Horan !!!!!

23 2 2
                                    

Pohľad Liam :

,,Hor-aaaaaan okamžite poď sem " len čo som vybehol z izby bežal som nájsť toho parchanta , prisahám bohu , že toho debila  zabijem........

,,Stalo s-sa jej  nie-ečo Liam ? " ten imbecil sa bude ešte pítať.....

,,To ,že si blonďaví neospravedňuje tvoju debilitu ale skôr než vybuchnem a rozmlátim ti ten debilný ksicht zavoláš Joshovi a zistíš čo ti to vlastne dal !! " len čo som to dopovedal všetkou silou som ho prilepil k stene a rukou ho chytil za tričkou pod krkom......než som stihol niečo povedať už volal Joshvi............

Len čo dotelefonoval nebol až taký vystrašený .............................

,,Bo-lla to len sla-a-abá Nhp16 , Josh vraví že ak nik-kdy nič podobné neužila tak bude mať najbližších pá-ár hodín teploty a bu-de aj pravdepodobne zvra-ciať "hlúpi Horan bojí sa ma viac ako vlastnéh fotra a to už je čo povedať kedže toho kreténa hľadala FBI za snáď 30 najbrutálnejších vrážd sveta.....ale tentoraz ma ten imbecil totálne nasral ma jediné  sťastie ,že to bola len slabá Nhp16.........

,,Ty máš dnes tak skurvené štastie ,že ti dnes nevystrelím mozog z hlavy ale........" pomaly som ho pustil a on zostal stáť na mieste , zatial co ja som sa prechádzal po izbe......jednu ruku  som si dal za hrbát a tou druhou som niekeľkokrát prešiel cez vlasy.....prudko som pred ním zastal......

 

Anjel a diabolKde žijí příběhy. Začni objevovat