Rozdział 5. Nowa przygoda :przez peron 9¾

14 2 1
                                    


1 września 2013 r.

Eliott był bardzo podekscytowany i lekko zdenerwowany bo właśnie dziś zobaczy miejsce w którym spędzi cały rok , miła nadzieje zdobędzie nowych przyjaciół. Razem z tata kierowali się właśnie na peron 9¾ , w tym roku pierwszy dzień września był dość pochmurny, powietrze jednak było ciepłe ,a czasami wydawało się duszne . Peron  był  ukryty miedzy peronem 9 , a 10 przez magiczną barierę . Do jego starej szkoły uczniowie płynęli na zaklętym statku . Uss Spiegel Groove był to statek zatopiony na jeziorze Huron , cztery razy do roku wynurzał się z głębin i zabierał i przywoził uczniów . Statek odpływał z Portu Big Tub . A nieczarodzieje mówili o nim jako o legendzie, statku który nocami przemierza jezioro . Ci uczniowie którzy mieli chorobę morską ,nie znosili rejsu tym statkiem, ale Elio je uwielbiał , czuł się jak na tych starych amerykańskich filmach , był pięknie ozdobiony , można było spędzić czas w kajucie , pokładzie lub w wielkiej sali gdzie można było zjeść ,pogadać lub posłuchać muzyki , bo znajdowała się tam orkiestra , duchy które zginęły na statku.

 Ci uczniowie którzy mieli chorobę morską ,nie znosili rejsu tym statkiem, ale Elio je uwielbiał , czuł się jak na tych starych amerykańskich filmach , był pięknie ozdobiony , można było spędzić czas w kajucie , pokładzie lub w wielkiej sali gdzie...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Szkoła Magii w Hogwarcie położona była w Szwecji, która tak jak i inne szkoły czarów była chroniona bariera przed mugolami , ale i innymi czarodziejami, różnorodnymi zaklęciami . Eliott czytał, że w szkole może być wiele ukrytych pomieszczę,przejść i korytarzy ,których już dawno nigdy nie odwiedzał  , tata opowiadał mu o ukrytej komnacie tajemnic Salazara Slyterina i o pokoju życzeń na siódmym piętrze. Miał zamiar zwiedzić zamek ,licząc że tafii na coś niezwykłego .

- to tu- Eliott spojrzał na ścianę między peronami nawet nie zauważył , że już dotarli na miejsce .

- idealnie na czas- na zegarku widniało za piec jedenasta ?- powiedział Elio

- musimy wbiegnąć między nimi- powiedział Draco

Eliott spostrzegł jakby szare linie,  oddzielenie prawdziwej ściany od ukrytego przejścia na peronie 9 ¾, wziął rozbieg, skupiając się by wycelować w punkt przed nim . Za nim bieg tata , przeszli obaj przez ścianę i ujrzeli piękną czerwona lokomotywę z przyczepionymi do niej wagonami . Na peronie stało pełno ludzi , uczniowie wkładali bagaże do pociągu i żegnali się z rodzinami  . Kiedy wsiadali do pociągu , Eliott pomyślał że ma o tyle dobrze, bo jego ojciec jechał z nim , chociaż niektórzy mogliby powiedzieć, że to okropne , ale on był przyzwyczajony do tego że jest obok. Wsiedli do pociągu i zaczęli szukać wolnego miejsca w przedziałach . Usłyszeli gwizd lokomotywy i poczuli szarpniecie , co znaczyło ze pociąg już ruszył.  Wszystkie przedziały były prawie pełne , w końcu znaleźli przedział gdzie siedziały tylko dwie osoby , więc bez wahania otworzył drzwi.

- przepraszam możemy się dosiąść bo... - urwał bo zobaczyły, te piękne zielone oczy które już wcześniej miał okazje podziwiać na Pokątnej

- Hej – powiedział, a jego spojrzenie przechodziło z Albusa na Mel

- Hej , jasne – powiedział Albus

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 09, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Potępiony Dziedzic i Skrywana Tajemnica HogwartuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz