Ep⁹:[Dardan?]

2.7K 167 145
                                    

"Cheonsa iyi misin?" Kızın üzerindeki hırkayı almış bir süre yaralarını incelemişti. Herkes toplandığında kız konuşmaya başladı.

" Herhangi bir hayvan leşi arıyordum ormanda, sonra onunla karşılaştım. Kaybolmuş ruhlar onunla uğraşıyordu. Ağacın dibinde durmuş ağlıyordu. Bende ona yardım ettim. Sonra bana çok tanıdık geldi, ismini söyleyince onun Hera olduğuna net karar verdim. Onun ışığını fark ettim. Bir süre bunun hakkında konuştuk bundan sonra düşünmek adına biraz dolaşıyordum ki çok tanıdık koku aldım. Ondan sonra ise olanlar oldu Hera'yı uyarırken saldırıya geçtiler. Hera'ya gidip yardım getirmesini söyledim gitmedi. O vampirler de ona saldırmaya başladılar. Sonra ise ondan güçlü bir ışık yükseldi, o canavar vampirler bir anda kül oldu. O da bunu nasıl yaptığını bilmiyordu, o da yaralıydı. O canavarlar Dardan' ın yarattıklarıydı. Yani Dardan çok yakında bizi buldu. Eğer ki Hera'nın gücünün kokusunu alırsa bittik. O hepimizi yener. Hera'yı korumamız lazım." 

" Hera nerde?" Herkes bir süre etrafına bakmış sonra Sunghoon korkuyla konuşmuştu.

" O biz buraya gelirken okula girdi. Büyük ihtimalle eşyalarını alıcaktı onu kontrol etmem lazım." İçini korku kaplamıştı aynı onun gibi Ej de korkmaya başlamıştı.

Sunghoon diğerlerinin arkasına kör noktaya geçmiş ve okulun tuvaletine ışınlanmıştı. Koşarak sınıfa girince düşmüş sırayı ve yerdeki eşyaları görünce dehşete kapıldı.

" HERA, DUYUYOR MUSUN? HERA NERDESİN?" Sınıftan çıkmıştı boş koridorlarda bağırıyordu hiç bir yerde yoktu. Bir süre kokusunu almaya çalıştı ama o sırada çok tanıdık düşman kokusunu aldı, Dardan!

" KAHRETSİN, OLMUŞ OLAMAZ BULMUŞ OLAMAZ." Bağıra bağıra tuvalete geri koştu. Diğerlerinin yanına ışınlandı. Herkes ondan olumlu iyi bir haber bekliyordu.

" Sunghoon buldun mu onu?" İlk sonran Ej olmuştu. O da çok korkuyordu.

" Dardan, bulmuş onu. Götürmüş, yok hiç bir yerde yok! Kahretsin geç kaldık. Onu nasıl bulucaz?"

" Size saldırdıkları yere gidelim belki orda kokusunu alabiliriz"

"Evet hadi gidelim"

🪽

"BIRAK BENİ, SENİNLE GELMEK İSTEMİYORUM."

" Ama ben seni istiyorum." Manyak herif, tutmuş beni kolumdan bir anda anlayamadığım şekilde ormada getirmişti bunu yapması sadece 2 saniyesini almıştı. Şimdi de kolumdan tutmuş ormanın derinliklerine doğrudan götürüyordu.

Abi, ne olursun duy beni sana çok haksızlık yaptım. Öz olmasakta sen her zaman benim abimdin, hâlâ da abimsin. Her zaman yaptığın gibi gel kurtar beni ne olursun.

" Ağlıyor musun?" Bir anda dönüp bana bakıp soru sorunca ağladığımı anlamıştım. Yaklaşıp eliyle göz yaşımı silmiş tutuşunu yumuşatmıştı.

" Üzülme Hera, sana zarar vermem. Sadece gücüne ihtiyacım var."

" Bırak beni gideyim. Abimi istiyorum."

" Hangisini, Kurt olanı mı yoksa melez olanı mı sen gibi?" Haklıydı Sunghoon'u unutmuştum, o da benim abimdi. Ona da kötü davranıştım. Tanrım tüm günahlarım bedeli canım mı olacak.

Hiçbir şey söylemeyince tekrar kolumu tutup sürüklüyordu. Nereye götürüyordu bilmiyorum ama tutuşunu hala sıkıydı.

" İMDAT, ABİ, SUNGHOON ABİ, KURTARIN BENİ!" Ben bağırınca Dardan hızla arkasını dönmüş beni ağaca sertçe yaslayıp eliyle ağzımı kapatıp kıpkırmızı gözler ile bana bakıyordu.

FATE/ &TEAM And ENHYPENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin