"Biraz sakin olmaya ne dersin bebeğim?"
¶¶¶¶¶¶
23 Mart 2018
"Bir saniye bekleyin lütfen." Hyunjin kulağına yasladığı telefonu biraz uzaklaştırarak alt kısmına elini koydu. "Birazdan geleni yanıma alın."
Kapısını az önce çalan ve misafiri olduğunu söyleyen kadına bakarak onu göndermek için bir şeyler söyleyip önemli konuşmasına geri döndü. Bu sıralar aşırı yoğun olduğu için telefonları ve misafirleri asla susmuyordu.
Babası yüzünden bu haldeydi.
Hwang Hyunjin'in babası Hwang Heesoo, dedelerinden yadigar kalan uzun süreli köklü yatırım şirketinin resmen ağzına etmişti. Korenin köklü şirketlerinden birisi olan Hwang Holding'in başına 5 sene önce yani HyunJin tam 17 yaşındayken geçmişti.
O zamandan beri dedesinin bu yerlere kadar getirdiği şirketin içine 5 sene gibi kısa bir sürede etmişti. Neredeyse batma durumuna gelmiş, ortaklıklarını kaybetmiş ve daha nice sıkıntılara yol açmıştı. Şirketin hesabına gelen borçların ve senetlerin de haddi hesabı yoktu.
Hyunjin iki sene önce yani tam 20 yaşıdayken artık bu duruma son vererek babasına zorla imzalattığı devralma kağıdından sonra onu resmen tekme ile şirketten kovmuştu. Dayanamıyordu onun vurdum duymaz tavırlarına, çıldıracak dereceye gelmişti.
Onu memlekete postalamıştı. Kendilerini yeterince üzen ve resmen batıran bu adamdan kurtulmak en iyisiydi Hyunjin'e göre.
Ve işte buradaydı. Düzelmeye başlayan Hwang Holding'in Ceo'su olarak baştaydı. İki sene içerisinde çoğu borcu silmeye başarmıştı. Hatta çok önemli ortaklıklar yaparak gecesini gündüzüne katmıştı. En genç Ceo'lardan birisi olduğu için kendisine hor gözü ile bakan herkese haddini bildirmişti.
Suh Holding ile yaptığı anlaşma da onlara nasıl başarılı olduğunu göstermek amacına çok yardımcı olmuştu. Bir röportajda kendisine cinsel yönelimli sorulunca eşcinsel olduğunu açıklaması ortalığı karıştırmış ama Suh Holding'in Ceo'su Johnny Suh kendisinin cesaretini çok taktir etmiş ve ortaklık istemişti.
Johnny Suh ve eşi Sicheng ile yaptığı görüşmeler ve ortaklık haberleri de büyük ölçüde kendisine olumlu bir yöntem etki vermişti. İş yükü %50 rahatlasa bile hala yapacak çok fazla işi vardı.
"Bayan Jun, gönderebilirsiniz." sonunda kulağına yasladığı telefondan kurtulduğu zaman içini sıkan senet sahibi adamın derdini bir nefes alarak gidermeye çalıştı.
Seslenmesinin ardından kapı tıklaması ile içeriye giren bedene baktı başını yasladığı sandalyeden kaldırarak. İçeriye giren annesi ile ayağa kalkmış güzelce onu selamlamıştı. "Anne? Hoş geldin.".
"Hoş bulduk benim gurur kaynağım." Mütevazi bir gülümseme ile onu önündeki küçük tekli koltuğa kabul edip kendi koltuğuna geri oturdu. Annesi arada gelir halini hayrını sorar daha sonra giderdi. O nedenle gelişini pek kötüye yormamıştı. "Nasılsın oğlum?"
"İyiyim anne, işle uğraşıyorum... Birkaç kişi canımı sıktı ama halledeceğim. Sen nasılsın?" HyunJin yüzüne yerleştirdiği gülümsemesini gönderdi kadına. "İyiyim elbet. Seninle bir şey için konuşmaya geldim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗙𝗼𝘂𝗿𝗦𝗵𝗼𝘁𝘀 § 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗟𝗶𝘅 ✔︎
Fanfiction𝖥𝗈𝗎𝗋𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝖧𝗒𝗎𝗇𝖫𝗂𝗑 ❄︎𝖬𝗒 𝖯𝗅𝖺𝗒𝖾𝗋 ❄︎𝖥𝖺𝗇𝗌 𝖯𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆 ❄︎𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝖥𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖬𝖾 ❄︎𝖬𝗒 𝖣𝖾𝖺𝗋 𝖧𝗎𝗌𝖻𝖺𝗇𝖽 #𝖧𝗒𝗎𝗇𝖫𝗂𝗑»21022021 ☁︎ 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝»02012021 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑»01022021