Caroline Forbes:
Hırslı,güzel,çekici bir kız. Sarayın çoğu erkeği etrafında pervane oluyor tam anlamıyla bir asilzade.3 yaşından beri Fransa sarayında eğitim görüyordu ama şuan ailesiyle beraber İngiltere sarayında . Ayrıca asi ve başına buyruk asla kendinden taviz vermez.
Klaus Mikaelson
Ahh işte o en mükemmeli kızların aklını başından alır. O bir kral ama emin olun kral olmasa bile kızlar onun için yanıp tutuşurdu.
Mary Forbes
Saf kızımız Mary. Ailesi ne derse onu yapar. Başkaldırışı aklına bile getiremez. Mary ve Caroline birbirini sever ama belli etmez ,hep birbirlerini kıskanırlar . Ayrıca Mary'de çocukluğundan itibaren Fransa sarayındaydı fakat o Caroline'den daha önce İngiltere sarayına geldi.
Fiona
Fiona ;o bir gül kadar narin , hassas. O kralice ingiltere kralicesi ve Klaus'un yani biricik kralın eşi. Gençken çok sevmiş Klaus onu fakat oda bir erkek değil mi ?Ne yapacağını bilemezsiniz.Fiona kralı şimdiye kadar çok iyi idare etti. Ayrıca tüm halk ona bayılıyor çünkü çok iyi kalpli bir kraliçe o .
Merlin
Bu da bir büyücü aslında sarayın soytarısı demek daha doğru olur .Kral onu çok sever Merlin kralın yüzünü hep güldürmüştür.
İşte buda yeni hikayemin tanıtımı.Boleyn kızına benziyecek ama işi biraz değiştirdim. ;)
Bunu da 30 ocak 2013'te yazmıştım :) Ve şimdide Wattpad'te yatınlıyorum:)
Bu arada toplam 8 bölümden oluşacak :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEMDE YAN
Historical FictionBelki çok günah işlediler eski kralicenin ahını aldılar. Belki öldürdüler acı cektirdiler. Ve belki cehennemde yanacaklar. Ama kimin umrunda onlar kendi cennetlerini yarattılar.