Hi" Naber" Bunlar yemin etmiş bir anda ortaya çıkmaya.
" Söyle sessiz sessiz gelmeseniz daha iyi olucam." Dersin başlamasına bir saat vardı ben ise kütüphaneye gelmiş Vampirler hakkında bulduğum tüm kitapları okumaya başlamıştım.
" Üzgünüm sana seslendim ama o kadar dalmışsın ki duymadın sanırım o yüzden bende biraz sesli söyleyim dedim." Doğru kendimi kaptırmıştım. Onlar hakkında bilgi edinmek benim için her açıdan faydalı.
" Bizi mi araştırıyordun? " Dibime kadar girip okuduğum sayfaya bakmıştı sonra ise kafasını çekmiş yanıma oturmuştu.
" Bunları okumak yerine merak ettiklerini bana sorabilirsin, kaynağı yanında sonuçta." Doğruyu söyleyip söylemediğinize dair olan güvencemde bir yere kadar Sunghoon. Şansını zorlama.
" Kitapların sesi yok, başımı ağrıtamazlar. Ayrıca size olan güvenim de bir yere kadar." Tekrar başımı kitaba dönmüş kaldığım yerden okumaya devam etmiştim.
" Seni daha arkadaş canlısı biri sanıyordum. Sadece sohbet etmek istiyorum bahanem bu yani." Neden? Yani neden benimle sohbet etmek istiyor ki? Onları ispitliyiceğimden mi korkuyor?
" Sunghoon, kardeşimden uzak dur!" Bir anda abimin sesini duymam ile girişe baktım. Sinirle yanımıza geliyordu, Sunghoon ise öylece oturuyor.
" Neden? Bir zararım mı oldu? Sınıf arkadaşım ve sohbet ediyoruz. Abisi olarak buna da karışmazsın hani değil mi?" Amacın ne Sunghoon, dayak istiyorsan ilk ben atıcam çünkü.
" Sadece kardeşimden uzak dur! Seni uyarıyorum." Bu noktada ben müdahale edicem.
" Sorun yok abi, sohbet ediyorduk ne diye bu kadar sinirlisin?" Bir yandan da abim fark etmeden dikkatlice elimdeki kitabı yerdeki diğer kitapların üzerine koymuştum.
" Hera, bak sadece bana güven tamam mı. Bir bildiğim var ki uzak dur diyorum." Ne bildiğini bir bende bilebilsem abi ne mutlu olucam.
" Neymiş o bildiğin abi, geldiklerinden beri aynı şeyi söyleyip duruyorsun. Hazır o da burdayken söyle. Şu zamana kadar doğru düzgün arkadaşım olmadı senin desteğin sayesinde bir kaç arkadaşım olsun istedim. Şimdi de onlara karışıyorsun. Eski halime mi dönmemi istiyorsun?" Sinirleniyordum, abimin bu tavırlarının geçerli bir sebebi vardır umarım yoksa beni çok kırıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATE/ &TEAM And ENHYPEN
WerewolfKurt Adamları bilir misiniz veya Vampirleri?Hani masallarda ve filmlerde olan, dolunayda kurt bedenine dönüşen yada kırmızı ayda kan ritüeli yapan ama normalinde insan görünümlü fantastik efsanevi yaratıkları. Peki gerçek olsalar ve gizliden sizinle...