"Napıcam? Niyw böyle hissettim? Kim bu çocuk? Nerden geldi?"
"Ben Sasuke Uchiha. Ya kalp hastasısın yada benden hoşlanıyorsun. Ve nerden geldiğimi bilmek istemezsin."
Naruto irkildi. Onunla konuşan bu patavatsızda kimdi?
Arkasını döndü ama bu oydu. Siyah saçlı çocuk.
"Ne hoşlanması lan! Sen git şu yakında sevgilin olucak kızla ilgilen!"
"İnsan içinde olmayı sevmem ama belli ki burda da huzur bulamıyıcam."
"B-ben Naruto Uzumaki."
"Sormamıştım."
"Doğru.."Kendini benden uzaklaştırdığında sana daha çok bağlanıcam sasuke bunu bil..
Bu olayın üstünden tam 3 hafta geçmişti Sakura ve Sasuke şuanlık ciddi gözüküyolardı ama Naruto Sasukenin isteksizliğini gözlerinden anlamıştı... O Narutoya aitti. Ve bunu tek gören Narutoydu.
Aptal sakura. Sasukenin senden hoşlanmadığını hala anlamadın mı he? O beni seviyo ve bınu herkes öğrenicek.
"Hey ezik" bu sasukenin sesiydi
"Pardon? Ne zamandan beri eziğim ben?"
"Sadece ezikler kendi kendine konuşur."
"Ne istiyosun"
"Seninle uğraşmak eğlenceliymiş Naruto"
"Evet herkes aynı fikirde zaten.."Sasuke yüzündeki mimiksizliği koruyarak yoluna gitti. Ve büyük ihtimal Sakuranın yanına.
Narutonun bu hisleri küçümsenicek şekilde değildi.. çok büyüktü.. ve onları her gördüğünde Naruto ölüyodu.
Bunu ona söylemesi lazımdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Hours [𝘚𝘢𝘴𝘶𝘕𝘢𝘳𝘶]
Fanfic𝘚𝘰𝘨𝘶𝘬 𝘴𝘪𝘺𝘢𝘩 𝘴𝘢𝘤𝘭𝘪 𝘣𝘪𝘳𝘪.. 𝘛𝘢𝘮 𝘕𝘢𝘳𝘶𝘵𝘰𝘺𝘢 𝘨𝘰𝘳𝘦. 𝘈𝘮𝘢 𝘪𝘭𝘬 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘰𝘯𝘶𝘯 𝘬𝘢𝘭𝘣𝘪𝘯𝘪 𝘢𝘭𝘮𝘢𝘴𝘪 𝘭𝘢𝘻𝘪𝘮