^3^

5.4K 141 193
                                    

Cemreden

Onu öylece orda bırakıp gittim. Pişmanmıyım bilmiyorum ama onun için daha iyi olacaktı. Moralim alt üst olmuştu,hiç derse giresim yoktu. Bende direkt eve gittim. Abim salonda oturuyordu,benim moralimin bozuk olduğunu anlamış olacakki seslendi.

Sinan: Cemre. İyimisin abicim?

Gözümden bir damla yaş aktı.

Cemre: Değilim abi,hiç iyi değilim.

Abim ayağa kalktı ve bana sarıldı.

Sinan: Gel oturalım şöyle,ne oldu anlat bana.

Üçlü koltuğa oturduk ve anlatmaya başladım. Herşeyi detaylı bir şekilde açıkladım çünkü abim benim en büyük destek kaynağımdı. Bana kızmayacağını,karşı gelmiyeceğini biliyordum.

Sinan: Bak abicim,sana şöyle bir tavsiye vereyim. Sevdiğin ile değil,seni seven ile birlikte ol.

Cemre: Bir kere bıraktım,geri dönemem ki.

Sinan: O Zaman bu seferde sen onun peşinden koş biraz. Bak abinle böyle konuşma şansı bulamazsın. Sen dediğimi yap eminim daha Mutlu olucaksın bitanem.

Abimle biraz daha konuştuk ve o dışarı çıktı,ben odama gittim. Yareni çağırdım bize,bi yazım saat sonra falan geldi. Öyle oturduk olanları anlattım falan.

Yeren: Cemre bak sende benim en yakınımınsın Deniz de. Ben Denizi ilk defa böyle görüyorum. Sana bakarken sanki böyle Ahmet kural Sıla'ya bakıyormuş gibi...

Cemre: O kadar güzel mi diyorsun yani?

Yaren: Daha güzel.

Cemre: Off napıcam bilmiyorum.

Yaren: Git düzgünce konuş. İyi gelicek,eminim.

Cemre: Umarım herşey daha berbat olmaz.

Telefonumu alıp mesaj sayfama girdim.

Kuru olan Deniz🌊

Deniz
15.46 ✔️✔️

Görüldü mü atacaksın sadece? Bi efendim bile demeyecekmisin?
15.49✔️✔️

Efendim Cemre?
15.50

Ben seninle Adam akıllı konuşmak istiyorum Deniz,biryerde buluşsak... Olur mu?
15.51✔️✔️

Cevap?
15.55✔️✔️

Bugün kulağında fısıldadığım şarkı. Sözlerine dikkat ettin mi? Son mısralarına...
15.57

Evet,neydi? Heh... Gelmek istedim,atkımı aldım. Gururu attım,ucuz yırttım...
15.59✔️✔️

Bunun yeterli bir cevap olduğunu düşünüyorum Cemre.
16.00

Deniz yapma böyle.. Lütfen.
16.00✔️✔️

Saat 17.00 da okulun karşısındaki çay bahçesinde bekliyor olacağım.
16.01

Orda olacağım:)
16.01✔️✔️

Son görülme 16.02

Cemre: Tamamdır.

Yaren: Ee buluşcakmısınız?

Cemre: Saat tam beşte,okulun karşısındaki çay bahçesinde.

Yaren: Koş o Zaman hazırlan çabuk,hatta gel ben hazırlayacağım seni.

Yaren beni çekiştirip dolabın karşısına getirdi. Dolaptan bir kaç tişört çıkarıp üzerime tuttu. En son pembe bir yarım,kalın askılı tişört tuttu üstüme.

Yaren: Bu iyi.

Cemre: Değil. Yaren 4 yıldan beri arkadaşız,pembe renginden nefret ettiğimi bilmen gerekirdi.

Pembe renginden nefret eden ben,annem ile babamı kafamda kazdığım pembe mezara gömdüm...

Yaren: Hiç söylemedin ki.

Cemre: Sormadın ki.

Yaren göz devirip tekrar dolabımda gözlerini gezdirdi. Gözü aylardır orda duran yaprakları dökülmüş,gövdesi kurumuş olan bir adet papatyaya çarptı. Eline aldı ve döndürdü. Kurumuş bir Gülden farksız olan ben,sevildiği Adam tarafından papatya ilan edilmiştim. O günden sonra Gülden kısacası papatya harici bütün çiçeklerden nefret eden bir kurumuş papatya oldum.

Yaren: Bu ne?

Cemre: Neye benziyor?

Yaren: Üf niye dolabında yani.

Cemre: Deniz vermişti bunu. Geçen sene... O güzel çiçeği öldürüp saçıma takmıştı.

Bunu söylerken gülümsedim.

Cemre: Sonra 'bir karıncayı bile incitmekten korkan Adam... Sevdiği kız için o güzel ve narin papatyayı sevdiklerinden koparmış,öldürmüştü...' Demişti.

Bir karıncayı dahi incitemeyen ama benim için beni öldüren bir Adam.. Bayım bu fazla acımasızca,aynı anda fazla güzel...

Yaren: Aşka gel bee. Kızım sen bunu Cidde'n sakladın mı?Helal olsun valla.

Papatyayı alıp cebime boydum.

Cemre: Öf neyse ne hadi az vaktim var.

Yaren: Tamam tamam.

Yaren bana açık mavi dar bir pantolon verdi,bu pantolonumu çok seviyordum. Üstüne ise dar bir göbeği açık beyaz kazak vermişti. Beyazdan nefret eden ben,onunla buluşmaya giderken kefene bürünmüştüm sanki... Sanki kendi cenazeme gider gibi,sanki birazdan öleceğim gibi,sanki ölüme koşuyormuşum gibi... Hemen onları giydim ve ayağıma ise hafif topuklu olan spor ama şık ayakkabılarımı giydim. Üstüme ise kırmızı bir ceket. Yaren saçlarımı taradı ve uçlarını hafif bukle yaptı. Şöyle aynanın karşısında kendime bir baktımda... Gerçekten her zamankinden daha güzel görünüyordum,gülümsedim. Yarenin eli makyaj
malzemelerime doğru gitti.

Yaren: Şimdi sana kahve tonlarında bir far sürücez,ince bir eyeliner ve dudak parlatıcısı... Fondötene gerek yok yüzün çok güzel zaten.

Bişey demedim ve Yaren dediklerini teker teker yaptı. Güzel olmuştu. Saate baktığımda 14.35 olduğunu gördüm. Zaten 20 dakikada gidiliyordu oraya. Yarenle beraber çıktık. O kendi evine gitti bende otobüse bindim. Saat 14.57 de oradaydım ve... Ve o da oradaydı.

Takıntılım(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin