Nejdřív nebylo nic. Pak byl Muflon. A Muflon řekl: "Budiž světlo, budiž oceán a budiž pevnina, muf (zaklínadlo na vše)." A bylo světlo, byl oceán a byla pevnina. Trvání této akce se odhaduje přibližně na jednu minutu, narozdíl od akce křesťanského boha, kterému tato jednoduchá záležitost trvala 6 dní a ještě potřeboval odpočívat. Svatý Muflon neváhal a okamžitě vytvořil této planetě, mimochodem ve tvaru Muflona, první obyvatele, taktéž ve tvaru Muflona - muflony. Mysleli jste si, že je Země kulatá? Omyl! Jedná se pouze o optickou iluzi vytvořenou svatým Muflonem, aby pouze pár vyvolených bylo schopno odhalit jeho existenci.
Následně si Muflon řekl, že pouze jeden živočišný druh je málo, a tak jednoho převelice šťastného muflona jménem Menhyr přetvořil na člověka, ovšem rohy mu zůstaly. Jenže Menhyr, jelikož byl jediný svého druhu, si stěžoval Muflonovi, že se cítí osamocen. Svatý Muflon ho vyslyšel a přislíbil mu společnost. Ovšem bude za ni muset zaplatit vysokou daň - svoje da (rohy v muflonštině). Zatímco Menhyr spal, odebral mu svatý Muflon jeho da a stvořil z nich Menhyrdu (toto jméno vzniklo spojením slov Menhyr a da), Menhyrovu novou společnici. Následnou evolucí se z původních obyvatel země - muflonů - staly další živočišné druhy, v podstatě všechny nám známé.
Například bakterie, což je vzdálená odrůda muflona, jejímž hlavním cílem bylo odjakživa býti co nejmenší. Nebo třeba sloni, kteří se domnívali, že pro ně bude výhodnější míti da (poté pojmenované kly) blízko ústního otvoru, nežli na vrcholu hlavy. Dalším druhem muflona jsou třeba papoušci, kteří se rozhodli vésti barevný život a zároveň se vyznačovali nedostatkem inteligence. Tento nedostatek inteligence vyústil ve vytvoření jejich od té chvíle oblíbené hry - naprosto zbytečného skákání ze skály. Naštěstí se díky vlivu Muflonem vytvořené evoluce jejich tělo přizpůsobilo a naučilo se létat pomocí nově narostlých křídel. Dalším příkladem by mohli být například vorvani, kteří se rozhodli naopak býti co největšími, ale na souši pro ně nebyl dostatek místa.
Podobným způsobem vznikly i ostatní živočišné druhy na této planetě a za to všechno vděčíme jen a pouze SVATÉMU MUFLONOVI.
ČTEŠ
Muflonská Kronika
No FicciónTato skvostná Kronika je dílem dvou proroků svatého Muflona, kteří se rozhodli sepsat jeho myšlenky a zároveň pravdu o vzniku veškerého bytí.