Unicode
Newလဲ ရေတံခွန်ဘက်ကို ပြန်သွားလိုက်ပြီးအစောက သူတို့ ဓာတ်ပုံရိုက်တဲ့နားလေးရောက်တော့ လှည့်ပတ်ကြည့်တယ်.......
ဟော တွေ့ပါပြီ ကင်မရာလေးတစ်လုံး ကမ်းပါးလေးပေါ်မှာ တင်လို့........
Newလဲ ကင်မရာကိုယူလိုက်ပြီး
" တော်သေးတယ် မပျက်စီးသေးလို့ "
Newလဲ ကင်မရာယူပြီး အပေါ်အကျီအောက်ထဲ ဖွက်ကာ ပြန်လာခဲ့လိုက်တယ်........
Newပြန်ရောက်လာတော့မှပဲ မျှော်နေတဲ့ Tayခမျာလဲ သက်ပြင်းချပြီး.......
" New တစ်ကိုယ်လုံးစိုရွှဲနေတာပဲ မြန်မြန်အဝတ်လဲလိုက်အုံး......."
Newလဲ အဝတ်လဲပြီး Tayနားလေးကိုလာလိုက်တယ်...
" Newမင်းခေါင်းတေလဲ မခြောက်သေးဘူးရော့ သုတ်လိုက်အုံး...... "
" ဟုတ်အကို....... "
Newလဲ Tayပေးတဲ့ တဘက်ကိုယူကာ ခေါင်းရေသုတ်ရင်း........
" P Tay အကိုရေတံခွန်သွားတော့ တစ်ခုခုကျန်နေခဲ့သေးလား..."
" အွန်း အကိုမင်းကိုလာထူတော့
ကင်မရာ ချထားခဲ့တာ မိုးရွာလို့ပြေးလာတော့ ကင်မရာမေ့ကျန်ခဲ့တယ်...... "" ရော့ ဒီမှာ...... "
Newလဲ Tayကို အကျီအောက်မှာ ဖွက်ထားတဲ့ ကင်မရာကို ပေးလိုက်တယ်..... "
" New ကင်မရာကိုပြန်သွားယူတာလား... "
" အွန်း ဟုတ်တယ်လေ အကိုမြတ်နိုးတဲ့ ဟာလေးမဟုတ်လား အဲ့တာကြောင့်ပြန်သွားယူပေးတာ😁😁..."
" ကင်မရာက မေမေ့ကို ပြန်ဝယ်ခိုင်းလဲရပါတယ် မင်းမိုးမိပြီးဖျားရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ......"
" ကျွန်တော် ဖျားရင် အကိုပြုစုပေးလေ😁😁 "
New pov 'ငါ ဘာတေလျှောက်ပြောနေတာလဲ ငါကိုယ်တိုင်တောင်မသိတော့ဘူး...'
(ငါ့မှာ ချစ်သူရှိနေတာကို P Tayနဲ့တွေ့ရင် ဘာလို့ရင်တေခုန်နေမိတာလဲကွာ...)*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
T. ..t. ..t...t. .(New ဖုန်းမြည်သံ)
" hello Ku...... "
" hello New ညကျရင် ကျောင်းက Senior တေလုပ်ပေးတဲ့ Partyရှိတယ် တူတူသွားရအောင်........ "
YOU ARE READING
True Love 💙💚❤ ( Completed)
Fanfictionဒါက ကိုယ်ပထမဆုံးစရေးတဲ့ ficလေးမို့ အမှားများပါခဲ့ရင် ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါ