίσω απο μια κολώνα. Ήταν δύο κορίτσια και δύο αγόρια, τα κοριτσια μπήκαν στις τουαλέτες ενω τα αγόρια καθόντουσαν απέξω περιμένοντας και μαλωνωντας για την μία από της δύο κοπέλες αργότερα τα κορίτσια βγήκαν εξω και αρχίσαν να συζητούν για την διάθεση των αγοριών που προφανώς ήταν δυσαρεστεί. Η μία από της δύο κοπέλες που μάλλον την ελεγαν Nantia πρότεινε να φύγουν γιατί κυκλοφορώ εγώ τα παιδιά συμφώνησαν και μετά ήρθε η ερώτηση που με παραξένεψε. Λοιπόν για να καταλάβετε το ενα αγορι ρώτησε τη Nantia αν με φοβάται και εκείνη απάντησε το εξής:
Ν: Οχι δεν φοβαμε.
?:Γιατί?
Ν:Γιατί δεν ξερουμε όλοι την αλήθεια.
?:Τι εννοείς?
Ν:Εννοώ πως ποιος άνθρωπος προδίδει τους φίλους του για τον Voldy?Και απο μια αποψει δεν έχουμε αποδείξεις. Αφήστε το είναι περίπλοκο. Πάμε.
Είπε και έφυγαν. Ωστόσο για την ερώτηση της είχα απαντήσει, εγω ξέρω κάποιον που μας προδοσε τον Peter Pettigrew. Κάποτε ήταν φίλος μου μέχρι που έδωσε στεγνά τον καλύτερο μου φιλο. Αχχ ρε James και τι δε θα έδινα για να γυρίσεις πίσω εσύ και η Lily. Ούτε εγώ ούτε αυτοί είχαμε την ευκαιρία να δούμε τον Harry να μεγαλώνει σε μια υγιή οικογένεια, αλλά όταν τελειώσω θα πάρω τον Harry και θα μείνουμε μαζί σαν οικογένεια. Αλλά προς το παρόν πρέπει να βρω τρόπο να πλησιάσω τον Lupin και μάλλον ξέρω ποιος θα με βοηθήσει ή καλυτέρα ξέρω ποια θα με βοηθήσει..........................................................................
Βράδυ:
Νantia Pov:Καθόμασταν στην τραπεζαρία με τα παιδιά και σε λίγο θα πέφταμε για υπνο, εγω ήμουν αγκαλιά με τον George και με είχε ψηλοπάρει ο ύπνος, οταν άκουσα την ξανθομαλουσα.
D:Κοίτα ο Weasley βρήκε κοπέλα!
Είπε και άρχισε να γελάει με τα βόδια ακα φίλους του.
Ν:Και εσένα τι σε νοιάζει ρε ξανθομαλουσα?!
G:Αγνόησε τον...
F:...δεν αξίζει τον κόπο.
Gin:Δίκιο έχουν.
D:Ναι μην ασχολείσαι, κατι ξέρουν οι φίλοι σου, βλέπεις αυτοί έχουν μυαλό και σέβονται τους ανώτερους.
Η: Χα ας γελάσω!
D:Μην μιλάς εσύ little madblood!
Τον πλησίασα και του είπα στο αυτί.
Ν:Σου είπα κατι την προηγούμενη φορά και δεν με άκουσες. Αν δεν φύγεις τώρα θα γίνει χαμός.
Ένοιωσα ενα τράβηγμα στον ώμο μου, γύρισα και είδα το ενα απο τα δυο γομάρια.
Ν:Μην με ακουμπάς!
?:Αλλιώς τι?!
Ν:Αυτο ήταν! Είπα και του έδωσα ένα μπουκέτο στο μάτι κάνοντας τον να πέσει κάτω.
Ν: You want more?
D:You bitch!
N:Ααωω ευχαριστώ για το κομπλιμέντο ξανθομαλουσα.
D: Θα το πω στο πατέρα μου!
Ν: Και?Ο πατέρας σου είναι deatheater?
Του είπα ξανα στο αυτί. Γύρισα και είδα ενα κορίτσι του Slythering να με κοιτάζει με μίσος. Τι της εκανα αυτής? Απομακρυνθηκα απο τον Malfoy.
?: Μεινε μακριά από το αγόρι μου madblood!
N: Ποιο είναι το αγόρι σου? Αν λες την ξανθομαλουσα όλη δικιά σου.
Είπα με bitch ύφος και έφυγα. Κάθησα πάλι με τα παιδιά και πείρα αγκαλιά την Rose. Κόντευε η ώρα για ύπνο οταν ήρθε ο Harry και ο Ron και ζήτησαν την Hermione.
H: Κοίτα αν σε πειρ...
Ν: Hermione πήγενε στους φίλους σου, το ότι εγω εχω κόντρα μαζί τους δεν σημαίνει πως εσυ θα σταματήσει να τους μιλάς.
H: Ευχαριστώ!
Ν: Γιατί?
Η: Γιατί σου φέρονται απαίσια και εσυ συνεχίζεις να τους ευνοείς. Είσαι καλό άτομο Nantia.
Είπε και έφυγε με τα αγόρια. Άραγε είμαι όντως καλο άτομο ή είμαι σαν τον πατέρα μου? Πάντως αυτο που ξέρω είναι πως δεν θέλω να ξανα πληγωθώ.
Το ξέρω πως δεν θέλεις να πληγωθείς γλυκιά μου αλλά έτσι είναι η ζωή.
