Yukarı odama çıkıp yaklaşık 10 dakikadır ekrana bakarak ne yazmam gerektiğini düşünüyordum. Jennie de bunu fark etmiş olmalı ki, mesaj yazdı.
ImJennieImBeautiful: Yazarak anlatamayacaksan buluşup yüz yüze anlat.
Gülümsedim. Siyahın, beyaza boyanmış karışık bir gülüşüydü bu.
KimTaehyungPerfect: Buluşamayız :)
ImJennieImBeautiful: Neden?
KimTaehyungPerfect: Güney Kore'de yaşamıyorum.
(Görüldü)Bir süre görüldü olmuştu mesaj. Muhtemelen orada yaşadığımı sanıyordu.
ImJennieImBeautiful: Nerede yaşıyorsun?
KimTaehyungPerfect: Amerika'da yaşıyorum
(Görüldü)Bir şey yazmayacağını anladığım zaman ben yazmaya başladım.
KimTaehyungPerfect: Yazarak anlatmaya başlayacağım.
KimTaehyungPerfect: Genelde tatile gideceğimiz zaman uçakla gideriz. 2013'te, yani geçen yıl, babam değişiklik yapmak istediğini ve arabayla gitmek istediğini söyledi. Konumuz bu değil, her neyse. Her şey güzel gidiyordu hatta orada yeni birisi ile tanışmıştım. Dönüş yolunda manzarası güzel duran bir uçurum kenarı vardı. O zamanlar fotoğraf çekmeyi çok seviyordum. Bu yüzden zorla durdurdum. Babam ve Sun Hee (anne demiyorum çünkü hak etmiyor.) bizden ayrı fotoğraf çekinirken abim, So Young (kardeşim) ve ben beraber fotoğraf çekiniyorduk. Manzara ve onların bütünlüğü hoşuma gitmişti. Fotoğraflarını çekmek istediğim söylediğimde abim, So Young'u kucağına aldı ve uçurumun kenarında durdu. Kameramı çıkartıp kadrajı ayarlamaya çalıştım. Kadraja sığmadıkları zaman "Biraz geri gidin, kadraja sığmıyor!" dedim. Abim... Geri adımlarken dengesi bozuldu. İkisi de o uçurumdan aşağı düştü. O olaydan sonra kameramı da çöpe attım ve bir daha hiç fotoğraf çekmedim.
(Görüldü)Derin bir nefes verip gözlerimi kapattım. Her şey aklımdaydı. Onları ben öldürmüştüm. Onlara geri gidin demek yerine kendim geri gidebilirdim. Fotoğraf çekmek benim için onların uçurumdan düşüş hızı gibi bir anda hobiden, fobiye dönüşmüştü.
ImJennieImBeautiful: Ne demeliyim bilmiyorum. Senin adına gerçekten çok üzüldüm.
(Görüldü)Bunu istemiyordum, bundan nefret ediyordum. Birilerinin benim için sözde bile olsa üzülmesinden nefret ediyordum.
ImJennieImBeautiful: Onların ölmesindeki sebebi kendin olarak mı görüyorsun?
KimTaehyungPerfect: Ben öyle görmesem bile, gerçek bu. Olan şeyleri inkar edemezsin Jennie
ImJennieImBeautiful: Onları sen öldürmedin. Onlar zaten öleceklerdi. Eğer onların kaderinde bu olmasaydı, abinin dengesi bozulmazdı. Ya da abin arkasına bakıp "Olmaz," diyebilirdi.
KimTaehyungPerfect: Kadere inanmam.
ImJennieImBeautiful: İnan ya da inanma Taehyung, onlar zaten ölecekti.
KimTaehyungPerfect: Sanmıyorum.
ImJennieImBeautiful: Annene neden 'annne' demiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minuscolo Fatina
FanficBedenlerimiz arasında kilometreler olsa bile, ruhlarımız arasında sıfır kilometre bile yok. Bizim ruhlarımız birleşik Kim Jennie. Hislerimiz bize yetiyor. ~Kim Taehyung (Kim Taehyung X Kim Jennie) @2021