Олег і Діма гуляли і не помічали Машу в капішоні. Олег питав Діми чи той не збирається багато пити, бо в третій раз він його не врятує. Вони жартували , сміялися і просто говорили про своє. Вони йшли між будинками. Олег побачив незваного гостя і розказав про нього Дімові. Шашлик обернувся і побачив постать в чорному.
Діма: Ти ще хто?
Маша: Не гарачись Шашлик, це я Маша.
Діма: Що ти тут робиш? І чому за на- мной йшла?
Маша: Шоб ти знав не тільки ти такими дорогами ходиш і я за тобою не йшла я утюг забула виключити так, що бай.
Маша прискорила темп і полетіла до общяги.
Діма: Дивна вона сьогодні.
Олег: Дім нам тоже нада прискорюватися в нас справ багато.
Олег і Діма полетіли до общяги. Дімон склав сумну і побіжав купляти шашлики.
Олег і Діма йшли на місце де мала приїхати машина і всіх забрати. Коли він дійшов до того місця то поняв що прийшли вони другі, бо першим був Антон. Олежа літав около студентів і задивлювався на Антона.
Pow Діма
Олег літає і так дивиться на Антона. Мене переповняє таке стране чуство. Ревность? Да не бред якийсто. Але всеодно хочеться, щоб Олег на мене так дивився на не на того Гандона.
Кінець Pow Діма
Вони так стояли хвилини 3-4 і тут приходять наша тройка.
Настя: Здрасте
Маша/Таня: Забор покрасте.
Настя: Я не до вас!!!
Маша: Ми тож не до тебе.
Настя: Шо?(@_@)
Таня: Що пацани? Ще не повбивали один одного?
Антон: Причому це тут?
Діма: Не встиг.
Настя: Я думала буде битва титанів.
Олег: *Загрузка віндовс*... *Перезагрузка віндовс*
Антон: Деж Оля?
Таня: А ти час бачив?
Антон глянув на часи. На часах було 11:50
Настя: А можна де шо спитати?
Всі: ... Да...
Настя: ... Накой чорт ми так рано прийшли?
Таня: Нащод всіх ясно чо так рано попри ходили в Антона привичка, Маша хоче бути першою, Настя... Настя боїться запізнитися, а я бо скучно. А тиж Діма завжди приходиш, як Вітя і Міша. Не здивлюсь якщо їх ще ждати прийдеться.
Зразу після цих слів почувся голос Міши.
Міша: А давай прийдемо раніше і їх здивуємо
Вітя: Міша, блять, це обов'язково кожних 5 хвилин говорити
Хлопці прийшли до місця зустрічі і Міша зробив висновок.
Міша: Вітя, в тебе часи тормозять.
Антон: Так поки ми чекаємо машину давайте перевіримо чи все ми взяли?
Я угод взяв.
Діма: Шашлики зі мною.
Таня: Бухло в мене.
Маша: Сіжки в мене
Настя/Вітя/Міша: Надо було щось взяти?
Антон: Настя ти знущаєжся? Ти мала закуски взяти. Хлопців я розумію вони незграбні так далі, а ти...
Настя: Я пошутила закуска в мене.
Маша: Не шутив так. Чуть серце не стало.
Таня: А чим ми там розлікатися будемо?
Настя: В мене карти є.
Оля: Що ж ви таке обсуждаєте що машину не замітили.
Настя: Аааааа Бля більше так не роби.
Оля: Ну давайте заходьте в машину.
Всі сіли в машину і поїхали, а Олежа літав за машиною насолоджуючись видом.
Машина зупинилася через 2 години. Кучка студентів зупинилася біля великого двох етажного дому. Це був старий дім Олі і Олега вони жили там до того як Олегові виповнилось 10, а Олі 9 вони переїхали в квартиру. Але Оля і Олег всеодно любили цей дім навіть більше чим в якому жили.
Коли вони вийшли Оля сказала заносити все в дім.
Приблизно 14:30
Дім в середині був великий, коли заходиш зліва були вішаки для одягу, а зправу лавочки для взулля. Коли пройти прямо можна було побачити гостину з трьома діванами і прямокутним стікляним столом , прямо стояла велика плазма, меблі були білі, а стіни, молочні. Ще на першому поверсі дула кухня і уборна. На другому поверсі було дві кімнати з односпальною кроватю в тих кімнатах і одна з двохспальньним ліжном.
Всі сіли на дівани.
Оля: Так тепер будемо оприділяти хто де спати буде і що коли робити будемо бо треба буде ще в общагу вчасно приїхати.
Настя: А чому раніше не оприділились?
Оля: Бо кої хто сказав що луче оприділятися на місці *злавеще подивилась на Настю*
Настя: Мовчу.
Оля: я в себе в ковнаті, Антон, Вітя і Міша в батьківській будуть, Таня, Маша і Настя гостину ділять, а Діма в Олежковій кімнаті.
Антон: З тим рішили, а що нащод часу?
Оля: До 15:00 будем рішати питання, потім півгодини відпочинемо, потім будемо жарити шашлики, включим музику потім кожний сам все рішає. Якщо, що в ковнатах не буде доноситись музика. Всі питання рішили?
Всі: ...
Оля: Чудово. Тепер відбій.
Маша: Дівчата нас чекаю дуже цікавий діалог. Пішли в Оліну кімнату.
Оля: Добре пішли.
Що робив в той час Олег? Він літав все роздивлювався і задивлювався на Антона, чим він і бісив Діму. Шашликові не подобалось, що Олежа задивляється на Антона но старався не подавати виду.
В ітогі всі порозбігалися по кімнатам.