PART 1

13 6 3
                                    

[AUTHOR POV]

" Haeyeon , bangun sayang . Pergi siap nak sekolah , lepastu turun breakfast . Dah cepat pergi mandi ." kejut Puan Kim. " Lima minit je eomma nanti haeyeon banngun , okay." jawab haeyeon. Haeyeon memang anak manja dengan eomma dan appanya.

 " Aish , bangunlah haeyeon , dah pukul berapa ni." kata Puan Kim lagi. tapi kali ni tiada sahutan dari haeyeon lalu Puan Kim keluar dari bilik anaknya. 

Baru saja Haeyeon mahu sambung tidurnya dengan aman , ada satu suara deep dan husky menegurnya. "baby , bangun sayang . Dah pagi ni." kata lelaki itu. Dengan terkejutnya , haeyeon membuka mata .

 " YAH KIM TAEHYUNG ! KAU BUAT APA KAT SEBELAH AKU HAA?! jerit haeyeon apabila oppanya baring di sebelahnya sambil memandangnya smirk . " aku tak buat apa pun cuma , erm boleh tahan jugak en body ka-"

pakk

satu tamparan dihadiahkan kepada kim taehyung pada bahunya. "DASAR BYUNTAE , EOMMA !!" jerit haeyeon . " Yahh , takyah lah jerit jerit , aku gurau je . Dah pergi mandi cepat , kalau tak aku ikut kau masuk toilet sekali ." smirk . satu lagi tamparan kena pada perut tae yang ada abs tu (huehue).

 "KIM TAEHYUNG , BYUNTAE!" jerit haeyeon lalu mengambil tualanya dan terus ke toilet. Tae disitu hanya tergelak kecil melihat adiknya lalu keluar dari bilik tersebut .

*skip*

Di meja makan , hanya jelingan saja haeyeon berikan kepada tae . Eomma dan appa mereka hanya menggelengkan kepala melihat karenah anak anak mereka . "Haeyeon , harini kamu pergi sekolah dengan oopa kamu ya , appa pergi kerja lambat harini sebab ada benda perlu diselesaikan ."

 Haeyeon memang selalu naik dengan appanya daripada naik dengan oppanya yang byuntae tu. "hmmm" hanya satu keluhan saja yang keluar dari dari mulut haeyeon . Kim Taehyung pula sudah tersengih . 'eyy mamat ni , aku bunuh kang sia sia je kau hidup selama ni' gumam haeyeon dalam hati.

 " Ah , appa eomma , kami pergi dulu ya , dah lambat ni ." kata tae. "Jom haeyeon" sabil mengenyitkan matanya kepada haeyeon. Dengan berat hatinya , haeyeon melangkah keluar dan masuk ke dalam kereta BMW milik tae selepas berpamit dengan appa dan eommanya.





maaf kalau hambar , TBC...

KEEP LOVING ME 💘 - jjk -Where stories live. Discover now