(prepáčte nejdú mi úvodzovky hore preto budú všade napisané dole :-) )
,,Noták zlatko zbytočne utekáš tak či tak ťa chytím,,chraplavý hlas sa rozlahol na celú ulicu.......a ja som vedela , že nemám kam újsť...
,,Harry noták ,Liam ju chce živú nie polomrtvu nestraš ju neplánujem sa tu s ňou naťahovať celú noc,,tentoraz sa ozval iný hlas z výrazním prízvukom .......hlasy boli čoraz bližšie a ja som sa čoraz viac chúlila v špinavom rohu ulice...kroky sa ku mne približovali a moje srdce takmer prestávalo byť.....boli blízko......vedela som to....schúlila som sa ešte viac a hlavu si dala na kolená, no aj tak mi to nepomohlo ..... akurát sa nemusím pozerať do očí luďom ktorý si so mnou plánujú boh vie čo robiť....
,,Tak tu si maličká, vravel som ,že si ťa nájdem,, chraplavý hlas sa ozval pri mojom uchu a moje telo sa zachvelo .....nedokázala som sa ani len pohnúť.....nie to zdvinúť hlavu a pozrieťsa tomu sviniarovi do očí......
No o pár sekúnd som pocítila silný stisk na mojom zápästí a ten ma vytiahol na nohy ......no aj napriek tomu som sa nedokázala pozrieť na toho muža.....
no silný stisk na mojom krku ma presvedčil o tom ,že som urobila chybu........stisk na mojom krku ešte viac zosiloval a moje telo bolo pritlačené na chladnú stenu... až teraz som si všimla toho muža ......za iných okolností by ma zaujali jeho oči no teraz jeho modré oči naplňala zúrivosť......
,,Niall nebol si to náhodou ty ktorý mi pred chvílou povedal ,že ju chce Payn celú,, chraplavý hlas ktorý patril tomu Harry,opäť prehovoril no tento krát sa aj nechutne zasmial.....
,,P-pro-ssím...........,,moje telo sa chvelo čoraz viac a môj dych bol čoraz slabší....
,,Kurva Niall nepotrebujem aby mi Payn kvôli tej suke rozbil hubu,, Nial
sa prudko nadýchol a pomaly pustil môj krk ....dopadla som na studený chodník a snažila sa normálne nadýchnuť...no velmi sa mi to nepodarilo pretože ma opäť niekto vytiahol na nohy no tentokrát Harry.....len čo som stála cítila som na svoje ruku male pichnutie.....v moje ruke bola injekcia....a moje telo pomaly padalo a ja som strácala vedomie.......
ČTEŠ
Anjel a diabol
FanfictionAhojteee !!!!!!! Chcem na úvod povediem, ZE JE toto Môj prvý príbeh zverejnený na internete.Napísala som ich Už viac nie je nikde som ich nezverejňovali iba jeden ktory som poslala robiť súťaže.Takže budem rada za každé komentáre RADY ALEBO ai kriti...