Sirius Black

267 16 2
                                    

Hermione Pov:

Είδα την Nantia να κοιτάει κάπου και τα μάτια της να γεμίζουν με δάκρυα,  γύρισα και είδα ότι κοίταζε στην πορτα που στεκόταν ο Oliver με το χέρι του τυλιγμένο γύρω από την μέση της Levander, προσπάθησα να μιλήσω στην Nantia αλλά αυτή είχε φύγει για το δωμάτιο της. Τελικά δεν ήμουν μόνο εγω που παρατήρεισε το συμβάν.
Ωχχχ!!
Twins: Μα καλά πόσο μαλακας είσαι?
O:Εεε?
Gn:Τι εεε ρε βούρλο?
Ο: Τι έκανα?
(Levander =Lv):Ναι τι έκανε?
Η: Σκάσε εσυ!
Lv:Μην μου μιλάς έτσι εμένα οκ?
L: Αλλιώς τι ρε χαζοβιολα?
Είπε η Luna και η Levander έφυγε, μπράβο Lovegood!!
F:Τώρα που έφυγε και αυτή ας μιλήσουμε ανοιχτά......
Η:Συγνωμη αλλά πόσο ανόητος είσαι?
Βλέπεις πως κάποιος έχει συναισθήματα για εσένα και τα καταστρέφεις όλα?
Gn:Από ότι κατάλαβες, δεν είναι αυτοί που νομίζαμε οι player's αλλά άλλοι!
G:Βρε μαλακα, το κατάλαβες πως σε είδε η Nantia με την άλλην!
Ο:Όχι ρε γαμωτο!Τι να κάνω?
L:Ίσως καλυτέρα να την αφήσεις να ηρεμήσει.
F:Και μετά τα βρίσκεται.
Ο:Εσυ! Εσένα φίλησε και τσακωθηκαμε!
G:Και από οτι σου είπε η Nantia ήθελε να τον βοηθήσει!
Ο: Έχεις δίκιο....τα έκανα θάλασσα.
Συγνωμη ρε Fred.
F: Δεν πειράζει. Αλλά το καλο που σου θέλω να τα βρείτε!
G:Την νοιαζόμαστε φίλε.
H:Την θέλουμε ευτυχισμένη.
L:Μπορεί να την γνώρισα κυριολεκτικά πριν λίγες ώρες, αλλά την νιώθω σαν δικο μου άνθρωπω.
Gn:Ακου Oliver μην την πληγώσεις, φαίνεται αρκετά πληγωμένη.
Ο:Ευχαριστώ παιδιά. Ξέρετε έχει πολυ  καλούς φίλους, και χαίρομαι για εκείνη.
Ο Oliver έφυγε και εμείς ανεβήκαμε στο δωμάτιο της Nantia's. Όταν ξαπλωμένη σε ένα απο τα κρεβάτια και κοιμόταν, στα μάγουλα της φαίνονταν τα στεγνωμενα δάκρυα. Αποφασίσαμε με τα παιδιά να κοιμηθούμε όλοι μαζί της και αυτό κάναμε, τα δίδυμα μαζί της και τα κορίτσια στα εξαρχής κρεατάκια.

Νantia pov:

