Rüya

2.5K 81 6
                                    

" Immm.. Kahve çok güzel olmuş bayım. "

"Afiyet olsun küçük hanım."

"Sizce aşk da bu kadar güzel midir ? Bana yeniden aşık olabilir misiniz ? "

" Bu kadar kötülüğün içinde benim size aşık olmamı beklemeyin."

"Neden ama.. Bütün kötülükler iyilikler gibi geçici değil midir ? "

"Aslında sorular gibidir hepsi?  Bazen cevapsız kalırlar ve geçmeyi bilmedikleri zamanlar da olur. "

"Sizin canınız mı yanıyor?"

"Zaman zaman canımın yandığı doğrudur, aksini iddea edemem."

"Daha fazla konuşmanızı istiyorum. Bunun için ne yapabilirim ? "

"Yapacak birşeyin olmadığı zamanlar olur. Beni kendi halime bırakabilirsiniz. "

"Ne zamana kadar bayım ? "

"Ben kendime gelene kadar küçük hanım. "

" Yoruyorsunuz beni. "

"Kendimde değilim diyorum size. Anlamıyor musunuz ?"

"Anlamamak mümkün mü ? Benim zamanım yok bu gece sevmelisiniz beni"

"Nedenmiş o kücük hanım ? "

" Bakın bayım. Ben hasta bir kadınım. Kalbimin bazı konularda yetersiz kaldığını ve sevgisizlik yüzünden dahi ölebileceğimi bugün ögrendim. Sizden beklentim bir aşk değil sadece başımı göğsünüze yaslamalıyım ve siz kolunuzla yüzümü çevrelemelisiniz. Beni saklamalısınız bütün kötülüklerden. Aşk diyorum, olmasa da olur. Ama sevgisizliğe tahammülüm yok bu aralar. Kalbimin hızlı çarpmasını istemiyorum, tek derdim biraz daha sıcak bir kalbe sahip olmak. Eğer sarıp sarmalarsanız beni, kendimi çok daha iyi hissedebilirim. "

"Bitti mi küçük hanım."

"Evet bitti."

"Şimdi usulca başınızı göğsüme yaslayın. Ellerimin saçlarınıza ihtiyacı var. "

(Ahmetbatman| banaikimizianlat sayfa85-86)

Gözlerimi açmamla kendimi yerden bulmam bir oldu. O kız bensem yanımdaki kimdi? Her şey bu kadar güzelken nasıl bu ... demeye kalmadan beni düşüncelerimden soyutlayan sertçe çalınan kapı sesi oldu..

"Heyyyy?!? "

Afalamam ayağı kalkmama engel olmadı. Nasıl göründüğümü umursamadan kapıyı açtım. Bir çift mavi gözle göz göze gelince gülmeye başladı.

"Komik olan ne bayım ?"

Heyy az önce bayım mı dedim ben ?!?!?!?

"Yemeğe bekliyo biz seni kücük hanım." dedi.

Tamam dercesine hafif bir gülümseme eşliğinde kafamı salladım. Kapıyı kapattım. Durun biraz.. Kücük hanım mı dedi o ?!?!?

Düşüncelerim beynimi kemirirken aynadaki yansımamla ürktüm. Bu tip ne Melisa?!? Böyle mi açtın kapıyı ?

Tuhaf rüyam, tuhaf tipim ve yine tuhaf bir çift mavi göz.. Hee bir de o her zaman ki tebessüm..

Karadeniz'li ODUN !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin