Na Muflonem vytvořeném světě se potuluje velká spousta stvoření, která si stále pletou muflony s jinými rohatými tvory. Tato kapitola slouží k objasnění rozdílu mezi muflony a jejich velice neoriginálními napodobovateli.
Jedním z oněch velmi neoriginálních hříšníků, kteří se snaží co nejblíže přiblížiti vzhledu muflonů, je stvoření lidem známé jako beran. Beranovi se vzhledu muflona povedlo přiblížiti nejblíže, ovšem svého cíle stále nedosáhl. I přesto si ho spousta očividně podprůměrně inteligentních individuí stále s muflonem plete, a co víc, pletou si jejich emotikony, obzvláště na sociální síti zvané WhatsApp. Berani se vyvinuli z muflonů, stejně jako všechna ostatní zvířata. Původním plánem beranů bylo připomínat mraky, protože doufali, že pokud se jim budou dostatečně podobat, nechá je svatý Muflon poletovat po nebi. Tento plán se jim vydařil (proto se občas říká mrakům beránci) a jim se tak naskytla jedinečná příležitost spatřit muflony z výšky v celé jejich kráse. Jejich srdce se naplnila touhou alespoň se podobat těmto přenádherným tvorům, a tak započala druhá epocha jejich vývinu. Od této chvíle bylo jejich cílem nejen získat da, ale také končetiny, kterých se z důvodu svého mrakoidního vzezření museli vzdát. Ani ztráta oné převzácné schopnosti létat je neodradila od jejich úmyslu. Tato jejich snaha svědčí o jejich nedostatku kreativity, a proto bychom Vás chtěli poprosit, abyste je v tomto nadměrně stupidním chování nepodporovali a nepletli si je s muflony.
Dalším případem je zvíře, které je nám známé pod názvem kozel. Vzhledem k tomu, že se kozli vyvinuli později než berani, začali kozli beranům závidět jejich plán, protože neměli šanci vymyslet ho dříve. Jejich závist je donutila vymyslet jiný plán - státi se tekutinou (proto dnes existuje pivo s názvem Kozel). Tento plán spočíval ve stání se kaluží, v následném vypaření se a stání se součástí mraků, respektive beranů. Toto řešení bylo rozhodně kreativní, ovšem pak měli také možnost spatřit přenádherné muflony. I u nich tedy začala další, již třetí epocha evoluce, ačkoli nebyla tak zdařená jako u beranů. I přes jejich kreativní řešení je toto chování nepřípustné, a z tohoto důvodu Vás žádáme o totéž co u beranů.
Nejméně povedenou napodobeninou muflona je tzv. kamzík. Tento živočišný druh se z již výše zmiňovaných vyvinul nejpozději, takže neměli o plánu beranů a kozlů nejmenší tušení. Tudíž byli nuceni vymyslet vlastní plán, jak se co nejvíce přiblížit nebi, což bylo odjakživa jejich snem. Napadlo je asi nejkreativnější řešení - stanou se vysokými horami. Oči měli samozřejmě na vrcholu, aby měli rozhled. A právě tento rozhled jim byl osudným. Spatřili muflony. Nemohlo se státi jinak, než aby zatoužili býti jako oni. Poprosili tedy svatého Muflona o prodloužení svého evolučního procesu. Svatý Muflon jim vyhověl. Ale protože jsou hory vzhledem velice vzdálené muflonům, jejich přeměna měla spoustu chyb.
Nejnafoukanějšími kopíranty muflonů jsou zvířata pojmenovaná jeleni. Jejich nafoukanost se vyšplhala až na takovou úroveň, že pociťovali potřebu povyšovat se nad ostatní tvory. Aby potvrdili svou nadřazenost, nechali si narůsti rozvětvené koruny a stali se tak stromy. Vysokými, samozřejmě. Tato výše se jim stala osudnou. Jako všichni již výše jmenovaní byli oslněni přenádherností muflonů a okamžitě svého tzv. stromsestávajícího rozhodnutí litovali. Svatý Muflon jim na jejich žádost prodloužil proces evoluce a oni tak měli opět šanci podobati se okouzlujícím muflonům. Úplně se jim tato akce nepovedla, jelikož jejich da zůstala ve velice rozvětveném stavu. Tuto chybu se dodnes snaží napraviti naprosto dementním boucháním hlavou do stromů.
V této kapitole jste se mohli dozvědět spoustu nových poznatků o historii vývinu rohatých stvoření. Doufáme, že si zmíněné poznatky vezmete k srdci a již nikdy neurazíte svatého Muflona tím, že byste si muflony spletli s jejich nadprůměrně stupidními a podprůměrně originálními napodobiteli.
ČTEŠ
Muflonská Kronika
Kurgu OlmayanTato skvostná Kronika je dílem dvou proroků svatého Muflona, kteří se rozhodli sepsat jeho myšlenky a zároveň pravdu o vzniku veškerého bytí.