Ξύπνησα από το ξυπνητήρι για αλλά μια φορά, αλλά αυτήν την φορά ένοιωθα ενα βάρος πανω μου, με δυσκολία άνοιξα τα μάτια μου και είδα δύο κόκκινα κεφάλια, δυο ζευγάρια χέρια να με αγκαλιάζουν και δυο ζευγάρια ποδια μπλεγμένα. Σκέφτηκα τι έγινε χθες το βράδυ και αποφάσισα να απομακρυνθώ γιατί φοβαμε μην πληγωθώ και να μην πληγώσω τον Oliver με τα αγκάθια μου.
Τέλος πάντων ωρα να σηκωθούμε γιατί έχουμε μάθημα.
Ν:Παιδια ξυπνήστε!
Όλοι:Εεε...μμ...ααεο..
Ν: ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΠΟΝΤΊΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΆΤΙ!
Twins:ΠΟΥ?!
Η:ΑΑΑΑΑ!
Gn:ΤΙ?ΑΑΑ!
L:OMG!!
Πετάχτηκαν όλοι πάνω και ανέβηκαν στο γραφείο.
Ν: XAXAXAXXAXA!!
H: Καλά κυκλοφορεί ένα ποντικάκι εδώ γύρω και εσυ γελάς?!
Ν:Δεν υπάρχει ποντικι.
Ολοι:Εεε?
Ν:Βρε βουρλα για να σας ξυπνήσω το έκανα.
Όλοι:Αααα...ΤΙ?
Ν: Τελειώνετε έχουμε μάθημα.
Η: Έχει δίκιο!
Gn:Την κατσαδιαζουμε μετά.
F:Εμείς πάμε να ετοιμαστούμε.
G:Αν είναι τα λέμε μετά.
Ν: Οκ.
Έφυγαν και αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε
, βάλαμε της στολες του σχολείο κάναμε τα απαραίτητα και φύγαμε για πρωινό. Φτάνοντας στην τραπεζαρία νόμιζα πως έπεσα πάνω σε κάποιον αλλά δεν είδα κανέναν. Μα καλά τι έγινε τώρα?
Μπορεί να ήταν ψευδαίσθηση του μυαλού σου εξάλλου πριν λίγο ξύπνησες.
Έχεις δίκιο ίσως είμαι κουρασμένη από εχθές συνέχισα να περπατάω και νιώθω ένα χέρι να με χουφτωνει. Τώρα τα πήρα άσχημα! Γυρνάω και πατάω μια δυνατή σφαλιάρα σε αυτόν που μου το έκανε. Τον ξέρω αυτον είναι ο αρχηγός ομάδας Quidditch του Slithering.
N:Αυτό για να μάθεις πως δεν αγγίζεις κατι που δεν σου ανήκει και αυτο επειδή εχω νεύρα απο εχθές! Είπα και του έδωσα μια μπούνια στο μάτι κάνοντας τον να καραπατήσει. Σηκώθηκα και έφυγα, πηγα στο τραπέζι μου μαζι με τα κορίτσια, καθίσαμε δίπλα στα δίδυμα τα οποία ήταν με δύο αλλά αγόρια.
F:Τι έγινε και είσαι φουντωμένη?
Ν:Αυτος ο Flint με χουφτοσε!
G:Θες να πάμε να τον πλακώσουμε στον ξύλο?!
H:Έννοια σου και τον κανόνισε!
Gn:Του έριξε κατι καλές, την ευχαριστήθηκα!
Twins:Αυτη είσαι!
Ν:Τέλος πάντων....εμμ..
Έκανα νόημα στην Hermione για το ποια είναι τα αγόρια μαζί με τα δίδυμα .
Η:Λοιπόν Nantia απο εδω ο Ron Weasley και ο Harry Potter.
Ν:Χάρηκα για την γνωριμία.
R-Har:Και εμείς. Είπαν κάπως ξινα.
Ν:Κοίτα Harry ξέρω ποσα έχει κάνει ο "πατέρας " μου σε εσένα και θέλω να ζητήσω συγγνώμη γι' αυτό.
Har:Νομίζεις πως με ενα συγγνώμη θα γίνουμε φίλοι?! Νομίζεις πως με ενα συγγνώμη οι γονείς μου θα ζωντανέψουν?!
Ν: Εε...εγω...
Gn:Γιατί της φέρεσαι έτσι?
Twins:Σε έκανε κατι?
R:Μπορεί η ίδια να μην έκανε κατι αλλά ο πατέρας της έχει κάνει παρα πολλά κακά και έχει κάνει πολλούς να υποφέρουν!
Η:Ακριβώς Ronald ο πατέρας της έχει κάνει παρα πολλά, ΟΧΙ η Nantia!
Har:Εσυ υποτίθεται ότι είσαι δικιά μας κολλητή και ξέροντας τι έχουμε περάσει υποστηρίζεις αυτη που είναι κόρη του και την γνωρίζεις κατι μέρες?!
L:Μάλλον την υποστηρίζει γιατί βλέπει καλο μέσα της. Ξέρεις Harry δεν έχουμε
όλοι την δικιά σου οπτική γωνία.
R:Μα τι λες?
F:Λέει πως δεν την ξέρεις.....
G:....αρα μην την κρίνεις....
Twins:.....Πριν την μάθεις!
Har:Σας πλησιάζει για να μάθει πράγματα για εμάς και για όλους μεσα στο σχολείο!
Ν:Ξέρεις Harry πιστεύω πως δεν θα ήθελες να σε κρίνουν με βάσει ποιοι είναι οι γονείς σου. Αρα βγάλε τον σκασμό γιατί αρκετά ανέχτικα της προσβολές σου και για της σκευωρίες που κατηγορίες!
R:Μην του μιλάς έτσι!
Ν: Ακουσεμε προσεχτικά Ronald θα του μιλαω έτσι όπως μου μιλάει. Και καλύτερα είναι να ξέρεις το παρελθόν κάποιου για να τον κρίνεις και εφόσον εσύ δεν γνωρίζεις το δικο μου μην μιλάς.
Δεν πρόλαβε να μιλήσει ένα παιδι μπήκε μέσα στην τραπεζαρία τρέχοντας.
?: Ο SIRIUS BLACK ΕΙΝΑΙ ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΚΆΣΤΡΟ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΣΕ ΤΟ ΠΟΡΤΡΈΤΟ ΤΗΣ ΧΟΝΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ!!
Είπε το παιδάκι και έτρεξε στο τραπέζι μας. Έλα τα παιδιά στην αίθουσα άρχισαν να πανικοβαλονται και να ουρλιάζουν απο τον φόβο. Εγώ πλησίασα το παιδάκι σου ώρα οι καθηγητές συνεννοούνταν, το πήρα αγκαλιά και αυτο κρύφτηκε μέσα της.
Ν:Πως σε λένε?
?:Με λένε Rose.
Ν:Άκουσε με Rose δεν κινδυνεύεις, υπάρχουν παράφρονες γύρω από το σχολείο και θα πιάσουν τον Sirius, αλλά αν φοβασε τόσο πολύ μπορείς να είσαι μαζί μου.
Rose:Αλήθεια?
Ν:Αλήθεια.
Την πήρα απο το χέρι πήγαμε στα παιδιά και κάθησα με να ακούσουμε τι θα πει ο Dumbledore, τελικά μας είπαν μα συγκεντρωθούμε όλοι στην τραπεζαρία και κανείς να μην φύγει.
Rose:Nantia θέλω τουαλέτα. Είπε ψιθυριστά.
Ν:Κατσε να ρωτήσω τον καθηγητή Snape.
Κατευθυνθήκαμε μαζί με την Rose προς τον καθηγητή και τον είδα να μιλάει με την ξανθομαλουσα και ενα αλλο αγόρι, παρατήρησα το αγόρι αρκετά ομορφο, γύρισε και με κοίταξε με ένα πονηρό χαμόγελο. Τέλος πάντων πλησίασα τον Snape.
Ν: Καθηγητα Snape μπορούμε να παμε τουαλέτα με την μικρή γιατί θέλει να πάει.
ΚS:Κάποιος πρέπει να σας συνοδεύσει ( άρχισε να κοιτάει τριγύρω) Κυριε Wood και Κύριε Johannson θα μπορούσατε να συνοδεύσετε τις δεσποινίδες στην τουαλέτα.
?:Ευχαρίστως.
Ο:Βέβαια.
Αρχίσαμε να προχωράμε και την σιωπή την έσπασε ο Johansson.
?:Παρεμπιπτόντως με λένε Cris.
N:Χάρηκα για την γνωριμία Cris.
O:Ναι και εγώ! Είπε νευριασμένος.
C:Ξέρεις είσαι πολύ όμορφη.
Ν:Ευχαριστώ!Οφείλω να πω πως και εσυ δεν πας πίσω.
Ο:Θα σταματήσετε την κουβεντούλα, ένας δολοφόνος κυκλοφορεί στο κάστρο.
R:Νομίζω πως κάποιος ζηλεύειιιι!
Ο:Δεν ζηλεύω.
R:Οτι πεις.
Φτάσαμε στην τουαλέτα και είπαμε στα αγόρια να μείνουν απ' έξω να περιμένουν. Η Rose μπήκε σε μια απο της τουαλέτες και εγώ περίμενα, άκουσα έναν ηχο πήγα να κοιτάξω. Ηταν ενα φάντασμα....ενα κορίτσι φάντασμα και τότε θυμήθηκα μου είχε μιλήσει η μαμά μου γι αυτό το φάντασμα την λενε Μυρτια, πέθανε κοιτώντας τον Βασιλίσκο στα μάτια.
Ν:Γεια....εσυ πρέπει να είσαι η Μυρτια.
Μ:Ναι εγω είμαι μήπως θες και εσύ να με κοροϊδέψεις!
Ν:Όχι! Γιατί να θέλω να σε κοροϊδεψω?
Μ: Συνήθως αυτό κάνουν όλοι και εξάλλου ο πατέρας σου φταίει που εγω είμαι νεκρή! Είπε με πικρία και δάκρυα στα μάτια.
Ν: Δεν είμαι σαν τον πατέρα μου, ξέρεις οι περισσότεροι εκει εξω αν όχι όλοι πιστεύουν πως σαν τον πατέρα μου και αυτο με πληγώνει, ξέρω πως είναι οπότε πότε δεν θα σε κορόιδευα. Επίσης συγγνώμη που πέθανες εξαιτίας του πατέρα μου.
Μ: Τελικά δεν είσαι σαν αυτόν, αυτος πότε δεν θα ζήταγε συγγνώμη ούτε για πλάκα. Είπε και γελάσαμε, η Rose βγήκε από την τουαλέτα, της σύστησα την Μυρτιά , μιλήσαμε λίγο και μετά βγήκαμε έξω. Τα αγόρια ήταν μουτρομενα.
Ν: Τι έγινε?
C-O:Τίποτα!
N:Πάντως η ατμόσφαιρα μυρίζει μπαρούτι.
C:Βρε αι απο εδώ μικρή.
N:Αυτο που έχεις στο παντελόνι σου είναι μικρο.
C:Θες να δεις αν είναι μικρο😏.
Ο:Να της λείπει! Θα της μείνει κανένα τραύμα απο το ποσό μικρο θα είναι και μετά θα της αφήσεις και κακη εντύπωση  για τους υπόλοιπους.
R:Να σας πω σταματήστε γιατί δεν θέλω  να φύγω με μελανιές απο εδώ.
Ν:Παιδιά δεν προχωράμε γιατί κυκλοφορεί ο Sirius.
Όλοι:Ναι.
C:Φοβάσε τον Sirius.
N:Την αλήθεια?
R:Προφανώς.
Ο:Ναι την αλήθεια.
Ν:Όχι δεν φοβαμε.
O:Γιατί?
Ν: Ισως επειδή δεν ξερουμε όλοι την αλήθεια.
R:Τι εννοείς?
Ν:Εννοώ πως ποιος άνθρωπος προδίδει τους φίλους του για τον Voldy? Και απο μια αποψει δεν έχουμε αποδείξεις. Αφήστε το είναι περίπλοκο. Πάμε.

Sirius pov:


.........................................................................










Λοιπόν παιδιά συγνωμη που δεν ανέβαζα, αλλά πριν με κατσαδιασετε όπως η Nantia είχα πολυ διάβασμα γιατί με το που ανοίξουν τα σχολεία γράφω πολλά διαγωνίσματα  συγκεκριμένα 6 οπότε γι αυτό δεν ανέβαζα. Τα λέμε στο επόμενο παρτ γλυκες ♥️💕

My Boys Où les histoires vivent. Découvrez maintenant