Extra part 3🌚

900 33 3
                                    

Unicode

Tay 💙 New

Newတို့ကျောင်းတေပြန်ဖွင့်တော့ ဘန်ကောက်ကို ပြန်သွားကြတယ်......

Singကတော့ ကျောင်းပြီးပြီမို့ Newပဲ ဘန်ကောက်က အိမ်မှာနေရတယ်....

သူငယ်ချင်းတေနဲ့အတူပေါ့......

Tayကတော့ America မှာ ဘွဲ့ယူပြီး New Daddy အကူအညီတောင်းလို့ America ကဆေးရုံမှာ အလုပ်ဝင်ပေးနေတယ် ........

Tay America ကိုသွားပြီး ဘွဲ့မယူခင်အချိန်တုန်းက Newနဲ့ အမြဲတမ်းဆက်သွယ်ဖြစ်တယ်

Flash back. ..

Tayတဈယောာကျ Newတို့ ကျောင်းစဖွင့်တဲ့နေ့က Newအိမ်ကို ရောက်လာခဲ့တယ်....

Tay: New ကိုယ် ဘွဲ့ယူဖို့ အတွက် America ကိုပြန်သွားရမယ်.......

New: အင်း ကျနော်တော့ လွမ်းနေရတော့မှာပဲ....

Tay: ကိုယ် ခနပဲသွားမှာပါ ဘွဲ့ယူပြီးရင် ချက်ချင်းပြန်လာခဲ့မယ်.......

New: ကျနော်က အကိုနဲ့မခွဲနိုင်ပါဘူးဆို...... ဟင့်.

Tay: တကယ် ခနလေးပဲ ကိုယ်ချက်ချင်းပြန်လာမယ်လို့ ကတိပေးတယ် ....နော်.....

New: ကတိပေးစရာမလိုပါဘူး မတော်လို့ ဟိုမှာ အလုပ်ရပြီး ပြန်မလာနိုင်ရင် ကတိဖျက်သလို ဖြစ်နေအုံးမယ်....

Tay: ဟင့်အင်း လုံးဝပဲ အဲ့မှာ ဘာအလုပ်မှ မလုပ်ဖူး Newရှိတဲ့ ဒီမြို့လေးမှာပဲ ကိုယ်အလုပ်လုပ်မှာ..

New: ပိုလိုက်တာ..... တအားပဲ.....

Tay: မပိုပါဘူး ကိုယ် ကတိပေးတယ် ဘွဲ့ယူပြီးရင် တန်းပြန်လာမယ်လို့....

New: အင်း ဒါဆိုကတိ....

Newလဲ Tayနဲ့ ကတိ ဆိုပြီး လက်သန်းချင်းချိတ်ကာ 1ယောက်မျက်နှာ 1ယောက်ကြည့်ပြီး ကတိပေးနေကြတယ်....

Tayကတော့ ကတိပေးပြီးတာတောင် လက်ကို ဖြုတ်မပေးပဲ Newလက်လေးကို ကိုင်ကာ လက်ဖမိုး ဖွေးဖွေးနုနုလေးကို သူ့ရဲ့ နှာတံလေးနဲ့ နမ်းရှူံ့လိုက်သေးတယ်......

နောက်ရက် Tayလဲ America ကို ဘွဲ့ယူဖို့ထွက်သွားတယ်....

Newလဲ ပုံမှန်အတိုင်း ကျောင်းတက်ရတယ်

True Love 💙💚❤ ( Completed) Where stories live. Discover now