1.

849 25 1
                                    

-Lalisa!-szólított meg Rosé,
miközben a telefonommal szorgoskodtam,és egy adag hínárt tömtem a számba.

Hmm, ropogós és ízletes, mint az élet.
Szeretem élvezni a megszokott, veszélyes dolgokat.
Meg úgy általában mindent.
Ez az, ami felpezsdít.
Nem tehetek róla, hogy rossz vagyok. Ezt nem tudom kiűzni magamból, nem engedi a vérem.
- Most ne, unnie.-válaszoltam,
majd zsebembe csúsztattam a telefonomat, és kinyomtam egy számomra ismeretlen hívást.
Ne keressen, bárki is az.
Az éjszaka elmúlt.
Most sokan azt fogják gondolni,hogy egy egyszerű kis szuka vagyok, de ez nem igaz.
Én csak szeretem elengedni magam, korlátok és szabályok nélkül.
Nem érdekel mi lesz holnap, vagy mi lesz a kockázat.
A pillanatnak élek.
Hogy miért?
Nem tudom, de vonzz a rossz.
Csábít a veszély, imádok sodródni az árral, anélkül hogy bárkinek is meg kellene felelnem. Ez a kicseszett világ úgyis elítél.
Ha sok pasid volt egy ribanc vagy, ha meg egysem akkor egy
"prűd leszbikus."
Milyen kár, hogy mindkét jelzőt rám aggaták már.
-Húsz perced van arra, hogy elkészülj.
Találkozunk a fiúkkal a Club Arénában a Gangnam utcán!-közölte velem Rosé, miközben felkent egy adag szempillaspirált a szemére.
-Rendben.
Evés után a fürdőszobába siettem, azon gondolkodva, hogy mit vegyek fel.
Miközben a szettemen agyaltam, akaratlanul is a hívás listámat nyitottam meg, előkeresve az Ő nevét.
Miután meghallottam ugyanazt az idegesítő női hangot, ami azt kántálja, hogy a személy nem
fogadta a hívást, idegesen kinyomtam.
Sok erőfeszítés kell ehhez a sráchoz.
A francba is, Jeon! A kibaszott barátnőd tehet róla, akivel olyan kurva boldogok vagytok.
Minden héten romantikus vacsora, elcsépelt nyálas filmek a moziban, aztán egy "soft kis szeretkezés" mert olyan hányingerkeltően szeretik egymást, hogy még szexnek sem lehet nevezni az együttlétüket.
Most komolyan? Ki az balfasz, aki képes romantikusan kefélni egy ilyen pasival? Gyűlölöm azt a kis angyali ribancot! Mivel jobb mint én?
Mert megcsillogtatja az aegyo tudását hogy mennyire ártatlan és szerethető? Meg a faszomat, azt!
Jungkooknak igazi nő kell, nem egy ilyen Csipkerózsika utánzat!
Utálom a gondolatot is, hogy őt jobbnak tartja nálam.
Nem akarok harmadik lenni, mégsem  tudok leállni. Ez a pasi megmérgez, valahányszor vele vagyok.
Félénknek tűnik, de őrjítő az ártatlansága. Miért akarom olyan piszkosul, hogy hozzám érjen?
Tudom hogy ez nem fair, de kell nekem az érintése.
És meg fogom szerezni. Újra és újra.
-Lehet, hogy rossz vagyok, de legalább önmagam.-gondolkodtam hangosan, miközben belepréseltem magam egy feszülős crop-toppba, mellé egy fekete bőrszoknyát párosítva.
Térdig érő, szintén fekete magassarkú csizmámat felhúztam a lábamra, majd kiengedtem a fekete, fenékig érő frissen egyenesített hajamat.
Egy utolsó simítás a vörös rúzsommal, és indulásra készen is álltam.
Ez vagyok én.
A fekete démon, akit te csak "szajha" néven emlegetsz.
Köszi drágám, megtisztelsz.


Már a kabátot készültem felvenni, amikor megrezzent a telefonom.

"Bébi, hiányzol"-jött Sehun rövid, lényegretörő üzenete.
Ekkor már Rosé fölöttem állt a tükörben, szőke haját fürtökbe göndörítette.
Nagyot forgattam szemeimen az üzenet láttán.
Miért nem tudnak leszállni rólam? Az exeim olyan idegesítőek tudnak lenni.
-Megcsalt, szóval hadd engedje meg,hogy viszonozzam a szívességét.-zártam le a telefont egy ravasz mosollyal.
Rosé forgatott egyet szemein, majd figyelmét újra a tükörképének szentelte.
-Te sosem változol.-adott hangot gondolatának.
-Kellene?-a testemet bámulva válaszoltam.
- Mondjuk úgy, hogy egy ártatlan kis Lalisának jobban örülnék.-vigyorgott idiótán, mire felhorkantottam.
-Bocs hogy szeretek szexelni.
Én kérek elnézést.
Egyébként meg minden nő imádja, aki egyszer már megkóstolta.
Csak van aki túl prűd, hogy bevallja.
Nem fogom eljátszani a szende kis szüzet, csak mert az emberek elítélnek.
Én nyíltan ki merem mondani, amit érzek és gondolok.
És tudod mit? Kurvára leszarom, hogy hogyan tűnök fel mások szemében.
Igen, szeretem a szexet, szeretem az egy éjszakás kalandokat, és izgató a tudat, hogy a srácnak barátnője van.
Szarok rá. Ha annyira szeretné a barátnőjét, akkor is szeretnie kellene, miközben engem megrak!
-Lalisa!-nevetett fel Rosé szégyenlősen, majd felém fordult.
-Oké, elég lesz. Kész vagy?-méregetett a rózsaszínre festett szemeivel.
A tükör felé fordultam.
Vörös, kövér ajkak, fekete tekintet.
Nem rossz, gondoltam magamban.
- Ó, a francba. Kurva jó nő vagyok.-áradoztam, amit Rosé egy újabb szemforgatással díjazott.
-A félénket meg a szerényt kihagytad.
Na induljunk.

nasty↬jjk/ls🔞 /short story- befejezett/ Where stories live. Discover now