1000 yıl önce
Caroline hayatının hatasını yapmıştı krala bekaretini vermişti. Çok ama çok sarhoştular .O gün sarayda bir balo vardı durmadan dans edip kahkaha atıyorlardı,kralın boşanmasını kutluyorlardı. Fakat hesaba katılmayan bir şey oldu mutluğun dozunu kaçırmışlardı. Ayrıca içince ikiside kendini kaybetmişti Klaus Caroline'yi bir köşeye çekti Caroline ilk başlarda istemesede en sonunda kendini bıraktı ve kralın odasına çıkıp büyük bir günah işlediler .Caroline Klaus'tan erken uyandı ve uyanır uyanmaz olanları hatırladı .Klaus'un bunları hatırlamamasını umarak yataktan çıktı üstünü değişti ve kralın yatağına cariyelerden birini koydu .Klaus bunun olduğunu bilmemeliydi yoksa her şeyin büyüsü bozulurdu. Aynı zamanda Caroline'nin kendine olan gururu hiçe sayılmış olurdu. Bu sebepten dolayı Caroline, Klaus'un şüphelenmemesi için bir kavga çıkardı.
-Hadi ama aşkım böyle yapma.
-Sen hala onu düşünüyorsun.
-Saçmalıyorsun artık.
-O zaman neden....
Caroline sözünü tamamlayamadan Klaus kendi dudaklarıyla onun dudaklarını örttü.
Tam bu sırada Mary saray kapısında belirdi ,ikilinin öpüştüğünü gören Marry deliye döndü sinirden kuduruyordu. Gözlerinden alevler çıkıyordu sanki, içinden ben bunun içinmi beni seven birini öldürdüm fahiş* ablamın aşığı için mi bir cadıya dönüştüm, beni karşılıksız seven Merlin'i , Merlin'imi. kahretsin ama şimdi intikamımı alacağım diye geçirdi.
..........
Günümüz
Caroline içinden lanet olsun bunu kimse bilmemeli şimdi değil bu şekilde değil diye geçirdi.. Caroline Klaus'u avucuna aldığında her şeyi açıklayacaktı.
..........
Klaus sarayında bir oraya bir buraya gidiyor ve lanetler savurdu.
-Lanet olsun bunu nasıl yapar ama doğru o bir Forbes sadece kralı elinde tutuyordu ,oysaki beni seviyor gibi davranıyordu...
diye mırıldanaral yürümeye devam etti en sonunda ;
-Ben ne yapıyorum o beni kandırdı ve ben hala aptal aşıklar gibi kendimi yiyorum bunu ona ödeteceğim.
diye geçirdi aklından.
...........
1000yıl önce
Klaus Caroline'nin odasına doğru yönelmişti adeta kendine hakim olamıyordu her zaman onun yanında olmak istiyordu sanki o olmasa nefes alamazmış kokusunu alamassa yaşayamazmış gibi geliyordu.Odanın kapısına yaklaştı ve içeri girdi. Sonuçta o bir kraldı kimse kapı çalmadı diye ona kızamazdı. İçeri girer girmez Carolin'enin uyuyan masum yüzünü gördü, adeta mest olmuştu yatakta savunmasız bir şekilde yatan Caroline ona her zamnkinden daha farklı ve cazip gelmiişti.
Sonuçta onu hiç böyle görmemişti. Caroline hep hırçındı ve Klaus buna o kadar alışmıştı ki şimdi ki manzara ona çok tuhaf gelmişti. Caroline'ye doğru yaklaştı ve elini Caroline'nin yanağında gezdirmeye başladı ,Caroline irkilmişti ama uyanmamıştı ağzından ''Klaus'' kelimesi döküldü .Bu klausta munzur bir gülümseme oluşturmuştu .
Klaus aklından ''rüya görüyor'' diye geçirdi içinden ''beni görüyor benim bir tanecik masum aşkım ben sensiz nasıl yaşamışım'' diye mırıldandı ve Carolinenin anlına bir öpücük kondurup odadan çıktı.
...........
GÜNÜMÜZ
''Şanet olsun ben ne biçim bir yaratığım biricik aşkıma zarar vermeyi nasıl düşünebilirim ben onu bulmak için yaşadım ve şimdi bulduğum gibi kaybedemem ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEMDE YAN
Ficção HistóricaBelki çok günah işlediler eski kralicenin ahını aldılar. Belki öldürdüler acı cektirdiler. Ve belki cehennemde yanacaklar. Ama kimin umrunda onlar kendi cennetlerini yarattılar.