Herkez ister istemez sever birini. Sonu belli değildir ne kadar güvensende. Hayaller kuarsın, ufak şeylerde tartışıp saçma konularda ayrılık. Sislidir aşk göremezsin ileriyi. İnandığın yolda yürürsün. Ayrılık gelince kapıya kırılan kalp olmaz sadece. İnancın da kırılır. Güvencin, umudun, hayallerin kırılır. Kalkmak değişir kişiye göre. Büyüyüp hissizleştiyse sürmez fazla. Peki ya ögrenmediyse zordur unutmalar. Onlar daha fazla severler kontrol edemezler sevgiyi. Gerçek severler masumdurlar biraz daha. Kalbi temiz olanlar vardır yalan konuşmayan, dürüstlükten medet uman. Onların çok zoruna gider aşk. Hevesliktir çünkü kalbi temiz insanlar sevgi sanar. Gerçek çarpınca yıkıldılar bir müddet: Sözlere kanmışlar, yanlış insanı sevmişler, onlarla sınanmışlar. İnsanlardan nefret ederler bir süre. Denizle, gökyüzüyle konuşmayı severler. Defalarca kırılırsın kalbin temiz ise. Üzülürsün bir çok kez hissizleşmediysen. Çok sevmek yetmez çok güzel sevmen de gerekir. O zaman ise değişir karşı tarafın dengesi. Ayrılık getirir. Peki ya ne yapmalı? Göstermesen o zaman da ilgi göstermiyor diye yine gitmek istemez miydi. Insanlar birbirini tamamlar da tam anlayamazlar. Bir çok kişi istemiştir bunu. Insanların düşüncelerini okumak. O zaman bilirdik insanların ne istediğini. Ona göre yaşardık sevgimizi, aşkımızı ona göre koyardık tavrımızı. Peki ya yaradan böyle yarattıysa daha iyi değilmidir. O en güzel şekilde yaratır, her şeyi bilir. Belki de daha kötü sonuçlar doğuracaktı. Aşk: yârla beraberken başlar. Ayrıldığında da seviyorsan aynı duyguları besliyorsan seviyorsundur. Kalıcıdır sevgi. Öldüremez kimse ne olursa olsun. Aşklar biterde bitmez sevgiler, sevdalar. Mantık evliliği düşünmüyoruz diye midir geriye giden masumiyet. Niye istemez insan dostluk için samimiyet. Fazla da olma ama olma derin dondurucu. Düştüğünde anlayacak, yardım edecek, çözüm bulacak insanları kaybedersiniz. Sevgi mı zaman ve emek ister. Zaman geçtikçe değişir insan. Sevgili olma tam tanımadan. Zaman sevdirir aşktan değerli, önemli, özeldir sevgi. Bu yüzden tanımak gerekir insanları. Temiz kalpli, iyi niyetli, samimi insanlar, gerçek sevenler tanışmak ister. Ama sevgili olmak için uzun zaman bekler. Çözmek, okumak için sevdiğini. O zaman ise korkuludur çünkü sevdiği bu durumda onun sevdiğini anlamayıp başkasıyla sevgili olabilir. Zordur bu yol. Ama daha az üzer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK PENÇESİ
Short StoryAşk hakkında Yanlış insanlarla sınanma Aşk konusunda olması gereken Tanışma aşaması