Son 20 saat

1.4K 102 31
                                    

Saatler sanki daha çabuk geçiyordu.
Sasuke Narutoya onu yazmaması için tembihlemişti, ama Naruto yazmadan uyuyamıyordu. O da uyumamayı seçti, zaten kısa süre içinde uzun bi uykuya dalıcaktı.

"Sanırım artık Sasukeyi rahat bırakmalıyım.. Ne de olsa istemiyo beni. Acaba söylesem mi ona? Sana bu kadar yazıyorum çünkü ölmeme 20 saat kala hayatımın aşkı ile geçirmek istiyorum hayallerime bile sığdıramadığım günleri saatlere sığdırmaya çalışıyorum ve üzgünüm hayatımın aşkı ama senin çaban olmadan yapamam.. Bana biraz yardım et. Zaten gidicem yanından. Kurtulucaksın benden, ama biraz dayan. Sadece biraz. Bir gün bile değil, sadece 20 saat. Ömür boyu kurtlulucaksın benden, sadece naber yazmak bu kadar zor olmamalı sevgili sevgilim.." Naruto bunları göz yaşları içinde mırıldanıyordu..

Tam o an Naruto yerinden bi mesajla sıçradı.. SASUKEDEN! Evet mesaj sasukedendi!

Sasuke
Neden artık seni dışarda göremiyorum?
Ev hapisi falan mı?
Naruto
Ne o? Benim için mi telaşlandın🥺
Sasuke
Görmekten bıktığım birini görememek biraz garip oldu?
Naruto
Şu günler evde kalmayı tercih ediyorum
ama merak etme bi kaç güne çıkıcam
...
Söz

Telefonu yanıma koyup biraz dinlenmek istemişti Naruto. Şu sıralar baş ağrıları çok artmıştı. Ve bunun ekrana bakmaktan olduğunu biliyordu. Ama Sasukeyle yazışmazsa daha kötü olurdu.

Yaklaşık 2 saat uyumuştu, saate bakmak için telefonu eline aldı ve Sasukeden gelen binlerce mesajı gördü..
Başlarda sevinsede mesajları okumaya başlayınca her şey berbatlaştı...

Last Hours  [𝘚𝘢𝘴𝘶𝘕𝘢𝘳𝘶]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin