🌠 Rozdział 1 🌠

151 9 0
                                    

Właśnie jedziemy do maka świętować wygraną sprawę.
- Carter, musisz mi obiecać jedną rzecz. - powiedziała mama spojrzałam na nią pytająco.
- Powiem ci coś ale musisz to utrzymać na razie w tajemnicy, dobrze?- kontynuowała moja matka.
- Dobrze. - powiedziałam.
- Dostałam propozycje nowej pracy...- powiedziała a ja jej od razu przerwałam.
- To wspaniale. - powiedziałam uradowana, ale w głowie zadawałam sobie jedno pytanie. - Czemu mama powiedziała zeby to trzymać w tajemnicy ?- pomyślałam.
- Poczekaj nie ciesz sie bo jest jeden haczyk.- powiedziała troszkę smutniej ja tylko spojrzałam na nią pytającym wyrazem twarzy.
- Będziemy musieli sie przeprowadzić w zestawie z pracą oczywiście dostanę mieszkanie i samochód. - powiedziała a ja chciałam jej przerwać ale ona była szybsza - i zanim mi przerwiesz i powiesz '' to super nierozumiem czemu to haczyk '' - chciałam właśnie to powiedzieć - pomyślałam i sie uśmiechnęłam - to wlanie to jest haczykiem ze będziemy musieli sie przeprowadzić do innego kraju a dokładnie do stanów a dokładniej do Nowego Yorku. - powiedziała mama a moja mina momentalnie zrzadla i posmutniała.
- Ale jak to prze... ja nie mog... tu jest moje całe życie. - powiedziałam i spojrzałam mamie w oczy a ona sie lekko uśmiechnęła i powiedziała.
- Przemysl to i daj mi znać co ty o tym sądzisz. -powiedziala a ja tylko pokiwałam głową i podeszłam do mojego brata który razem z naszą ciocią zamawiali w kiosku jedzenie.

• Time skip •

Przed chwilą weszliśmy do mieszkania. Ja tylko ściągnęłam buty i poszłam do swojego pokoju usiadłam na podłodze opierając sie o łóżko, w takiej pozycji najlepiej mi sie myśli. - Co jeśli tam będzie nam sie lepiej żyło. Co ty Carter w Warrington* jest twoje całe życie. - biłam sie z myślami czy lepiej dla mnie, mojego brata i mamy będzie przeprowadzić sie do NY czy nie.

————————————————————
*Miasto między Liverpoolem a Manchesterem.

Jak wam sie podoba pierwszy rozdział?

Jak to ?! || Tom Hiddleston I Tom Holland || ZawieszonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz