Ep³:[Yeşil Gözler]

5.5K 229 161
                                    


Hi

10 dakikadır yataktan kalkmak için kendimde güç arıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10 dakikadır yataktan kalkmak için kendimde güç arıyorum. Başım o kadar çok ağrıyor ki gözüme vuruyor, gözlerimi açamıyorum.

" Hera, uyanmadın mı hala?"

" Başım çok ağrıyor abi, gözlerimi açamıyorum."

Eli alnıma gitmiş sonra yanaklarıma dokunmuştu. Büyük ihtimalle ateşim olup olmadığını kontrol ediyordu.

" Ateşin de yok, istersen bugün dinlen ben hocalara söylerim."

" Kalkamıyorum zaten, teşekkürler abi."

" Sorun değil, ve umarım dünkü konuşma değildir sebebi."

" Değil abi, ağrıya uyandım zaten."

" Öyle olsun madem, güzelce dinlen açıkırsan bir şeyler ye mutlaka. Ben gelene kadar odadan ayrılma tamam mı?"

" Tamam."

Yanağımdan öpmüş bir süre sonra odadan çıktığını duymuştum. Başımın ağrısına rağmen biraz olsun uyumaya çalıştım.

" Hera ben geldim!"

Abimin sesi ile gözlerimi açtım. Başımın ağrısı hafiflemişti. Biraz daha iyiydim sabahkine göre.

" Nasılsın?"

" Biraz daha iyiyim abi. "

" Oh güzel, ben üzerimi değiştirip antrenmana gidicem ama seni de yanlız bırakmak istemiyorum. Benimle gelebilecek kadar iyi misin?"

" İdare edebilirim sanırım. Kötü olursam geri gelirim."

" Heh olur, ama üzerine sıkı giyin. Tamam?"

" Tamam abi."

" Hadi giyin de birlikte çıkalım."

Üzerime gri bir sweet giymiş altıma da siyah bir eşofman giydikten sonra saçlarımı salık bırakmış şapkamı kapatmıştım.

Abimin koluna girmiş, çıkmıştık yurttan. Temiz hava biraz olsun başımın ağrısına iyi gelmişti. Sahaya girmiş diğerlerinin yanına doğru ilerliyorduk. Dünkü konuşma aklıma gelince kafamı eğdim onlara kendimi affettirmem lazım. Sessizce yanlarına yürümüştük. Yanlarına vardığımızda abim kolumdan çıkmış onlara sarılmıştı. O sırada yanıma birinin geldiğini hissettim. Kafamı biraz kaldırıp baktığımda bana endişe ile bakan Fuma abiyi gördüm.

" Nasılsın Hera, hasta olduğunu söyledi abin. "

" Biraz daha iyiyim, teşekkürler."

" Bak sen bizim buzlar kraliçesi teşekkür etti. Bu bir ilk bunu tarihe yazın."

Fuma'nın arkasından sırıtarak gelen Nicho kolunu Fuma'nın omuzuna atmış konuşmuştu. Dua et abime sözüm var yoksa sana şurada ters cevap vermesini bilirdim.

FATE/ &TEAM And ENHYPENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin