Jennie ile konuşmaya başlayalı 3 gün oluyordu. Sadece 3 gün olmasına rağmen çok iyi anlaşıyorduk. Birbirimize her şeyimizi anlatmıyorduk ama anlaşıyorduk. Onun hakkında olan her şeyi bilmek istiyordum. Mutluluklarını, kırgınlıklarını, heyecanlarını, kızgınlıklarını...
"Sikeyim düşünme artık aptal."
Sözümü bitirip elimle kafama vurdum. Bir işe yaramadığını fark edince kulaklığımı alıp aşağı salona indim.
"Taehyung da geldi. Anlat hadi!"
Jungkook, Lisa'ya bakara konuştuğunda omuz silkip kendimi boş olan yere fırlattım.
"Her ne konuşacaksınız umurumda değil. Ben müzik dinleyeceğim, araya gireni döverim."
Jimin sesli bir nefes verip yanıma geldiğinde "İyice içine kapandın lan," diyerek kulaklığımı aldı. Ona sert bir şekilde baktığımda ise gülümseyerek "Yani rahatına bak, girmeyiz biz araya," dedi ve kulaklığımı geri verdi.
Müzik listeme girip rastgele bir şarkı açacağım sırada onun adını duymam ile duraksadım.
"Oğlum ben nasıl anlatayım Jennie'yi size?"
Jungkook anlat derken Jennie'yi kast ediyordu sanırım. Lisa'nın dediğine karşılık olarak "Nasıl birisi işte? Aklına geleni anlat," dedi Jungkook.
Telefonun ekranını kapatıp müzik dinliyor gibi yapacaktım. Kafamı geriye atıp onları dinlemeye başladım.
"Yani... Herkesle anlaşabilen birisi. Ona kötü bir şey yapmazsan, seninle anlaşması kolay olacaktır."
Sessiz bir şekilde dudağımı sağ tarafa kıvırarak gülümsedim. Bunu zaten anlayabilmiştim. Masumdu. Canı yanacaktı. Masum olup canı yanmayan birisini bulmak imkansızdır.
Hayat enerjisi, ateşe benziyordu. Masum bir şekilde sen sadece dururdun. İnsanlar gelir, sana bir şeyler katardı. Sen bunları iyi bir şey sanardın ama onlar sana bir şeyler kattıkça yanardın, alevlenirdin. Birisi son darben olur. Rüzgar gibi eser ve seni söndürür, geriye sadece küllerin kalır. Hissettiğin tek duygu, hiçbir şey hissetmemek olur. Birisi küllerini alır ve başka yerlere atar. Küllerinin atıldığı yere bağlı ondan sonra nasıl olacağın. Toprak ile karışıp kaybolursa sen daha çok dibe batarsın. Ondan sonra yağmurlar, karlar ile yer yüzünden tamamen silinirsin. Küllerin eğer denize atılırsa, gerisi senin şansına göre ilerler. Dibe batmadan bir balık bulursan, kurtulursun. Bulamazsan ve kayalarda durursan, hiç var olmamış gibi yaşamaya devam edersin. Kayalar bile seni tutmadan dibe batarsan, toprakta olduğu gibi yer yüzünden silinirsin. Aslında bulduğun balık da şans işi. İyi bir balık bulursan seni kurtarır. Eğer kötü bir balık bulursan, onun sayesinde dibe batarsın.
"Hiç sevgilisi olmamış!"
Bunda tuhaf olan bir şey olduğunu sanmıyordum.
"İlk aşık olup sevgili olduğu kişi ile evlenmek istiyor, uzatmak ve sürekli eş değiştirmek istemiyor."
Bu konuda çok zıttık. Sevmesem bile birçok kız ile birlikte olmuştum. Hepsinin süresi iki gündü.
Aşk... Bana basit ve saçma geliyordu. Herkesin abartacağı kadar iyi olduğunu sanmıyorum. Birisi, neden başka birine bağlanmak istesin ki? Aşk, öpücük, sarılmak. Bunlar bana basit geliyordu.
Telefona bildirim geldiğinde ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtım ve gelen bildirime baktım.
(Instagram) ImJennieImBeautiful'dan yeni bir mesaj.
Gülümseyerek mesaja tıkladım. Gülümsediğimi fark ettiğimde ise tekrar eski halime döndüm.
ImJennieImBeautiful: Ben yazmasam yazmayacaksın.
KimTaehyungPerfect: Senin gibi sabahın köründe uyanmıyorum ben tamam mı?
ImJennieImBeautiful: Tae saat 14.00'a geliyor!
(Görüldü)Sadece Tae yazmıştı, büyük bir şey değil; biliyorum. Sadece tuhafıma gitmişti.
ImJennieImBeautiful: Yani Taehyung.
KimTaehyungPerfect: Sorun değil, Tae diyebilirsin.
(Mesaj beğenildi)ImJennieImBeutiful: Pekii
ImJennieImBeautiful: Nasılsın?
KimTaehyungPerfect: İyiyim, sen nasılsın?
(İletildi - 14.08)Geç bakıyordu. Her ne kadar anlaşıp konuşsak bile geç bakıyordu. Diğer arkadaşları ile konuşuyordu. Hayır, konuşmasına bir şey demiyorum. Sadece... Onlara ısınamıyorum.
ImJennieImBeautiful: Geç baktım, üzgünüm. Kai ile bileklerimize bir resim çizdik. Resmi aramak uzun sürdü. (14.48)
KimTaehyungPerfect: Haber verebilirdin.|
KimTaehyungPerfect: Sorun değil. (14.49)
ImJennieImBeautiful: Bekleyeceğini bilmiyordum, üzgünüm
KimTaehyungPerfect: İşim var, sonra yazarım.
ImJennieImBeautiful: Peki. Kendine dikkat et
(Görüldü)ImJennieImBeautiful: Görüldüden nefret ettiğimi söylemiştim
(İletildi)Saçmalıyordum. Aklımın ve kalbimin dengesi bozuluyordu. Beni, ben kontrol edemiyordum.
"Kendine gel Kim Taehyung."
Derin bir nefes verip telefonu elime aldım.
KimTaehyungPerfect: Yakın olalım istiyorum. Her şeyi sırayla anlatalım. İlk ben başlıyorum.
(İletildi - 15.02)Ne yaptığımı fark edince mesajı geri çekmek için yeltendim. Sonra ise ilk önce görüldü, sonra yazıyor göründü.
"En iyi sıçışı yaşıyorsun Taehyung, aferin sana."
Elime geçen yastığı rastgele bir yere fırlatım ve kafamı yatağa gömdüm.
ImJennieImBeautiful: Başla, dinliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minuscolo Fatina
FanfictionBedenlerimiz arasında kilometreler olsa bile, ruhlarımız arasında sıfır kilometre bile yok. Bizim ruhlarımız birleşik Kim Jennie. Hislerimiz bize yetiyor. ~Kim Taehyung (Kim Taehyung X Kim Jennie) @2021