Son 8 saat

1.4K 98 11
                                    

Sessizce tavanı inceleyen naruto yavaşça sasukeye döndü. Ve yavaşça mırıldanmaya başladı, "umarım k-kar yağar.."
"Evet haklısın bu köy arada sırada kar görmeyi hakkediyor."
Naruto gülümsedi, sasuke birden ayağı kalktı.
"Bugün biraz hava almak ister misin dönüncede direk yatarsın ne dersin?" Diye sordu sasuke bu soru narutoya cazip gelmişti bile.
Onaylarcasına kafasını salladı, sasuke yavaşça sandalyeye oturttu onu.
"Şimdiden söyliyim çok gezmiyicez ezik."
Naruto kafasını salladı, bu bile ona yeterdi. Kimsenin olmayacağı bi yere gittiler, sessiz sakin bir ormana. Sasuke tekerlekli sandalyeyi yavaşça bi yere koydu ve o da yere oturdu.

Sasuke otları koparmaya başladı, yüzünde sıkılmış bir ifadeyle.
"Özür dile..rim."
"Neden ki?"
"Benimle ilgi...ilgilenmek zorun..da de..de..değilsin.."
"Tabiki öyleyim ezik, arkadaşız öyle değil mi?"
"Öyle.."

Naruto sasukenin kopardığı otlara bakmaya başladı, ve tam o an bir rüzgar esti. Sasuke birden ayağa kalktı ve üstündeki ceketi narutoya vermek için çıkarmaya başladı.
"Sana ceket almamışız! Ne aptalım."
"Önemli...değil."
"Tabikide önemli ezik saçmalama!"
"Sasuke.. benim çok zamanım kalmadı.. ben.. ben her an.. ölebilirim. Ve üşümem şuanda endişeleniceğin son şey olmalı.."
"Hey! Böyle şeyler söylemeyi kes! Usuratonkachi."

Geri döndüklerinde hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu. Her zamanki gibi televizyonda sadece ses olsun diye açık herhangi bi kanal vardı. Odanın loş ışığı iç rahatlatıcıydı.
Sasuke mini buzdolabından bir gazoz alıp içmeye başladı.
"Bugün güzeldi değil mi?"
Naruto kafa salladı

"İyi geceler ezik."
"İyi geceler...ap..aptal"

Last Hours  [𝘚𝘢𝘴𝘶𝘕𝘢𝘳𝘶]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin