Anma

6 2 14
                                    

Multi: Giz
Cem Özkan : olmayacak bir hayal
    Yatakta döndüm durdum. Yine bir 9 Eylül tarihinde uyuyamıyordum. En iyisi ikizim Öz' ün uyuyup uyumadığına bakmaktı. Yoksa uyuyamazdım. Belki onu görürsem uyurdum.
      Yataktan kalktım ve yan yatağa doğru yürüdüm. Öz mışıl mışıl uyuyordu. Birden ben yatağa doğru çekildiğimi hissettim. Anında yatakta savunmasız duruyordum.
      Üstümde ise Öz saçı başı dağılmış bir halde burnundan soluyarak bana bakıyordu. En sonunda konuştu. "Kızım sen manyak mısın? Ne diye sessizce gelirsin yatağıma?" Sonra bana daha dikkatli baktı.
         "Giz, gözlerinin altı şişmiş ve mosmor. Ne yani sen... Of Giz, bak kardeşim, o aptal kazanın sebebi sen değilsin tamam mı?" Dedi ve beni dizinin üstüne yatırıp saçlarımla oynamaya başladı.
            "Ama eğer o oyuncağı istemeseydim böyle şeyler olmayacaktı."
            "Bak marul kafa. Abim seni suçladı mi? Hayır. Babam... O da hayır. Ben... Kesinlikle hayır. E annem bile kizmadiysa niye hala kendini suçluyorsun?"
               "Sen bu dünyadaki en iyi kız kardeşsin." Dedim ve ona sarıldım.
                 "Şimdi git ve elini yüzünü yıka marul kafa. Gerçekten çok çirkin gözüküyorsun." Dedi. Ve beni doğru banyoya yönlendirdi.
                  Lavaboda yüzüme soğuk su çarptım ve aynada kendime baktım. "Tam bir zavallısın. Bunu böyle bil."
                  Sanki aynadaki kişi bana sırıtıyordu. Tam elime telefonu almış fırlatacaktım ki aynaya tınk diye bir ses geldi. Artık iyice kafayı fıttırdığımı düşünüyordum ki bu sesin telefondan geldiğini anladım.
053********:  Sen bir zavallı mı olduğunu sanıyorsun? Amcan sana hep inandığı için mi zavallısın? Yoksa ailenin kaderinin ikimizin elinde olduğu için mi? 🙄😏

KORUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin