part 1

4.3K 94 2
                                    

Unicode

At ဘောလုံးကွင်း⛹🏻

" Gun မင်းမတော်သေးဘူးလား မင်းကန်နေတာ 2နာရီလောက်ရှိနေp ခုတောင် 5နာရီရှိနေp ပြန်ကြရအောင်ကွာ...."

" မင်းအရင်ပြန်နှင့်ကွာ ငါလေ့ကျင့်အုံးမယ် လာမဲ့ ပွဲမာ အဲ့ကောင်ကို ငါနိုင်မှဖြစ်မယ်.."

" အေးပါ...ဒါဆိုလဲ ငါစောင့်နေမယ် မင်းလေ့ကျင့်ပြီးတဲ့ထိ...."
............
" အားးးးး...."

" Gun ဘာဖြစ်သွားသေးလဲ ငါ့ကိုပြ.. ဒူးတေပြဲကုန်p ငါပြောသားပဲ တော်ပါတော့လို့...."

" မင်းကလဲကွာ အပြစ်ကျိပဲ ပြောမနေနဲ့ ကျောင်းဆေးခန်းကို လိုက်ပို့အုံးဟ..."

" အေးအေး မြန်မြန်လာ သွားရအောင် "

" ဟေ့ကောင် New ငါ့ကိုတွဲအုံးလေ...
ရော်..ခြေထောက်နာတဲ့သူကို မတွဲပဲနဲ့...ဒီကောင်ကတော့လေ😎"

" အဟီး..ငါအလျင်လိုနေလို့ပါကွ...လာလာ ငါတွဲမယ်😁😁"

At ကျောင်းဆေးခန်း🏥

" အာ.... ဘာဖြစ်လာတာလဲ ညီလေးတို့ "

" ခင်များက ဆရာဝန်လား..ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းခြေထောက်ကို ဆေးထည့်ပေးပါအုံး......"
(ကလေးက အပြစ်ပြောမယ်ဆိုတာကျိပဲ😁)

" ဘယ်လိုဖြစ်လို့ချော်လဲရတာလဲ.."

" အို့...ဟို..ခင်များဆေးထည့်ပေးမှာထည့်ပေးပါ ဘာလို့မေးခွန်းတေ လျှောက်မေးနေရတာလဲ..တော်တော်စပ်စုတယ်...😏 "

T. T. T. T. T(ဖုန်းမြည်သံ)

" Hello. .Kuဘာလို့လဲ.....Aww.. Okကိုယ်အခုလာခဲ့မယ်နော်...Bye bye"

" ဟေ့ကောင် New ဘယ်သွားမို့လဲ.."

" ဟီးး😁..ငါ့ကောင်မလေးခေါ်လို့ သွားမလို့ကွ..Kristကို ဖုန်းဆက်ပြီးမင်းကို လာခေါ်ခိုင်းလိုက်မယ်နော်...Bye bye.. ငါသွားပြီး Gunရေ...... "

"  ဒီကောင်ကတော့မလွယ်ဘူး သူလုပ်ချင်ရင်ဇွတ်ကြီးပဲ....ဟွန့်..😌 "

" ဆေးထည့်လို့ ပြီးပြီ.. ညီလေး..."

" ဟုတ် ကျေးဇူးပါ Doctor 😊 "

" အာ...အကိုက ဆေးကျောင်း တတိယနှစ်ပါ အကို့သူငယ်ချင်းကိုစောင့်ရင်း ညီလေးတို့နဲ့တွေ့တာ😁😁"

True Love 💙💚❤ ( Completed) Where stories live. Discover now