Αχχ Παρθενοπη έχουμε περάσει πολλά έτσι δεν είναι?
Έτσι είναι. Αμάν! Κοίτα ποιος είναι εκεί!
Κοίταξα μπροστά μου και είδα αυτόν που μου κατέστρεψε την καρδιά και όλων των ψυχικό μου κόσμο. Χωρίς να ξέρω τι κάνω σηκώθηκα πήγα κοντά του τον κοίταξα, του πάτησα ένα δυνατό χαστούκι και έφυγα τρέχοντας απο εκεί χωρίς να με νοιάζει που κυκλοφορεί ο Sirius. Έπεσα σε κάποιον και τον πήρα αγκαλιά χωρίς να με νοιάζει ποιος είναι. Εκλεγα τόσο πολύ που δεν μπορούσα να πάρω ανάσα. Παθαίνω κρίση. Κοίταξα πάνω και είδα τον Draco.
D: Nantia είσαι καλά? Τι έγινε?
Άρχισα να κλαίω πιο γοερά.
Ν: Π..πα...θα...ι...νω...κρ....ι....ση
D:Ποιος το έκανε αυτό? Ο Weasley?
Άστο αυτο μην απαντήσεις παμε εξω να πάρεις αέρα.
Με πείρε αγκαλιά σε στιλ νύφης και μας έβγαλα. Με άφησε κατω και με πείρε αγκαλιά.
D: Άκουσε με συγχρονισε τις ανάσες σου με τους χτύπους της καρδιάς μου.
Έκανα ότι μου είπε και άρχισα να ηρεμώ. Τον κοίταξα και μου σκούπισε τα δάκρυα.
Ν: Draco ε..γω απλ-λα η-ηθε-λα...
D: Κοίτα Nantia το ότι σε βοήθησα...
N: Ξέρω ξέρω δεν σημαίνει πως η έχθρα θα σταματήσει.
D:Δεν θα έλεγα αυτο!
Ν: Οχι?
D: Όχι! Ήθελα να σου πω πως αν θες μπορούμε να γίνουμε φίλοι.
Ν: Εσυ ο διάσημος Draco Malfoy θες να γίνεις φιλος μαζί μου?
D: Εε Κόψε την πλάκα!
Ν: Οκ οκ.
D: Λοιπόν?
Ν: Λοιπόν τι?
D: Ποιος σου το έκανε αυτό?Ο Weasley?
N: Οχι δεν μου το έκανε ο George. Είναι μια παλιά ιστορία που δεν την έχω πει σε κανέναν. Και πρέπει να με καταλάβεις δεν μπορώ να το πω σε κάποιον που μέχρι πριν λίγο πλακονόμασταν.
D: Καταλαβαίνω, ίσως κάποια μερα να μπορείς να μου πεις.
Ν: Κάποια στιγμή ναι.
D: Τώρα παμε να σε κοιτάξει η νοσοκόμα.
Ν:Οχι δεν θέλω!
D:Οκ παμε τότε στον Lupin εγω προσωπικά δεν τον συμπαθώ αλλά τα πιο πολλά παιδιά λένε πως είναι καλός.
Ν: Υπάρχει κάποιος ή κατι που να συμπαθείς?
D: Yeah myself 😂.
N: Oh please.
D:Αυτή είναι δικιά μου ατάκα!
Ν:No anymore! Anyway πως είναι το γομαρι ακα φίλος σου?😂
D: Ακόμα πονάει😂.... Τελος πάντων παμε μέσα.
Πήγαμε μέσα και κάνεις δεν ήταν για ύπνο ακόμα, πήγαμε στον Καθηγητή Lupin.
D: Καθηγητα Lupin θα μπορούσατε να ελέγξετε την Nantia γιατί πριν λίγο παραλίγο να πάθει κρούση πανικού?
R: Φυσικά! Πήγαινε τώρα εσύ και εγώ θα κοιτάξω την δεσποινίς Riddle.
Ο Draco έφυγε αφου επιβεβαιώθηκε πως συμφωνώ με αυτο.
R:Λοιπόν δεσποινίς μου τι σας προκάλεσε την κρίση?
Ν: Εγω....να...
R: Ειναι προσωπικό?
Ν: Ναι.
R: Δεν θα σε κάνω να μου το πεις με το ζόρι αλλά για να ξέρεις αν θα σας κάποιον να μιλήσεις εγω είμαι εδώ.
Ν: Θα το εχω στο νου μου καθηγητά.
Εφόσον με εξέτασε και ειδε πως είμαι καλά έφυγα και πηγα στα παιδιά.
Gin: Εισαι καλα?Ο Draco μας είπε τι έγινε.
Ν: Είμαι καλά Ginny.
Twins: Σίγουρα?
Ν: Ναι.
L: Έχει να κάνει με τον................................................................................
Ποιος άραγε είναι ο πρώην της Nantia's που την πλήγωσε?
Αν θέλετε να μάθετε τα λέμε στο επόμενο part αγάπες ♥️💕
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My Boys
ФанфикΗ κόρη ενός δολοφόνου θα φτάσει στα μέσα της χρόνιας σε ένα μαγικό σχολείο ονόματι HOGWARTS για να μάθει τα πάντα για την μαγεία και να μάθει να ξεχωρίζει το καλό από το κακό. Τι θα γίνει με την Νάντια Riddle? Θα μπορέσει να αποδείξει πως δεν είναι...