Part 7

528 43 0
                                    

Unicode

Singနဲ့Tayလဲ Kristတို့ဆီသွားကြတယ်...

" ဘယ်သူ့ကိုအားနာရမှာလဲ... "

ကောင်လေး ထပြောမယ်ကြံတော့Kuက....

" ဒီမယ် Kristငါကနင်တို့သူငယ်ချင်းနောက်ကွယ်မှာ တခြားတစ်ယောက်နဲ့ကြိုက်တာ နင်တို့သူငယ်ချင်းက ငါရှေ့မှာတင် တစ်ခြားတစ်ယောက်နဲ့ပျော်ရွှင်နေတယ်ဆိုတာကိုကော နင်တို့သိရဲ့လား "

Kuက Tayကို တစ်ချက်ကြည့်လိုက်ပြီး မျက်စောင်းထိုးကာ....

" ပြီးတော့ တခြားတစ်ယောက်ကလဲ မိန်းကလေးမဟုတ်ဖူး ယောကျာ်းလေးတဲ့လေ ..... "

Flashback:
(ရေတံခွန်သွားတုန်းက မိုးရွာနေတဲ့အချိန် TayကNewလက်ကို ကိုင်ပြီးတူတူပြေးကြတယ်......

အဲ့အချိန်တခြားကျောင်းသားတေလဲ မိုးမိလို့ပြေးကြတယ် အဲ့ထဲမာ Kuနဲ့သူရဲ့seniorအမတစ်ယောက်နဲ့ တူတူပြေးလာကြတယ်.....

NewကTayကို သူကျန်နေတာလေးသွားယူဖို့ပြောတော့ Tayကလက်ကိုကိုင်ထားတုန်းပဲ.....

အဲတာကို Kuက မြင်ပြီးNewကိုအထင်လွဲနေတာပါ)

Singတစ်ယောက် Kuက Tayကို ရွဲ့ပြောနေမှန်းသိတာကြောင့်.....

" Kuတော်ပါတော့ Kristလာ သွားရအောင်...... "

Singလဲ  Kristကို Kuတို့ဝိုင်းကနေအပြင်ဆွဲခေါ်လာတယ်....

" ကျွန်တော့်ကို့လွှတ် မထိနဲ့..."

" Krist မင်းမူးနေp ပြန်ရအောင် လာအကိုလိုက်ပို့ပေးမယ်..."

" မလိုဘူး ကျွန်တော်Gunနဲ့ပဲပြန်မယ်..."

Tayနဲ့Gun Singတို့နားရောက်လာတော့......

" P Sing Kristကို ကျွန်တော်ပဲ လိုက်ပို့လိုက်ပါ့မယ် အကိုတို့က Senior တေဆိုတော့ စောစောပြန်လို့မဖြစ်ဖူးလေ..... "

" အွန်း ကားကို ဂရုစိုက်မောင်းနော်........ "

" ဟုတ် P Sing Kristလာသွားရအောင် မင်းမူးတိုင်းငါပဲလိုက်ထိန်းပေးနေရတယ်...... "

Tayနဲ့ Singလဲ သူတို့ထိုင်တဲ့ဝိုင်းကို ပြန်သွားတယ်....

" Tay မင်းဘယ်လိုမြင်လဲ..."

" ဘာကိုပြောချင်တာလဲ Sing.....

Sing ကKuတို့ဝိုင်းကိုမေးငေါ့ပြတော့

True Love 💙💚❤ ( Completed) Where stories live. Discover now